Pracownicy CNET zrzeszają się, powołując się na niezależność redakcyjną i wykorzystanie narzędzi AI


CNET jest zaufanym autorytetem w zakresie oryginalnych raportów, pomocnych wyjaśnień i uczciwych porad od prawie 30 lat. My – pisarze, redaktorzy, producenci wideo, projektanci i inni twórcy treści – jesteśmy zaangażowani w przyszłość CNET jako renomowanego źródła recenzji technicznych, wiadomości i handlu. Dlatego przytłaczająca większość z nas utworzyła Związek Pracowników Mediów CNET, stowarzyszony z Writers Guild of America, East. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne wysiłki pozwolą nam lepiej służyć naszym odbiorcom i stworzyć miejsce pracy bardziej oparte na współpracy.

Krajobraz mediów cyfrowych szybko się zmienia. W czasach niestabilności nasze zróżnicowane zespoły ds. treści potrzebują ochrony pracy zgodnej ze standardami branżowymi, godziwego wynagrodzenia, niezależności redakcyjnej i głosu w procesie decyzyjnym, zwłaszcza że zautomatyzowana technologia zagraża naszym miejscom pracy i reputacji. Związek pomoże nam dostosować się do nowych strategii biznesowych, ustanawiając jednocześnie wysokie standardy i praktyki dziennikarskie.

Odkąd Red Ventures przejęło CNET jesienią 2020 r., pracownicy mediów CNET są poddawani ciągłej restrukturyzacji, cięciu kosztów, środkom oszczędnościowym, zmianom ról zawodowych i zawieszaniu awansów. W ubiegłym roku trzy duże tury zwolnień wywarły głęboki wpływ na nasze raporty i nasze zespoły. Red Ventures zmniejszyło stanowiska w redakcjach, wyeliminowało sekcję samochodów Roadshow, drastycznie ograniczyło nasz zespół wideo, wypatroszyło nasz dział wiadomości i zamknęło relacje naukowe i kulturalne. Te jednostronne przeglądy spowodowały niskie morale i niepokój, co spowodowało falę rezygnacji i wyczerpania talentów. Mamy do czynienia z brakiem przejrzystości i odpowiedzialności ze strony kierownictwa w odniesieniu do ocen wydajności, sponsorowanych treści i planów dotyczących sztucznej inteligencji. Niepokoi nas zacieranie się strategii redakcyjnych i monetyzacyjnych.

Poprzez uzwiązkowienie dołączamy do naszych rówieśników z innych serwisów mediów cyfrowych, którzy zdobyli bezpieczeństwo i korzyści dzięki negocjowaniu kontraktów obejmujących całą jednostkę. Uważamy, że związek zawodowy to jedyny sposób na zagwarantowanie ochrony miejsc pracy, obronę rzetelności redakcyjnej i zapewnienie standardowych podwyżek kosztów utrzymania, a także sprawiedliwych odpraw. Związek dałby nam głos w sprawie nowych inicjatyw w zakresie sztucznej inteligencji i marketingu oraz pozwoliłby nam zabezpieczyć nasze obciążenia pracą, byty i kariery. Z niecierpliwością czekamy na połączenie naszych w dużej mierze zdalnych i odizolowanych od siebie zespołów w tym przedsięwzięciu.

Jesteśmy pełną pasji i lojalną społecznością ciężko pracujących pracowników, a nasze prawa powinny być chronione i szanowane. Prosimy Red Ventures o uznanie naszego związku w odpowiednim czasie, abyśmy mogli rozpocząć proces negocjacji umowy.

– Związek Pracowników Mediów CNET

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nowy remaster Etrian Odyssey sprawia, że ​​jeszcze bardziej tęsknię za Nintendo DS

Kiedy Nintendo zaprzestało produkcji 3DS — a wraz z nim istnienie urządzeń przenośnych z dwoma ekranami — Ubolewałem nad dziwnymi grami, których już...

MLS Season Pass obniża cenę w połowie sezonu, Apple twierdzi, że wykorzystanie usług przekroczyło jego własne oczekiwania

Karnet sezonowy MLS na Apple TV obniża swoją cenę, aby uwzględnić fakt, że mniej więcej połowa sezonu dobiegła końca. Subskrypcja karnetu 2023...

NSA zhakowała iPhone’y, twierdzi Rosja; odkryte plany wojenne

Rosja twierdził, że NSA zhakowany iPhone'y należących zarówno do obywateli rosyjskich, jak i zagranicznych dyplomatów przebywających w kraju. Co więcej, twierdzi, że Apple pomagał...
Advertisment