Programiści EA zaprezentują innowacje w silniku Frostbite na GDC 2024



Coroczna konferencja twórców gier w San Francisco (GDC) powraca w przyszłym tygodniu, gromadząc twórców gier, aby dzielili się historiami, doświadczeniami i radami na każdy temat, od scen oświetleniowych po pisanie CV. Prelegenci Electronic Arts wezmą w tym roku udział w ponad 25 sesjach osobistych, w tym w licznych wykładach dotyczących innowacyjnych technologii napędzających tworzenie gier nowej generacji w EA.

Podczas tegorocznych sesji poświęconych technologii szczegółowo omawiamy kilka sukcesów, m.in Odmrożenie‘S nieprzerwana ekspansja na nowe platformy do gier, dzieło SEED generowanie fotorealistycznych zestawów do twarzyi techniki dla symulacja tkaniny o wysokiej wierności w Frostbite dla EA SPORTS FC 24. Jest też fantastyczna rozmowa Christophera Pierse’a i Samy’ego Duca z Respawn, która omawia ewolucję techniki dobierania partnerów w Apex Legends, cofając się do 2019 roku.

Dla tych, którzy osobiście uczestniczą w GDC, oto gdzie i kiedy można obejrzeć niektóre z tegorocznych rozmów EA na temat technologii:

Od zdjęcia do wyrazu: generowanie fotorealistycznych zestawów do twarzy
Hau Nghiep Phan (dyrektor artystyczny techniczny, SEED)
poniedziałek, 18 marca | 16:40-17:10 | Pokój 2010, Sala Zachodnia

Wyzwania i możliwości w projektowaniu i rozwijaniu narzędzi audio
Jorge Garcia (inżynier oprogramowania, Electronic Arts)
wtorek, 19 marca | 13:20-13:50 | Pokój 3002, Sala Zachodnia

Ewolucja dobierania graczy w Apex Legends
Christopher Pierse (główny analityk danych, EA); Samy Duc (dyrektor techniczny, Respawn)
środa, 20 marca | 14:00-15:00 | Pokój 3016, Sala Zachodnia

Warp: Symulacja tkaniny o wysokiej jakości w EA SPORTS FC 24
Robin Taillandier (starszy inżynier oprogramowania, Frostbite)
środa, 20 marca | 15:30-16:30 | Pokój 2016, Sala Zachodnia

Reklama

Wprowadzamy Frostbite na nowe technologie i platformy renderowania (Chociaż nikt tego nie zauważył)
Jason Bright (starszy inżynier oprogramowania, Frostbite)
czwartek, 21 marca | 16:00-17:00 | Pokój 2016, Sala Zachodnia

Shadery FP16 w Frostbite
Alexis Griffin-Lira (inżynier renderowania, Frostbite)
piątek, 22 marca | 13:30-14:30 | Pokój 3005, Sala Zachodnia

Wybrane sesje zostaną również przesłane do pliku Skarbiec GDC po zakończeniu tegorocznej edycji.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czy Trubbish może być błyszczący w Pokémon Go?

Trubbish, Pokémon w worku na śmieci z Unovy, można znaleźć na wolności w Pokemon Go. Tak, Trubbish może się błyszczeć...

Tak, aplikacja YouTube próbuje teraz przejąć wygaszacz ekranu Apple TV

Jedną z najlepszych funkcji Apple TV jest bogata kolekcja wygaszaczy ekranu Antena. Gdy Apple TV będzie bezczynny przez kilka minut, system tvOS...

Fortnite pozwoli graczom ukryć wredne emotki

Fortnite we wtorek udostępni aktualizację zawierającą nowe ustawienie filtrujące emocje „konfrontacyjne”.. Aktualizacja v29.30 pozwoli graczom „nie widzieć” następujących emotek: „Śmiej się”, „Weź...
Advertisment