Producent elektrycznej ciężarówki USPS buduje także roboty śmieciarskie i strażaków elektrycznych


Oshkosh, 108-letnia amerykańska firma produkująca pojazdy wojskowe i inny sprzęt specjalistyczny, ma wielkie plany wobec Twojej okolicy.

Firma po raz pierwszy pojawiła się na targach CES w Las Vegas, aby ogłosić wprowadzenie szeregu nowych komercyjnych pojazdów elektrycznych, w tym wozów strażackich i śmieciarek typu plug-in, a także technologii opartej na sztucznej inteligencji, która według niej uczyni te pojazdy bezpieczniejszymi i wygodniejszymi.

Być może znacie firmę Oshkosh, firmę cieszącą się dużą wiarygodnością jako wykonawca sektora obronnego, z kontraktu z Pocztą Stanów Zjednoczonych na budowę pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka pocztowa. W ubiegłym roku, The Poczta Waszyngtońska zgłoszone że projekt był pogrążony w opóźnieniach, a na listopad dostarczono do USPS jedynie 93 ciężarówki.

1/3

Nowa śmieciarka napędzana sztuczną inteligencją firmy Oshkosh i robot śmieciarski HARR-E
Zdjęcie: Oshkosh

Jednak pomimo tych opóźnień firma Oshkosh uważa, że ​​jest dobrze przygotowana do pomocy w budowie pojazdów specjalnych nowej generacji i twierdzi, że planuje ostatecznie dostarczyć firmie USPS 165 000 pojazdów, z czego aż 70 procent będzie elektrycznych. Firma ogłosiła również plany budowy różnorodnych pojazdów elektrycznych i autonomicznych dla lotnisk, w tym robota do obsługi ładunków i pojazdów elektrycznych na place budowy.

Jednak „sąsiedzkie” pojazdy elektryczne, jak je nazywa Oshkosh, mają szansę stać się najbardziej widoczne i najbardziej wpływowe, jeśli firmie uda się je zbudować.

Pierwszym zaprezentowanym dzisiaj pojazdem jest McNeilus Volterra ZFL, w pełni elektryczna śmieciarka ładowana od przodu z systemem wykrywania pojemników na śmieci opartym na sztucznej inteligencji. Czujniki wykrywają lokalizację pojemników na śmieci i komunikują się z ciężarówką, aby zapewnić jej dokładne ustawienie. Następnie zostaje uruchomione ramię robota, które chwyta pojemnik i podnosi go w celu wyrzucenia śmieci. Firma Oshkosh wdraża także nowy, oparty na sztucznej inteligencji, wizyjny system skażenia, który będzie identyfikować i usuwać przedmioty, które nie nadają się do strumieni odpadów lub recyklingu.

1/3

Firma oferuje szeroką gamę wyspecjalizowanych pojazdów elektrycznych, w tym śmieciarki, samochody do dostarczania poczty i wozy strażackie.
Zdjęcie: Oshkosh

A skoro mowa o robotach, firma Oshkosh wprowadziła HARR-E, autonomicznego elektrycznego robota do zbierania śmieci, który ma zapewniać odbiór śmieci i materiałów do recyklingu na żądanie za pośrednictwem aplikacji na smartfona lub wirtualnego asystenta domowego, takiego jak Amazon Alexa.

Robot „sprawia, że ​​usuwanie śmieci jest tak proste, jak zamawianie Ubera lub Lyfta bezpośrednio z domu” – powiedział Jay Iyengar, dyrektor ds. technologii w firmie Oshkosh. HARR-E jest uruchamiany z centralnego obszaru zbiórki śmieci w okolicy i autonomicznie kieruje się do domu mieszkańca w celu odbioru, po czym wraca do bazy w celu rozładunku i naładowania baterii.

„Wywóz śmieci tak łatwy, jak zamówienie Ubera lub Lyfta prosto z domu”

Z myślą o strażakach firma Oshkosh wprowadza nowy system łagodzenia skutków kolizji, w skrócie CAMS, którego zadaniem jest informowanie pracowników służb ratunkowych, kiedy można bezpiecznie opuścić pojazdy. Według Iyengara „CAMS wykorzystuje zaawansowany zestaw kamer i czujników radarowych ze sztuczną inteligencją, aby dokładnie wykrywać trajektorię, prędkość i bliskość jadących pojazdów w stosunku do zaparkowanego pojazdu uprzywilejowanego. CAMS może powiadomić o zbliżającej się kolizji z wyprzedzeniem od dwóch do trzech sekund, zapewniając dodatkową warstwę bezpieczeństwa podczas działań drogowych.

To ambitny pakiet technologii. Oshkosh twierdzi, że sprosta temu zadaniu. Jednak polityczne trudności, w tym obietnice prezydenta-elekta Donalda Trumpa wyeliminować miliardy dolarów z zachęt do pojazdów elektrycznychmoże utrudnić osiągnięcie sukcesu.

Mimo to dyrektorzy Oshkosh starali się prognozować optymistyczne prognozy. „Opinie na temat pierwszego pojazdu są fantastyczne” – powiedział dyrektor generalny firmy Oshkosh, John Pfeifer, o nowej ciężarówce dostawczej USPS. „W wielu publikacjach pisano o reakcji przewoźnika pocztowego na pierwsze pojazdy. Ale idzie wyjątkowo dobrze.”



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najtańszy plan przesyłania strumieniowego Fubo wynosi teraz 85 USD miesięcznie

Fubo podniósł ceny planu przesyłania strumieniowego w języku angielskim o 5 USD, a rzecznik Fubo powołuje się na „rosnące koszty od naszych partnerów...

Indie App Fightlight: „Inscreen” pomaga ponieść czas na ekranie na iPhonie

Witamy Niezależne aplikacje reflektory. Jest to cotygodniowa seria 9to5mac, w której prezentujemy najnowsze aplikacje w świecie aplikacji indie. Jeśli jesteś programistą i chciałbyś,...

Apple Watch pomaga ratownikom ratować narciarza po spadku temperatury o ponad 300 metrów

Apple Watch ratuje życie — najnowszym przykładem jest dramatyczna akcja ratunkowa uchwycona na wideo w stanie Waszyngton. Ratownicy uważają, że funkcja SOS Apple...
Advertisment