Reklamowe ambicje Roku właśnie wzrosły dzięki nowej umowie z Nielsenem


Roku, jedna z najpopularniejszych platform streamingowych w domach w USA, przejmuje firmę Nielsen zajmującą się reklamami wideo jako centrum reklamy telewizyjnej.

W szczególności Roku kupuje jednostkę Nielsen Advanced Video Advertising. Przejęcie oznacza, że ​​Roku przejmie również technologię automatycznego rozpoznawania treści (ACR) i dynamicznego wstawiania reklam (DAI) firmy Nielsen. Technologia DAI oznacza po prostu, że reklamodawcy będą mogli uzyskać lepsze możliwości kierowania i pomiaru, dzięki czemu będą mogli hiper-targetować określoną grupę docelową zamiast szerszych danych demograficznych, takich jak wiek i płeć. Pomyśl o reklamach produktów, które ludzie mogą chcieć odtwarzać przed filmem na YouTube w porównaniu z pozornie przypadkowymi reklamami odtwarzanymi w CNN.

Jest często określany jako adresowalna reklama telewizyjna ze względu na stopień zaawansowania kierowania w porównaniu z poprzednią technologią reklamową. W przypadku sieci pozwala im to zmaksymalizować wartość zasobów reklamowych, a reklamodawcy mogą lepiej śledzić zwrot z inwestycji w reklamy w określonym programie lub sieci. W efekcie przejęcie pozwoli Roku na współpracę z różnymi linearnymi programistami telewizyjnymi w celu przekształcenia tradycyjnych reklam telewizyjnych w reklamy cyfrowe.

Więc dlaczego ma to znaczenie dla Roku? Pomyśl o dynamice mocy. Ponad 51,2 miliona kont Roku korzysta z platformy do przesyłania strumieniowego wszystkiego, od telewizji linearnej na żywo po usługi przesyłania strumieniowego, takie jak Netflix i Disney Plus. Dzięki kontrolowaniu przez Roku zaawansowanych technologii reklamowych Nielsena, Roku jest w dobrym miejscu, jeśli chodzi o negocjacje z reklamodawcami, którzy szukają najlepszego sposobu dotarcia do widzów korzystających z telewizji na wiele różnych sposobów. Roku będzie mógł korzystać ze swojej platformy technologicznej i nowych narzędzi reklamowych, aby zapewnić najlepszą, ukierunkowaną reklamę dla firm zarówno w telewizji linearnej, jak i strumieniowej transmisji wideo.

Przed ogłoszeniem zaawansowana grupa reklamowa Nielsena „zawarła umowy z Disney, CBS, Discovery, Fox, NBCUniversal, WarnerMedia, A + E Networks i AMC Networks”, według Różnorodność. Oczekuje się, że firmy te przeprowadzą „odnowione rozmowy” z Roku, Różnorodność dodaje, w szczególności o „pracy z Roku w celu włączenia reklam adresowalnych”. Nic w życiu nie jest darmowe i wydaje się możliwe, że nowa umowa Roku oznacza, że ​​będzie w stanie zmniejszyć zasoby reklamowe, które pojawią się w nowych okazjach.

Kiedy kierownictwo NBCUniversal próbowało negocjować z Roku w sprawie wprowadzenia nowej usługi przesyłania strumieniowego, Peacock, na urządzenia Roku, duża część opóźnienia wynikała z nieporozumień dotyczących zasobów reklamowych. Kierownictwo NBCUniversal nie chciało rezygnować z znaczną część ich przychodów z reklam (Roku zwykle zajmuje 30 procent zasobów reklamowych, ale w zależności od oferty ustala konkretne umowy z każdym partnerem). Peacock jest również wspierany przez reklamy, a NBCUniversal opracował własną technologię ukierunkowanej reklamy cyfrowej, aby spróbować przekonać reklamodawców do umieszczania reklam na platformie. Rezygnacja z udziału procentowego w przychodach z reklam to trudna pigułka do przełknięcia.

Reklama

Największą zaletą Roku – i tym, co najwyraźniej przesądziło o negocjacjach – jest jego skala. Firma zwiększyła bazę użytkowników o około 40 procent w latach 2019-2020, zgodnie z wynikami czwartego kwartału. Jeszcze bardziej imponujący jest kanał Roku z reklamami, który podwoił swoją widownię i dotarł do około 61,8 miliona ludzi w USA w czwartym kwartale. Platforma technologiczna i skala Roku są dokładnie tym, czego potrzebowała jednostka Nielsen Advanced Video Advertising. Tak wiele osób w Stanach Zjednoczonych ma urządzenia Roku, że brak kanału lub usługi przesyłania strumieniowego jest szkodliwy.

Chociaż dyrektorzy są przekonani, że adresowalna reklama telewizyjna jest przyszłością, nadal stanowi ona zaledwie około 10 procent całego amerykańskiego biznesu reklam linearnych, według Axios. Teraz jednostka będzie pracować z ponad 100 milionami podłączonych urządzeń zamiast 55 milionów, Axios dodaje, dając firmie Nielsen jeszcze lepszy wgląd w potencjał reklam cyfrowych w sieciach liniowych. Oczekuje się, że wydatki na adresowalne reklamy telewizyjne w Stanach Zjednoczonych osiągną „3,6 miliarda dolarów do 2022 r., Czyli o 75% więcej niż w sierpniu 2020 r., Według ostatnich szacunków firmy badawczej eMarketer”. Różnorodność zgłoszone.

Jeśli w końcu branża zacznie wydawać więcej na adresowalną reklamę telewizyjną, Roku zajmie kluczową pozycję. To również pomaga wyjaśnić, dlaczego Roku wydał pod koniec 2019 roku 150 milionów dolarów na zakup Dataxu, firmy zajmującej się technologiami reklamowymi, jak zauważył Protokół. Działalność Roku jest coraz bardziej zależna od platformy cyfrowej, która jest zasilana przez reklamy. Sprawienie, że wszyscy inni będą musieli uiścić opłatę, aby czerpać korzyści z bycia na platformie, wydaje się sprytnym posunięciem biznesowym dla Roku.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Podłoża szklane mogą być kolejnym hitem wśród chipów; Patrząc na jabłko

Sugeruje to nowy raport na temat łańcucha dostaw Jabłko pragnie zostać pionierem w czymś, co według niektórych będzie kolejną wielką rzeczą w rozwoju...

ADATA XPG wprowadza na rynek zasilacze CORE REACTOR II VE i rodzinę wentylatorów VENTO PWM

XPG, szybko rozwijający się dostawca systemów, komponentów i urządzeń peryferyjnych dla graczy, profesjonalistów w dziedzinie e-sportu i entuzjastów technologii, wprowadził dziś na rynek...

ASRock przedstawia aktualizację AI QuickSet 2024 Q1 z dwoma nowymi narzędziami AI

Wiodący światowy producent płyt głównych, firma ASRock, od końca ubiegłego roku sukcesywnie wypuszcza oprogramowanie oparte na platformach Microsoft Windows 10/11 i Canonical Ubuntu...
Advertisment