Przepraszam, że jesteśmy zamknięci, to stylowa, seksowna niespodzianka horroru przetrwania


Nie miałem pojęcia, w co się pakuję, kiedy wskoczyłem do świata Przepraszam, że jesteśmy zamknięcioparta na narracji przygoda przetrwania, która łączy brud i rozkład Silent Hill ze stylowymi, seksowanymi demonami gier Persona. Ale artyści za Przepraszam, że jesteśmy zamknięci Udało mi się zremiksować niektóre z moich ulubionych wspomnień związanych z gier w coś wyjątkowego i zaskakującego.

Obejmuje to nawet parowanie elementów sterujących czołgami w stylu zło i stałych kątów kamery z strzelcami z arkadowej gunu. W jakiś sposób wszystkie te różne wpływy rozgrywki łączą się w niemal magiczny sposób.

Przepraszam, że jesteśmy zamknięci Koncentruje się na Michelle, walczącym, złamanym sercu londyńczyka, który ma pecha z archidemonem snu-paralizy znanym jako księżna. To doświadczenie wysyła Michelle w podróż odkrywczą, podczas której zanurza się w świecie aniołów i demonów w konflikcie; To doświadczenie ostatecznie odblokowuje w niej magiczne moce. Przeklęta mistyczną wizją przez trzecie oko, Michelle widzi zasłonę prawdziwego świata do świata demonów i rozmawia z jego mieszkańcami.

Księżna ścigała Michelle w ramach misji Archdemona, aby znaleźć miłość, a ona nie zatrzyma się na niczym, by przekonać swoją złamaną ofiarę, by poddać się tym postępom. Odrzucając swojego konkurent Archdemona, Michelle współpracuje z przyjaciółmi (z których niektórzy potajemnie były demonami przez cały czas), aby uwolnić się od przekleństwa księżnej i ściganie byłych płomieni/ofiar archidemona.

Zdjęcie: gry w trybie LA/gry Akupara

Zła wizja Eye Michelle wchodzi w grę zarówno narracyjnie, jak i w rozgrywce. Po naciśnięciu przycisku i pstryknięciu palców Michelle widzi inne warstwy jej świata, odkrywając tajne drzwi, ukryte obiekty i cielesne formy eterycznych postaci. Przepraszam, że jesteśmy zamknięci wykorzystuje tę wizję zagadek środowiskowych; Ujawniono, że obraz oczu na ścianie w prawdziwym świecie jest sprytnym demonem oka, który blokuje ścieżkę, a przeszkody jak niezniszczalne metalowe pudełko można ujawnić w świecie demonów jako drewniane pudełka, które można rozbić toporem.

Reklama

Te złe moce oczu również uwzględniają walkę. W prawdziwym świecie zmierzysz się z potworami, które można zabijać wieloma huśtawkami topora lub pełen pocisków. Ale jeśli Michelle rzuci się na złe oko, może zobaczyć serca swoich wrogów, atakując ich słaby punkt, aby szybko ich zabić. Jednak nieziemska wizja Michelle rozciąga się tylko do tej pory. Istnieje kompromis między nieefektywnie walczącym wrogami w prawdziwym świecie na odległość, a pozwalając im zbliżyć się, aby Michelle mogła je szybko zabić, ale poniesie większe ryzyko w tym procesie.

Walka i ruch mogą być nieco niezgrabne Przepraszam, że jesteśmy zamknięci. Podczas gdy eksploracja odbywa się w widoku trzeciej osoby, walka przechodzi na czasami zdezorientowany widok pierwszoosobowy. Tutaj programiści czerpią wpływ z gier lekkich, takich jak kryzys czasowy lub House of the Dead, popychając gracza do szybkiego ataku i łączenia kombinacji. Wyciągnięcie serii doskonałych ataków oskarża broń zwaną Heartbreaker, potężnym karabinem, który zadaje ogromne obrażenia demonom wroga.

Michelle strzela pistoletu w pary zbliżających się demonów na ekranie z widoku pierwszej osoby

Zdjęcie: gry w trybie LA/gry Akupara

Walka w Przepraszam, że jesteśmy zamknięci Kliknąłem ze mną, ale widzę, że są punktem przyklejania niektórych graczy. Na szczęście porażka Przepraszam, że jesteśmy zamknięci rzadko jest frustrujące. Gra ma system zapisywania ręcznego z częstymi punktami zapisywania i hojną autosaving. Podczas gdy racjonowanie pocisków i artykułów zdrowotnych – butelki z wodą, ponieważ ważne jest, aby pozostać nawodnieniem – jest problemem, gra jest mniej karna niż wiele innych horrorów przetrwania. (Opcje dostępności mogą również znacznie ułatwić grę.)

Oprócz walki i eksploracji demonicznych światów gry Michelle spędza sporo czasu na rozmowach z przyjaciółmi, Frenemies oraz aniołami i demonami, które widzi swoje trzecie oko. Jest bogata obsada postaci, wielu z nich względnie wadliwy ludzie starają się znaleźć miłość lub uzdrowienie z traumy. Te postacie (i potwory) są pięknie zrealizowane; Przepraszam, że jesteśmy zamknięci Wydaje się stylem z mieszanką napalonych, eleganckich i cudownie dziwnych odmieńców. Wspaniale jest oglądać horror z jasnym, krzykliwym kolorem.

Przepraszam, że jesteśmy zamknięci jest na platformach PC od listopada 2024 r. Gry w trybie i wydawcy Akupara, od tego czasu doprowadziły grę do konsoli (Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X) i zaktualizował oryginalne wydanie o nowe funkcje. Dla przetrwania fanów horrorów szukających spinu queer-romance w rozgrywce w stylu retro w stylu zło, Przepraszam, że jesteśmy zamknięci jest wysoce zalecany. Możesz po prostu zakochać się, co właśnie chce księżna.

Przepraszam, że jesteśmy zamknięci został wydany 14 listopada 2024 r. Na Windows PC i 6 marca na Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X. Gra została sprawdzona na PC za pomocą kodu pobierania dostarczonego przez Valve. Vox Media ma partnerstwa partnerskie. Nie wpływają one na treści redakcyjne, chociaż Vox Media mogą zarabiać prowizje na produkty zakupione za pośrednictwem linków partnerskich. Możesz znaleźć Dodatkowe informacje o polityce etyki Polygonu tutaj.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Vivo Vision to jak dotąd najbliższy klon Vision Pro

Projekt Zestaw słuchawkowy Android VR Samsunga był wyraźnie „zainspirowany” przez Vision Proale Vivo przeniósł rzeczy na zupełnie nowy poziom dzięki wizji Vivo. Chociaż...

1 historia dała Kingpinowi prawdziwego złoczyńcę i zainspirował Daredevil: Born Again

W Disney Plus„Podwójny kropla Daredevil: Urodził się ponownie Odcinki w tym tygodniu, pierwsze, „z zainteresowaniem”, wyróżniają się jako świetna przygoda z superbohaterami...

Chcesz poczuć się jak szpieg? Włóż inteligentny chip w swoim manicure

Kilka miesięcy temu wypychałem twarz świątecznymi ciasteczkami i nadrobiłem zaległości w odcinku Netflix's Netflix's Ultimatum. To była typowa ta godzina telewizji reality. Upośledzający...
Advertisment