Ale to nie wszystko. Według danych z YouGov, firmy zajmującej się badaniami rynkowymi, wrażenie społeczeństwa dotyczące firmy nigdy nie było gorsze, osiągając najniższy punkt, odkąd YouGov zaczął śledzić Teslę w 2016 r. (Sherwood Po raz pierwszy zgłoszony dane.)
Od 12 marca wrażenie netto dla respondentów w spektrum politycznym wynosi -12,8. „Wrażenie” mierzy, czy konsumenci mają pozytywne czy negatywne wrażenie danej marki. Firma jest jeszcze gorsza z liberałami, z wrażeniem netto -35,5. Umiarkowani znajdują się na wrażeniu netto -9,2. Konserwatyści są jedyną grupą o pozytywnym wrażeniu netto Tesli, mierzonym na 7,5.
YouGov pyta również, czy respondenci rozważyliby zakup Tesli. Według danych YouGova około 8 procent liberałów wskazało, że rozważą zakup Tesli, w porównaniu z 12 procentami na początku 2022 r., Być może nie jest zaskakujące, odsetek konserwatystów, którzy twierdzą, że rozważą zakup Tesli z 6,7 do 8,4 procent. Nawet te liczby są opóźnione: patrząc na średni wskaźnik odpowiedzi dla wszystkich producentów samochodów, 10 procent ogólnej populacji twierdzi, że rozważaliby zakup pojazdu.
Ponieważ jego firma jest w wolnej jesieni, właściciel miliardera Elon Musk próbuje zarobić na swoim bliskim związku z Białym Domem. We wtorek, w tym, co można opisać tylko jako wydarzenie reklamowe, Donald Trump zamienił podjazd Białego Domu w pop-up Tesla Showroomczytanie z Tesla sprzedaż i przysięgając kupić pojazd. Bliskość Muska do administracji Trumpa podąża za setkami milionów dolarów, które wylał Trump. Tego samego dnia, co wyczyn Tesli, The New York Times Zgłoszone Ten Musk wskazał, że chce wrzucić kolejne 100 milionów dolarów na inne grupy Trumpa.