Rada miasta Derby przedłuża projekt sztucznej inteligencji o wielomilionową umowę po zaoszczędzeniu 200 000 funtów dzięki chatbotom


Rada Miejska Derby podpisała umowę o wartości 7 milionów funtów na rozszerzenie wykorzystania technologii drugiego pilota opartej na sztucznej inteligencji (AI) na większą liczbę swoich usług po dzięki wprowadzeniu asystentów AI zaoszczędzono 200 000 funtów.

Czteroletnia umowa z ICS.AI przewiduje rozszerzenie zastosowania generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) na opiekę społeczną dla dorosłych, obsługę klienta i odzyskiwanie długów, a jej podstawą będzie wdrożenie rozwiązań firmy Inteligentna platforma Copilot GenAI.

„Chcemy przekształcić nasze usługi w obliczu rosnącego popytu i wyzwań finansowych, a jest to sytuacja, która wpływa na samorządy w całym kraju” – powiedział Paul Simpson, dyrektor naczelny Rady Miejskiej Derby. „Radzenie sobie z tym problemem poprzez coroczne cięcia w usługach nie jest trwałe.

„Chcemy mieć pewność, że nasze usługi odpowiadają potrzebom naszych obywateli, stając się bardziej dynamiczne i wydajne, a zwiększone wykorzystanie sztucznej inteligencji jest jednym ze sposobów, które uznaliśmy za sposób na osiągnięcie tego celu” – powiedział Computer Weekly.

Rada stwierdziła, że ​​w pierwszej fazie projektu zespoły pracujące w opiece społecznej dla dorosłych wykorzystają sztuczną inteligencję do przeglądu pakietów opieki i pomogą im zdecydować, czy osoba potrzebująca wsparcia mieszkająca w domu otrzyma odpowiedni poziom opieki.

Będą także wykorzystywać sztuczną inteligencję do odpowiadania na prostsze zapytania od obywateli i innych specjalistów, dzięki czemu pracownicy będą mogli skoncentrować się na odpowiadaniu na zapytania wymagające ich wiedzy specjalistycznej.

Reklama

„Wykorzystując sztuczną inteligencję do wykonywania rutynowych zadań, będą doskonalić swoje umiejętności i zyskać więcej czasu na skoncentrowanie się na działaniach i zadaniach, które zapewniają rzeczywistą wartość osobom najbardziej potrzebującym wsparcia” – stwierdziła rada. „Będą także korzystać z oprogramowania AI do szybkiego generowania informacji i pomóż im podejmować świadome decyzje.”

Asystenci AI

Rada współpracowała już z ICS.AI nad dwoma asystentami AI: Darcie dla centrum obsługi klienta rady i Ali dla zapytań mieszkaniowych Derby Homes. Ci asystenci cyfrowi zostaną zmodernizowani i rozszerzeni, a rada będzie również korzystać ze sztucznej inteligencji, aby szybko odpowiadać na e-maile lub oznaczać je współpracownikami, którymi będą mogli się zająć.

Rada będzie również wykorzystywać sztuczną inteligencję do wspierania odzyskiwania długów, umożliwiając gromadzenie i analizowanie informacji ze wszystkich swoich systemów w czasie krótszym niż jest to obecnie możliwe dla pracowników.

Dzięki tej pomocy AI rada będzie w stanie określić, gdzie musi zaoferować wsparcie, aby zminimalizować zadłużenie i zmaksymalizować ściągalność dochodów – stwierdził.

Oczekuje się, że pierwsza faza zostanie wdrożona za cztery miesiące, a po pomyślnym uruchomieniu fazy drugiej i trzeciej planuje się wdrożyć w innych usługach. Rada stwierdziła, że ​​priorytetem będzie dalsze rozszerzenie jej przyjęcia, po czym dodała, że ​​w podejmowanie decyzji zawsze będzie zaangażowany człowiek.

Oczekuje się, że nowa umowa z ICS.AI wygeneruje oszczędności w wysokości 3,925 mln funtów w roku finansowym 2024/25, a po całkowitym zakończeniu projektu liczba ta wzrośnie do co najmniej 12,25 mln funtów rocznie.

Simpson powiedział, że po dostrzeżeniu potencjału wykorzystania GenAI w szerszej radzie wraz z Darciem i Alim zlecił ICS.AI przeprowadzenie szeregu warsztatów odkrywających, które pomogły znaleźć bardziej konkretne przypadki biznesowe, w których sztuczna inteligencja mogłaby pomóc w zwiększeniu wydajności, obniżeniu kosztów operacyjnych i zapewnić skumulowane oszczędności.

W sumie podczas warsztatów odkrywających zidentyfikowano 261 możliwości związanych ze sztuczną inteligencją, z czego obecnie zaproponowano 54 oferty w zakresie sztucznej inteligencji, które zapewniają znaczne oszczędności. Plan realizacji programu transformacji AI obejmuje 18 miesięcy podzielonych na trzy fazy.

Darcie i Ali okazali się już sukcesem rady.

Choć przychodzące rozmowy telefoniczne stanowią ponad 60% kontaktów mieszkańców z urzędem, większość z nich dotyczy podobnych pytań lub próśb o rozwiązanie problemu. mała liczba usług. Wiele połączeń często ma prostą odpowiedź.

Rada obsłużyła już ponad pół miliona zapytań telefonicznych i internetowych za pośrednictwem tych asystentów, rozwiązując 43% zapytań bez udziału personelu – co stanowi dwukrotnie więcej niż początkowy cel projektu – i zaoszczędził Radzie 200 000 funtów. Ponad 4000 takich zapytań zostało obsłużonych poza normalnymi godzinami pracy.

Wcześniej system telefoniczny korzystał z nagranej wiadomości, która udostępniała dzwoniącym listę ponumerowanych opcji.

The Asystenci AI wprowadzeni w kwietniu w zeszłym roku zamiast tego spróbuj zrozumieć zapytanie, a jeśli pojawi się odpowiedź online, możesz wysłać ją SMS-em lub w inny sposób przekierować połączenie do jednego z 40 różnych działów.

Jednakże ci drugi piloci nie będą jedyną opcją dla osób, które chcą skontaktować się z radą, ponieważ zawsze będą mogły porozmawiać z członkiem personelu lub spotkać się z kimś osobiście w godzinach pracy, jeśli tak wolą.

Zmniejszenie wymagań wobec operatorów

Simpson powiedział, że oprócz oszczędności kosztów asystenci cyfrowi zmniejszyli zapotrzebowanie na operatorów, zapewniając im czas do spędzenia z mieszkańcami o bardziej złożonych potrzebach. Tymczasem informacje, które rada uzyskuje od asystentów cyfrowych, do których wcześniej nie miała dostępu, pomogły jej zmienić i dostosować usługi świadczone obywatelom.

Rada nadal rozwija asystentów cyfrowych w oparciu o opinie klientów. Na przykład tam, gdzie ludzie mieli niezbyt pozytywne doświadczenia z korzystaniem ze sztucznej inteligencji, okazało się, że czasami zadawane pytania są zbyt skomplikowane, aby sztuczna inteligencja mogła sobie z nimi poradzić i zamiast tego potrzebny jest człowiek. Powiedział, że ważne jest, aby rada w dalszym ciągu przekazywała informacje na temat tego, do czego asystent ma służyć.

„Jesteśmy jednymi z pierwszych w sektorze samorządów lokalnych, którzy rozpoczęli tę podróż, dlatego jesteśmy pionierami, znajdując drogę i radząc sobie z pojawiającymi się wyzwaniami” – powiedział Simpson. „Jednak zaletą jest to, że dostrzeżemy korzyści szybciej niż ktokolwiek inny i będziemy mogli podzielić się zdobytą wiedzą z sektorem”.

Powiedział, że ogólna reakcja społeczeństwa przypomina jak dotąd mikrokosmos szerszej debaty na temat wykorzystania sztucznej inteligencji. „Jest zainteresowanie jego potencjałem, ale także ostrożność w stosunku do nieznanego, co jest zrozumiałe” – powiedział Simpson.

„Dla nas, jako rady, wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji stwarza ogromne możliwości w czasie, gdy rząd wzywa sektor publiczny do zwiększenia produktywności, a władze lokalne w dalszym ciągu borykają się z wyzwaniami finansowymi. Jesteśmy jednak świadomi zagrożeń i będziemy pracować nad ich ograniczeniem. Niezwykle istotne jest, abyśmy w tę podróż zabrali ze sobą naszych klientów i współpracowników”.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat ponownie zatwierdza program szpiegowski FISA, ale nie przed jego wygaśnięciem o północy

Senat przyjął ustawę ponownie zatwierdzającą art. 720 ustawy o nadzorze wywiadu zagranicznego (FISA), kontrowersyjny program umożliwiający szpiegowanie zagranicznych „celów” bez nakazu ale długa,...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...
Advertisment