Warner Bros. Discovery wprowadził wczoraj nowe marki do swojej usługi streamingowej Max Ogłoszenie dostępności w Australii. Chociaż wciąż nazywana Max, usługa wymieniła swój jasnoniebieski wygląd na monochromatyczną czarno-białą paletę kolorów, która bardziej przypomina kultowe logo HBO. Nowy wygląd został już wprowadzony na interfejs użytkownika usługi streamingowej i kanałów mediów społecznościowych i „będzie nadal wdrażany na materiał marketingowy w ciągu najbliższych kilku miesięcy” według Różnorodność.
Kolorowa marka Maxa została pierwotnie wybrana, aby promować szersze programowanie nowej usługi i sprawić, że wydaje się bardziej przyjazna dla dzieci. „Wszyscy uwielbiamy HBO. I jest to marka, która została zbudowana przez pięć dekad, aby być ostrym, przełomowym wyznaczonym trendem w rozrywce dla dorosłych. Ale to nie dokładnie tam, gdzie rodzice najbardziej podrzucaliby swoje dzieci”, powiedział JB Perrette, prezes i dyrektor generalny Warner Bros. Discovery’s Global Streaming and Games, powiedział podczas wydarzenia MAX.
Wczorajsza rebrand, która wydaje się wyrównać usługę przesyłania strumieniowego za pomocą HBO, która jest znana z bardziej dojrzałego programowania, „może pomóc konsumentom kojarzyć dwie marki ze sobą” Różnorodność Spekuluje.