Praktyczna znajomość jedynego modelu Radeon RX 7900 XTX ze złączem zasilania 12 V-2×6



Na targach Computex 2024 zajęliśmy się jedyną specjalnie zaprojektowaną kartą graficzną AMD Radeon RX 7900 XTX, w której zastosowano 16-pinowe złącze zasilania 12 V-2×6. O tej karcie pisaliśmy już sporo, ale nie spodziewaliśmy się, że zajmie to tyle czasu. To nie tylko jedyny RX 7900 XTX z napięciem 12 V-2×6, ale także jedyny chłodzony powietrzem RX 7900 XTX, który ma grubość dokładnie 2 gniazd. ASRock stworzył tę kartę do farm renderowania grafiki lub kompilacji do tworzenia/wnioskowania AI, w których serwer GPU miałby 4-6 takich upakowanych jak sardynki. Boczna dmuchawa pomaga zapewnić odpowiednią wentylację. Tylna płyta jest zagłębiona, aby zapewnić lepszą wentylację sąsiedniej karty.

Karta obsługuje referencyjne częstotliwości zegara AMD wynoszące 2270 MHz w grach i prędkość pamięci 20 Gb/s (efektywna GDDR6). ASRock pozwolił nam także szczegółowo przyjrzeć się projektowi karty pod względem technicznym. Po pierwsze, potwierdzono, że złącze zasilania to 12V-2×6 (H++), a nie 12VHPWR. Układ chłodzenia składa się z dużej miedzianej płyty z komorą parową, która styka się z procesorem graficznym, pamięcią i układem VRM; przekazując ciepło do radiatora z aluminiowym kanałem, który jest wentylowany przez szybką dmuchawę boczną. Zarówno osłona chłodnicy, jak i płyta tylna są wykonane z aluminium.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Urocza ładowarka Sharge, inspirowana komputerami Macintosh, o mocy 67 W, jest teraz przeceniona o prawie połowę

Na początku tego tygodnia opublikowaliśmy przewodnik podsumowujący asortyment Prezenty last minute na Dzień Ojca dla tych, którzy świętują. Jeśli jednak potrzebujesz Zdrowaś...

Najlepsze filmy science fiction do obejrzenia w serwisie Netflix w czerwcu 2024 r

Lato w pełni, a wraz z nim ekscytujące wydarzenia nowa lista nadchodzących wydań nie mogę się doczekać! Z Furiosa: Saga...

To może być pierwsza reklama Nintendo w USA

Nintendo jest dziś potentatem w branży gier, ale w 1980 r. w Stanach Zjednoczonych tak naprawdę nie było to przedmiotem zainteresowania nikogo. I...
Advertisment