Prototyp Hitmana ujawnia nieużywaną mechanikę przemytu, wybór postaci


Jakiś wczesna budowa z miękkiego 2016 roku Wynajęty morderca Ponowne uruchomienie – teraz pakowane z dwiema kontynuacjami jako Hitman: świat zabójstwa Trylogia – została udostępniona online przez konserwatorskich, niejasnych graczy 19 kwietnia, zapewniając nam, jak gra kształtuje się nieco ponad rok od premiery.

Prototyp, który odnosi się do gry o nazwie „Silent War” w przesłanych plikach, wydaje się zawierać Wynajęty mordercaPierwsze dwie, misje nie-turale „The Showstopper” i „World of Tomorrow”, ustawione odpowiednio w Paryżu, Francji i Sapienza we Włoszech. Znaczna część materiału do rozgrywki dostarczonej przez debuggerów badających zawartość kompilacji pochodzi z Sapienza, pokazując poziom, który wygląda tak, jak w końcowej wersji, tylko z obfitymi aktywami zastępczym.

Jedną wielką różnicą jest jednak obecność NPC, który przesuwa pudełka w przód iw tył z furgonetki przy wejściu do boku rezydencji na terenie posiadłości. Konieczny agent 47 na ukrycie nielegalnych elementów w tych pudełkach, które prawdopodobnie działałyby jako poruszające się schowki, umożliwiając agentowi 47 skuteczne przejście przez strażników, a następnie odzyskanie broni raz wewnątrz związku.

Żaden z dostępnych prototypowych materiałów filmowych nie pokazuje, że gracze korzystają z tej mechaniki, ale możesz zobaczyć rozkładający się scenariusz wokół znaku 8:32 w poniższym filmie. To, dlaczego nie dotarło to do ostatniej gry, nie jest znane, ale możliwe jest, że programiści uważali tę funkcję zbędną po tym, jak uwzględniono możliwość wyboru schowanego przedmiotu podczas odprawy misji i rozpoczęcia od tego, czekając na Ciebie na poziomie.

Utalentowani ludzie sortowania tych plików byli również w stanie odtworzyć nieużywane menu główne przedstawiające Wynajęty morderca Agent bohatera 47 zabijania czasu na lotnisku, prawdopodobnie w drodze do następnego celu. To menu zawiera ekran wyboru postaci umożliwiający graczowi wybór między agentem 47 a inną postacią po prostu znaną jako zasób, co jest dziwne, ponieważ końcowa gra pozwala tylko grać jako pierwsza.

Możliwe, że zasoby to wczesna wersja Lucasa Graya, wroga, która stała się wcale w całej historii trylogii, i może zawierać różne misje i umiejętności niż te, które są brane i używane przez Agenta 47.

Reklama

Jak powiedziałem wcześniejWspaniale jest widzieć, jak ten rodzaj pracy w progresji znajduje się w Internecie, zwłaszcza gdy studia AAA stają się coraz bardziej tajemnicze w procesie tworzenia skomplikowanych gier Wynajęty morderca. Idealny świat zobaczyłby te firmy dzielą te rzeczy chętnie po wydaniu gry lub przynajmniej zapewniły wczesne kompilacje Prawidłowe archiwumtylko tak, że nie tracimy cennej historii formy sztuki, którą wszyscy kochamy na stały marsz czasu.

Jeśli chcesz wypróbować ten prototyp dla siebie i nie przejmuj się finansowaniem, aby kompilacja była funkcjonalna, wszystkie potrzebne pliki są dostępne Ukryty pałac.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Phison podchodzi do znaku 15 GB/s z najnowszym kontrolerem SSD E28 Gen 5 w Computex

Phison z Computex 2025 pokazał swój najnowszy sterownik klienta serii E28 M.2 NVME Gen 5. Wykazano, że referencyjny napęd oparty na E28 z...

Super Flower prezentuje swoje najnowsze zasilacze ATX 3,1 o ​​wysokiej zawartości wód w Computex 2025

Super Flower pokazał kompleksową ofertę nowych zasilaczy ATX 3.1 i PCIE 5.1. Rozpoczynamy naszą wycieczkę od ich flagowego Leadex Platinum 3300 W F14...

Moc krzemowa w Computex 2025: Xpower Cyclone, Gen 5 SSDS, CSODIMMS

Silicon Power przyniósł obszerną ofertę produktów pamięci do Computex 2025. Rozpoczynamy naszą trasę z DDR5 CUDIMMS i CSODIMMS. Podstawowa oferta firmy DDR5 CKD...
Advertisment