Recall to najlepsza umiejętność w Zelda: Tears of the Kingdom, łatwo


The Legend of Zelda: Łzy królestwaZdolność Recall jest na papierze prosta: możesz wycelować w obiekt i przewinąć ścieżkę tego obiektu. Innymi słowy, jeśli rzucisz kamieniem i uderzysz w niego Recall w miejscu, w którym wyląduje, powróci on do miejsca, z którego został rzucony. Jest to szczególnie pomocne narzędzie w rozwiązywaniu Łzy Królestwakapliczki i świątynie, zarówno po to, by naprawiać błędy, jak i rozwiązywać skomplikowane, poruszające łamigłówki.

Ale to też Więc znacznie więcej — zwłaszcza w połączeniu z Łzy Królestwainne niesamowite zdolności, takie jak Ultrahand.

Kiedy pierwszy raz zacząłem grać Łzy Królestwanajjaśniejsze i najbardziej atrakcyjne nowe umiejętności byli Ultrahand i Fuse, z oczywistych powodów. Na przykład Ultrahand to narzędzie służące do łączenia przedmiotów znalezionych w Hyrule w dosłownie wszystko, co możesz wymyślić: Korokowe narzędzia tortur, niszczycielskie machiny wojenneI nawet ciężarówki. Bezpiecznik to odpowiednik broni, umożliwiający łączenie materiałów i broni Strzały do ​​honowania oczu Keese lub tarcze emitujące płomienie. To część Łzy Królestwa to ma na celu uzyskanie kurwa tak! z ciebie. Tymczasem jego cichszy odpowiednik w Recall faktycznie kradnie show.

Moim pierwszym wprowadzeniem do Recall było używanie go do rozwiązywania zagadek w kapliczkach, a ponadto do naprawiania błędów, które tam popełniłem. To proste, ale przydatne narzędzie do układania puzzli, ale dopiero wtedy, gdy zaczynasz rozumieć złożoność umiejętności, zaczyna naprawdę błyszczeć. W świątyniach może stać się czymś w rodzaju kodu do oszukiwania — jak zdolność Ascendomijać zagadki całkowicie. Używam go, gdy czuję się zakłopotany lub trochę leniwy, a jednak nadal wymaga to dużej mocy umysłowej, aby dowiedzieć się, jak najlepiej go używać. Zdolność jest rzeczywistą definicją frazy Pracuj mądrzej, nie ciężej.

Nintendo zadbało również o to, aby Recall samo w sobie było ciężkie; nie ma napięcia związanego z pływaniem przez sufity, jak w przypadku Ascend, ale jego odwrócenie w zwolnionym tempie w połączeniu z tykającym zegarem dodaje ograniczenie do umiejętności, która w przeciwnym razie zepsułaby całą grę.

Poza kapliczkami używałem Przywołania jako narzędzia lokomotywy — w zasadzie wszystko może stać się windą. Możesz użyć Ultrahand, aby przesunąć platformę jak windę, a następnie wybrać Recall, aby odtworzyć tę ścieżkę, ale prawdziwy galaktyczny ruch mózgowy polega na tym, że możesz uzyskać dużo wyżej, rzucając w powietrze coś małego, na przykład wiązkę patyków. Gdy drewno spadnie z powrotem na ziemię, możesz przymocować do niego platformę – abyś mógł na niej stanąć – a następnie użyj Przywołania, aby prześledzić jego ścieżkę do miejsca, w którym się wybierałeś.

Reklama

Odkryłem, że duże szybowce też początkowo były trudne, ale rozwiązanie Recall i Ultrahand to naprawiło, zbyt. Mogę wystrzelić mój szybowiec Zonai z dowolnego miejsca, używając Ultrahand do śledzenia ścieżki, którą chciałbym, aby leciał, a następnie cofając go – lądując samolotem do tyłu. Następnie używam Przywołania, aby wprawić go z powrotem w ruch, kiedy już będę mógł wspiąć się na pokład.

Przeszukując Twittera, znalazłem jeszcze więcej zastosowań Przywołania, których nie brałem pod uwagę, na przykład jego miejsce w walce. To naprawdę genialne: kiedy ściga cię wróg, rzuć broń do przodu — z dala od wroga i prosto przed siebie. Szybko wybierz Odwołaj, aby odesłać tę broń z powrotem do siebie i uderzyć wroga za tobą.

Wróg rzuca w ciebie głazem? Zamiast go unikać, użyj Przywołania, aby posłać go z powrotem w ich stronę.

To niesamowite, że nadal widzę Recall używane w sposób, który mnie zaskakuje. Łzy Królestwa jest pod tym względem wielkim osiągnięciem; z pewnością istnieją ograniczenia co do tego, co możesz zrobić z grą i jej możliwościami, ale Nintendo sprawiło, że te granice są rozmyte w taki sposób, że wielu programistów próbowało to zrobić wcześniejale nie zawsze się udawało.

Mówiłem to już wcześniej, ale powtórzę jeszcze raz: Łzy Królestwa to najlepsza gra typu „graj ​​w to, jak chcesz”, złoty standard immersyjnej karty SIM. Nowe umiejętności Linka podkreślają ten etos, dzięki któremu gra wydaje się jeszcze bardziej swobodna.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Microsoft wprowadza na rynek Phi-3, najmniejszy jak dotąd model AI

Microsoft wypuścił kolejną wersję swojego lekkiego modelu AI Phi-3 Mini, pierwszego z trzech małych modeli, które firma planuje wypuścić. Phi-3 Mini mierzy 3,8...

Architektura graficzna Intel „Battlemage” zaktualizuje silnik wyświetlania za pomocą UHBR13.5

Oczekuje się, że architektura graficzna Intel Xe2 „Battlemage” nowej generacji wprowadzi znaczącą aktualizację silnika wyświetlania w porównaniu z obecną architekturą Xe „Alchemist”. ...

ASML może pozostać w Holandii dzięki dalszym inwestycjom i utworzeniu 20 000 nowych miejsc pracy

W zeszłym miesiącu my obejmował plany ASML dotyczące opuszczenia Holandii po kryzysie z rządem holenderskim, który uniemożliwił wykwalifikowanym imigrantom wjazd i pracę w...
Advertisment