Reklamy TikTok mogą wkrótce zawierać awatary AI Twoich ulubionych twórców


TikTok wprowadza nowe narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji, które mają pomóc organizacjom i twórcom treści w zwiększeniu liczby odbiorców na całym świecie dzięki dostosowywalnym awatarom cyfrowym i funkcjom dubbingu językowego. Opierając się na Pakiet reklam generatywnych AI Symphony zaprezentowany w zeszłym miesiącu TikTok twierdzi, że te nowe narzędzia mają przełamać bariery językowe w marketingu i umożliwić markom „dodanie ludzkiego charakteru do swoich treści”, tam gdzie w przeciwnym razie nie wykorzystano by prawdziwych modelek ani prezenterów.

Pierwszą z nowych propozycji jest Cyfrowe awatary Symphony, które są dostępne w dwóch odmianach: magazynowej lub niestandardowej. Stockowe awatary są oparte na płatnych aktorach pochodzących z różnych środowisk, narodowości i języków. Są one dostępne do użytku komercyjnego. Z kolei niestandardowe awatary są tworzone tak, aby przypominały konkretnego twórcę lub rzecznika marki i mówiły w wielu językach, dzięki czemu konta, które je wykorzystują, mogą dotrzeć do zagranicznych odbiorców przy zachowaniu określonego podobieństwa. Niezależnie od tego, jaki typ awatara jest używany, filmy, w których go używa, zostaną oznaczone etykietą „Wygenerowane przez sztuczną inteligencję”.

Oto kilka przykładów standardowych awatarów dostępnych za pośrednictwem nowych narzędzi Symphony TikTok.
Obraz: TikTok

Tę obsługę wielu języków zapewnia Symphony AI Dubbing — „globalne narzędzie do tłumaczenia”, które umożliwia twórcom i marketerom kopiowanie treści na ponad 10 języków i dialektów, w tym francuski, hiszpański, portugalski, niemiecki i koreański. TikTok twierdzi, że narzędzie automatycznie wykrywa, w jakim języku mówi się w filmach, i jest w stanie dokonać transkrypcji, tłumaczenia i wyprodukowania filmu z dubbingiem w dowolnym języku wybranym przez użytkownika.

Z pewnością istnieje precedens, w którym twórcy próbują zachować swoją tożsamość, wkraczając na rynki innych języków. Na przykład MrBeast w szczególności korzysta z obsługi wielojęzycznej ścieżki dźwiękowej YouTube kopiować jego filmy na inne języki. W zeszłym miesiącu ujawniono także FKA Twigs że stworzyła wielojęzyczną „głęboko fałszywą” wersję siebie, aby pomóc promować swoją twórczość na całym świecie. Zapytaliśmy TikTok o strukturę cenową nowych narzędzi marketingowych AI, ale jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Uwzględnienie tutaj dialektów sugeruje, że użytkownicy mogą mieć możliwość dyktowania, czy awatar używa brytyjskiego, czy amerykańskiego angielskiego, lub może określić podobne akcenty regionalne.
Obraz: TikTok

Reklama

Film demonstracyjny udostępniony przez TikTok, przedstawiający niestandardowego awatara cyfrowego — oparty na globalnej szefowej strategii i operacji dotyczących treści TikTok, Adrienne Lahens — jest trochę niesamowity, ale wygląda Tylko na tyle naturalny, że może być przekonujący, jeśli nie skupiasz się na jego zbyt wyrazistych ruchach.

Mimo to twórcy będą musieli mieć wiarę, że nowe narzędzia do kopiowania TikTok będą wystarczająco dokładne, aby uniknąć kłopotliwych błędów w tłumaczeniu. A użytkownicy TikTok, którzy mają już dość wszechobecnych reklam platformy, mogą nie uważać, że cyfrowe awatary są mniej frustrujące niż prawdziwa okazja.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wyciek mapy platformy stacjonarnej Intel Core Ultra „Arrow Lake”: dwa gniazda M.2 podłączone do procesora

Nadchodzący procesor Intel Core Ultra „Arrow Lake-S” do komputerów stacjonarnych wprowadza nowe gniazdo LGA1851 wraz z nowym chipsetem Intel z serii 800 do...

SK Hynix zainwestuje 75 miliardów dolarów do 2028 roku w rozwiązania pamięciowe dla sztucznej inteligencji

Południowokoreański gigant SK Group ujawnił plany znacznych inwestycji w sztuczną inteligencję i technologie półprzewodnikowe o wartości prawie 75 miliardów dolarów. Spółka zależna...

Wyjaśnienie bezpieczeństwa w chmurze publicznej: przewodnik dla administratorów IT i bezpieczeństwa

Kto odpowiada za bezpieczeństwo w chmura publiczna? Jest to pytanie, które firmy muszą rozważyć, ponieważ coraz częściej wdrażają coraz większe obciążenia i...
Advertisment