Dziękujemy za cierpliwość podczas przygotowań do tej premiery! Być może zastanawiasz się, dlaczego nie możemy wystartować we wczesnym dostępie, na przykład teraz?! Na pierwszym zwiastunie gra wyglądała całkiem nieźle! Powodem jest to, że Hades II od pierwszego dnia we wczesnym dostępie będzie zawierał co najmniej tyle samo treści, co oryginalna gra po premierze we wczesnym dostępie na platformie Steam. I chociaż wczesny dostęp oznacza, że gra nie jest jeszcze ukończona, nadal chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby mieć pewność, że Hades II będzie wart Twojego czasu, gdy tylko będziesz mógł w niego zagrać w dowolnej formie.
Możesz dodać Hadesa II do swojej listy życzeń na stronie Para albo Sklep z epickimi grami I dołącz do naszej listy mailingowejhttps://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/1145350/ss_56850756d45b99543117c86e1a1eefb049c26f07.1920×1080.jpg?t=1680030849, aby dowiedzieć się, gdy tylko dostępny będzie nasz Wczesny Dostęp.
Wcześniej: Test techniczny Hadesa II
Również w drugim kwartale 2024 r., na krótko przed uruchomieniem wczesnego dostępu, przeprowadzimy test techniczny na ograniczonej próbie graczy. Celem tego testu będzie znalezienie i rozwiązanie wszelkich problemów technicznych lub problemów ze zgodnością, które mogliśmy przeoczyć, aby zapewnić każdemu, kto wypróbuje Hades II we wczesnym dostępie, płynną grę. W tym celu ten test techniczny będzie zawierał znacznie mniej treści niż ta, która będzie dostępna w momencie premiery wczesnego dostępu i prawdopodobnie będzie ograniczony jedynie do stosunkowo niewielkiej grupy graczy, którzy wyrażą zainteresowanie uczestnictwem. Więcej szczegółów na temat testu technicznego Hades II ogłosimy bliżej jego zakończenia.
Więcej informacji o wczesnym dostępie i nie tylko
Wczesny dostęp był niezwykle ważny dla całej idei oryginalnego Hadesa — zdecydowaliśmy, że będzie to gra w ramach wczesnego dostępu, zanim podjęliśmy decyzję o czymkolwiek innym, na przykład o scenerii Underworld. Podeszliśmy do prac nad Hades II, wiedząc, że tym razem wczesny dostęp będzie nie mniej ważny, choć teraz wiemy już nieco więcej o tym, czego można się spodziewać po opracowywaniu gry w ramach wczesnego dostępu, a także więcej o tym, czym powinna być gra Hades. Wierzymy, że ramy czasowe, które planujemy, będą „najlepszym momentem”, w którym gra jest już na tyle zaawansowana, że opinie graczy nie będą składać się głównie z rzeczy, o których już wiemy, że jeszcze ich nie ma, ale nie są jeszcze na tym etapie jest już za późno na rozwój, abyśmy mogli działać zgodnie z otrzymanymi opiniami.
Podobnie jak w przypadku oryginału, w ramach wczesnego dostępu, po uruchomieniu Hades II w ramach wczesnego dostępu wprowadzimy kilka głównych aktualizacji, które dodadzą resztę podstawowej zawartości gry i udoskonalą ją w oparciu o opinie graczy. Historia będzie się rozwijać z każdą aktualizacją, w miarę jak wprowadzamy kolejne postacie i pogłębiamy relacje z już istniejącymi. Proces ten zakończy się wydaniem wersji 1.0, która będzie zawierała zakończenie historii i wszelkie inne wykończenia.
Nie wiemy jeszcze dokładnie, ile czasu zajmie nam dotarcie do wersji 1.0 Hadesa II, ponieważ nasze doświadczenie we wczesnym dostępie nauczyło nas (między innymi) spodziewać się nieoczekiwanego. Na razie skupiamy się na dalszym tworzeniu podstawowej zawartości – środowisk, postaci, broni, Łask, wydarzeń fabularnych, muzyki i nie tylko – przygotowując się do testów technicznych i premiery wczesnego dostępu w drugim kwartale nadchodzącego roku. Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i wsparcie, gdy pracujemy nad tym, aby nasza pierwsza kontynuacja spełniała nasze standardy i mamy nadzieję, że także Wasze!
Aby poznać najświeższe informacje na temat Hadesa II, sprawdź naszą stronę Hades II – często zadawane pytania.