Przewodnik przedsprzedażowy do Microsoft Flight Simulator 2020

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak by to było, gdybyś stracił kontakt na kilka lat z dala od gier, a potem zerkał przez kurtynę? Dość często Microsoft Flight Simulator przypomina ten podgląd. W swoim zakresie i wierności wydaje się odwiedzać z przyszłości, kiedy powszechny jest dostęp do fotorealistycznej planety Ziemi i swobodę jej odkrywania. Kiedy możesz wskoczyć do samolotu i polecieć nad własnym miastem, przy tych samych warunkach pogodowych i oświetleniu, które możesz zobaczyć za oknem. Kiedy „otwarty świat” właśnie to oznacza. Łącznie 20 samolotów jest dołączonych do standardowej edycji w momencie startu, obejmującej trzy samoloty, dwa odrzutowce i piętnaście rekwizytów. Korzystając z któregokolwiek z tych samolotów, możesz ustawić się na pasie startowym dowolnego lądowiska na świecie, wzbić się w przestworza i zobaczyć zaskakująco dokładne odtworzenie poniższego regionu. To straszny, okropny moment dla każdego, kto zainwestował w te wszystkie pakiety dodatków scenerii dla FSX. Mając tylko odrobinę struktury do doświadczenia ze strony gry, jesteś milcząco zapraszany do wymyślania własnych przygód. Rozwój kariery istnieje tylko w przypadku ukończenia szkoły latania i odliczania wyzwań związanych z lądowaniem i lotami w buszu, które ze swojej strony oferują doskonałe fragmenty wyselekcjonowanej treści z elementami tabeli liderów, które nadają im właściwości uzależniające przypominające czekoladę. Ale nie zamierzasz spędzić na nich 100 godzin. Zamiast tego zaplanujesz mroczną wycieczkę turystyczną na mapie świata, odhaczając Czarnobyl, Polygon w Semipalatinsk, Przełęcz Dylatov. Odhaczysz każdy tor F1 w kalendarzu wyścigów. I będziesz się świetnie bawić.

Perspektywa eksploracji całej planety może być oczywiście paraliżująca, więc byłoby wspaniale zobaczyć w przyszłości bardziej wyselekcjonowane doświadczenia Asobo. Model symulacyjny jest bardziej szczegółowy niż kiedykolwiek, stwierdzenie, które możesz przetestować samodzielnie, przełączając się między „nowoczesnymi” i „starszymi” modelami w ustawieniach gry. Jest to więc symulator dla osób zainteresowanych lotem i magiczny wirtualny portal turystyczny dla osób zainteresowanych zajrzeniem do kopalni Mir w rekwizycie, który kontrolują za pomocą podkładki. Linia podziału jest więc metodą kontroli. Tradycyjnie społeczność symulacyjna reaguje jak miejscowi w tym pubie, od amerykańskiego wilkołaka w Londynie na napływ zwykłych ludzi – i mówię to jako ktoś z pół udawanego kokpitu siedzącego na moim biurku – ale nie ma śladu poświęcenia głębi, aby zaspokoić potrzeby szerszej publiczności. Model symulacyjny jest bardziej szczegółowy niż kiedykolwiek, stwierdzenie, które możesz przetestować samodzielnie, przełączając się między „nowoczesnymi” i „starszymi” modelami w ustawieniach gry. Jego realizm jest również skalowalny, aby umożliwić bezstresową turystykę wirtualną z kontrolerem Xbox lub pełną symulację z konfiguracją HOTAS lub jarzmem.

Jego podejście do nauki latania samolotem nie jest podejściem nauczyciela, ale klasy. Jest tu wszystko, czego możesz potrzebować, jeśli chcesz się nauczyć, jak ustawić plan lotu za pomocą ATC, zasilić samolot od podstaw, ustawić wektor VOR na wysokość lotu, a następnie podejście ILS, aby ponownie wylądować w miejscu docelowym . Po prostu o tym nie mówi. OK, to niemiłe. Szkoła lotnicza uczy podstaw na wytrwałej małej Cessnie 152 w ciągu ośmiu lekcji, od kołowania na pas startowy i startu, po nawigację VOR i lądowanie. Ale dla nowicjuszy istnieją ogromne nieznane niewiadome, o których nie pomyślałbyś, aby przeszukać samouczki YouTube, ponieważ nie wiesz, że istnieją, a nawet dlaczego musisz ich używać w pierwszej kolejności. Samouczek prawie całkowicie nie dotyczy ATC, a nawigacja nie jest wystarczająco szczegółowo wyjaśniona, aby przejść od razu ze szkoły lotniczej do niestandardowego planu lotu bez znacznego drapania głowy i alt-tabulacji. Mimo wszystko, co mówi gra, pilot, który latał Twoim ostatnim długodystansowym lotem, siedział godzinami przy jarzmie, dokonując drobnych korekt na każdym kroku. To nie będzie problemem na długo, ale to twórcy treści społeczności będą go rozwiązać, a nie sama gra. Jeśli jednak złożoność jego symulacji stanowi pewną barierę wejścia, problemy techniczne Microsoft Flight Simulator wiązały się z drutem kolczastym wokół drzwi. Bez względu na to, jak zagubiony możesz czuć się na miejscu kapitana, wpatrując się w masę migających świateł ostrzegawczych, zawsze chcesz to rozgryźć. Układanie w całość zagadki związanej z obsługą samolotu daje taką wewnętrzną satysfakcję, a za każdym razem, gdy przeglądasz listę kontrolną przed lotem, lepiej zastanawiasz się nad rozkładem kokpitu. Po kilku godzinach podnosisz poziom awarii i ustawiasz źródło na BATT, nawet o tym nie myśląc.

Jeśli jednak złożoność jego symulacji stanowi pewną barierę wejścia, problemy techniczne Microsoft Flight Simulator wiązały się z drutem kolczastym wokół drzwi. Pierwsza, z którą trzeba się zmagać, to instalacja, która pobiera klienta o rozmiarze 500 MB, podczas którego następuje pełna instalacja 90 GB. Po zainstalowaniu zajmuje to około trzech minut od naciśnięcia przycisku “ play ” do głównego menu na i7 9700K, 16 GB pamięci RAM i RTX 2080 TI oraz gry zainstalowanej na dysku SSD, a ten sam system może uzyskać około 25 klatek na sekundę w dużych miastach i główne lotniska w ustawieniach ultra w 1600p. W rzeczywistości to ustawienie jest trochę przyszłościowe. Ale chociaż jakość wizualna jest z pewnością skalowalna, wydajność nie skaluje się proporcjonalnie. Oznacza to, że lądowanie na JFK to wciąż problem z jąkaniem przy użyciu dowolnego ustawienia wstępnego, w tym niskiego, który generalnie daje 30-35 klatek na sekundę w miastach w moim systemie i znacznie bardziej spójne 60 w dziczy.

Reklama

Awarie są dość powszechne w moim systemie – odłączenie lub podłączenie urządzenia powoduje natychmiastowe CTD, a sceny powodujące niską liczbę klatek na sekundę również wydają się je wyzwalać, choć rzadziej. W chwili pisania tego tekstu, kilka dni po premierze, sterownik Nvidii gotowy do gry poprawił wydajność FPS, choć nieznacznie. Spadki liczby klatek na sekundę są generalnie irytujące, ale tutaj stanowią prawdziwą przeszkodę w możliwości kontrolowania samolotu. Lądowania wymagają responsywności i lekkich jak piórko danych wejściowych, a jeśli widzisz je w trybie flip book-o-vision, nie jesteś w stanie wykonać ich prawidłowo.

www.cyberfeed.pl

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Rozwój AI poza GPT-4 powinien zostać wstrzymany – Woz, Musk

Współzałożyciel Apple'a Steve Wozniak Dołączył Elona Muska i czołowi naukowcy zajmujący się sztuczną inteligencją, wzywając do wstrzymania rozwoju zaawansowanej sztucznej inteligencji. Konkretnie,...

Microsoft rozszerza projekt AI Copilot o sferę bezpieczeństwa

Microsoft poinformował o zbliżającej się dostępności nowego sztuczna inteligencja (AI) w ramach swojej oferty cyberbezpieczeństwa, która twierdzi, że „dramatycznie zwiększy zasięg, szybkość i...

Przycisk akcji iPhone’a 15 w testach; nowy tryb super niskiego zużycia energii

Wydaje się, że jedną z cech Apple Watch Ultra może trafić do modeli iPhone Pro jeszcze w tym roku. Mechaniczny przełącznik wyciszania...
Advertisment

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami?

Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie! Podaj swoje dane, a pozostaniemy w kontakcie. To takie proste!