Przychody AMC spadły o prawie 90 procent w czwartym kwartale, ale dyrektor generalny pozostaje optymistą


AMC Theatres zgłosiło kolejną wstrząsającą, ale przewidywalną stratę w jego zarobki w czwartym kwartale, ale dyrektor generalny firmy jest optymistą, że sieć teatrów wyjdzie z pandemii dobrze.

Przychody spadły o 88% rok do roku, do 162,5 mln USD. Przewyższając oczekiwania, nadal prowadziło to do kwartalnej straty w wysokości 946 mln USD (nieznacznie lepszy niż w ostatnim kwartale, choć znacznie gorsza niż strata w wysokości 13,5 mln USD, którą AMC odnotowała w czwartym kwartale 2019 r.), ale według CEO Adama Arona AMC ma również ponad 1 mld USD w gotówce. Na ogonie zapowiedzi, że Nowy Jork zacznie dopuszczać teatry aby otworzyć, a studia pozornie przygotowujące się do powrotu do kin, Aron próbuje znaleźć pozytywy, dostrzegając „najtrudniejsze warunki rynkowe w 100-letniej historii firmy”.

„Siedząc tutaj dzisiaj, widzimy, że szczepienia są przeprowadzane w Stanach Zjednoczonych w szybkim tempie, nasze kina w Nowym Jorku w końcu zostały otwarte, a kina w Los Angeles prawdopodobnie również zostaną otwarte, [and] Hity kinowe mają obecnie zostać wydane w znacznej ilości w ciągu najbliższych kilku miesięcy ”, powiedział Aron w komunikacie prasowym. „Biorąc te fakty razem, mamy powody do optymizmu co do zdolności AMC do przedostania się na drugą stronę tej pandemii”.

Jak zauważono w zyskach AMC, jednym z powodów, dla których AMC nadal jest w stanie iść naprzód, a Aron jest optymistą, jest kapitał zgromadzony w 2020 i 2021 roku. nowo odkryta miłość od sprzedawców detalicznych (podobnie do tego, co stało się z GameStop pod koniec stycznia), a kurs akcji AMC również nieco odbił w ciągu ostatnich kilku tygodni. Teraz, z zapowiedziami prezydenta Joe Bidena, że ​​prawie każdy Amerykanin powinien to zrobić otrzymać szczepienie do maja 2021 roku, studia chcą ponownie pokazać swoje hity w kinach, a AMC ma nadzieję, że przyciągnie jak najwięcej widzów.

Na stole wciąż jest wiele pytań. Jak wpłynęło nieodwołalnie skrócone okno teatralne, wprowadzone przez firmy mające takie duże studia jak NBCUniversal, WarnerMedia, ViacomCBS i Disney prawdopodobnie zaszkodził całemu biznesowi AMC? Czy ludzie będą chcieli latem spieszyć się do kin? Czy może zdarzyć się coś innego, co opóźni masowe ponowne otwarcie wszystkiego?

Na razie Aron jest optymistą – przynajmniej przed akcjonariuszami, inwestorami i analitykami swojej firmy. Dyrektor generalny powie więcej na temat biznesu i całej branży w dzisiejszym popołudniowym telefonie dotyczącym zysków.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Spoglądanie przez przezroczysty laptop Lenovo w przyszłość science-fiction

Rok po naprężeniu mięśni badawczo-rozwojowych za pomocą a składany laptop Lenovo, które rozszerzyło swój ekran za pomocą prostego naciśnięcia przycisku, powraca do tematu...

MWC 2024: ThinkPady Lenovo stają się szybsze i łatwiejsze w użyciu

Podczas Laptop ThinkBook z przezroczystym wyświetlaczem Lenovo, które zaprezentowało na MWC 2024, to tylko weryfikacja koncepcji, firma zapowiedziała także odświeżone wersje kilku ThinkPadów...
Advertisment