Dzisiaj rozmawiam z Paulem Bascobertem, który jest prezydentem Reuters, wiadomości i informacji, o których niewątpliwie słyszałeś. Jest to część specjalnej czwartkowej serii, którą prowadzimy w tym miesiącu, aby zbadać, w jaki sposób liderzy w największych na świecie firm podejmują decyzje w tak szybko zmieniającym się środowisku. Wiesz, Dekoder rzeczy.
Reuters to dla nas świetna firma, ponieważ jest w zasadzie na zawsze. Firma została założona w 1851 r., Kiedy gorąca technologia umożliwiająca nowe rodzaje mediów była telegrafem, a cała koncepcja „usługi drucianej” była dzikim nowym pomysłem.
Tutaj, dziś w 2025 r., Media napędzające technologię wyraźnie zmieniły się więcej niż tylko trochę. Dystrybucja w świecie pełnym iPhone’ów i generatywnej sztucznej inteligencji to naprawdę inna propozycja niż dystrybucja mediów 50 lat przed wynalezieniem radia. Jest to nawet zupełnie inna propozycja niż zaledwie 20 lub 30 lat temu, w ERA Web 1.0.
Jest tam wiele i usłyszysz, jak w zasadzie wchodzimy głęboko Dekoder Temat jest. Na przykład Paul i ja spędziliśmy dużo czasu rozmawiając o tym, jak organizacja z dziedzictwem tak starą, jak Reuters, może nadal znaleźć publiczność i odnieść sukces w obecnym wieku mediów cyfrowych, które są zdominowane przez platformy społecznościowe. Publiczność nie czyta już gazet i nie jestem nawet pewien, czy następne pokolenie wiadomości będą nawet odwiedzać strony internetowe. Więc Reuters wykonuje dużo pracy, aby się upewnić jego Prace mogą znaleźć i dotrzeć do nowych odbiorców.
Dekoder Słuchacze, którzy znają nasze inne odcinki z liderami mediów, wiedzą, że jestem bardzo ciekawy, jak generatywna sztuczna inteligencja zmierzy się z biznesem wiadomości. I jak duże firmy medialne zastanawiają się nad licencjonowaniem swoich treści firmom AI, spornym z tymi samymi firmami, a nawet współpracując z nimi w celu budowania nowych rodzajów produktów.
Paul miał tutaj wiele naprawdę interesujących przemyśleń, ponieważ Reuters zasadniczo zawsze miał licencjonowane ustalenia dotyczące treści, ponieważ tak naprawdę to właśnie jest usługa druciana. Dla Pawła, to gęsie starannie w sposób myślenia o danych szkoleniowych AI i AI. Naprawdę mocno naciskałem, aby wyciągnąć z niego twarde liczby, więc myślę, że naprawdę spodoba ci się.
Jeśli chcesz przeczytać więcej o tym, o czym rozmawialiśmy w tym odcinku, sprawdź poniższe linki:
Pytania lub komentarze na temat tego odcinka? Uderz nas pod adresem decoder@theverge.com. Naprawdę czytamy każdy e -mail!