Reklamodawcy uciekają, ale Linda Yaccarino pozostaje na kursie


W zeszłym tygodniu wydawało się, że Elon Musk popiera antysemickie teorie spiskowe i opublikował post o wspieraniu białej dumy na swojej platformie społecznościowej X, dawniej Twitter. Tweety Muska zostały następnie podkreślone przez: Sprawy mediów artykuł w którym stwierdzono, że reklamy dużych firm pojawiały się obok treści pronazistowskich. Następnie główni reklamodawcy wstrzymali wydatki na reklamę na platformie. Aby zaradzić kontrowersjom, dyrektor generalna Linda Yaccarino wysłała notatkę zatytułowaną „Nasza praca ma sens”, w której ponownie podkreśliła swoje zaangażowanie na rzecz X.

W miarę narastania presji na firmę, aby zdystansowała się od wspierania antysemityzmu, Forbesa zgłoszone że reklamodawcy namawiają również Yaccarino do rezygnacji. Yaccarino, były prezes NBCUniversal, blisko powiązany z branżą reklamową, został zatrudniony w firmie Muska, aby przywrócić relacje z firmami, które generują większość przychodów X. Reklamodawcy obawiali się już, że ich płatne treści pojawią się obok postów o charakterze antysemickim lub w inny sposób bigoteryjnym, ale martwią się szczególnie teraz, gdy wydaje się, że właściciel platformy aktywnie podsyca spiski przeciwko społeczności żydowskiej.

Zwracając się do pracowników X w e-mailu skierowanym do całej firmy, Yaccarino wyraziła swój entuzjazm co do obecnego kierunku rozwoju firmy. W notatce po raz pierwszy opublikowany przez Reporter z Hollywood i uzyskane przez Krawędźstwierdziła, że ​​reklamodawcy „tymczasowo wstrzymali inwestycje” – co jest ciekawym określeniem główni reklamodawcy, tacy jak Apple, DisneyaI IBM-a wycofując swój biznes z platformy z powodu pozornego poparcia Muska dla antysemityzmu. Obwiniła także artykuły, które jej zdaniem zostały „zmanipulowane”, za zniszczenie reputacji platformy. „Dane powiedzą prawdziwą historię” – napisała w swojej notatce, prawdopodobnie odnosząc się do Post / zrzut ekranu Muska wskazując, że złoży pozew Sprawy mediów.

W odpowiedzi, Sprawy mediówPrezydent Angelo Carusone powiedział: „Elon Musk spędził ostatnie kilka dni na wygłaszaniu bezpodstawnych gróźb prawnych, rozpowszechnianiu dziwacznych teorii spiskowych i przeprowadzaniu w Internecie zaciekłych osobistych ataków na swoich „wrogów”. Nawet jeśli nie spełni swojej groźby pozwania, zmienność działań tylko potwierdza, dlaczego główne marki słusznie obawiają się współpracy z X”.

Tymczasem, Semafor raporty że Yaccarino zwerbowała swojego syna Matta Madrazo do ponownego uruchomienia działalności X w zakresie reklamy politycznej w nadziei zrekompensowania przychodów utraconych w wyniku „tymczasowo wstrzymanych inwestycji” dotychczasowych największych klientów firmy.

Przeczytaj pełną notatkę Lindy Yaccarino poniżej:

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Noblechairs ogłasza krzesło gamingowe LEGEND Shure Edition

Przedstawiamy krzesło gamingowe Noblechairs LEGEND SHURE Edition. We współpracy z Shure, wiodącym światowym producentem sprzętu audio, w tym legendarnych mikrofonów SM7B i...

AGON by AOC przedstawia ultrawide monitory do gier CU34G2XE i CU34G2XP

AGON firmy AOC — jednej z wiodących na świecie marek monitorów do gier i akcesoriów IT — z dumą przedstawia dwa nowe 34-calowe...

GameSir wprowadza na rynek mobilny kontroler gier G8 Galileo

GameSir, wiodący dostawca innowacyjnych, wysokiej jakości urządzeń peryferyjnych do gier, z radością prezentuje swoje najnowsze arcydzieło, mobilny kontroler gier GameSir G8 Galileo, przełomową...
Advertisment