Posłuchaj piosenki Hawkeye’s Rogers: The Musical i jak to zrobił Marvel


Avengers nigdy nie są daleko od swojej przeszłości, jak przypomniano fanom Marvela w pierwszym odcinku nowej serii Disney Plus Sokole Oko. Odcinek przedstawia młodą Kate Bishop (Clara Stack) w 2012 roku, kiedy jest świadkiem, jak Clint Barton aka Hawkeye (Jeremy Renner) bohatersko walczy z jednym kosmitą po drugim podczas bitwy o Nowy Jork. Niedługo potem odcinek przenosi się na współczesne MCU, gdzie Clint Barton wciąż rozpatruje spisek Lokiego dotyczący globalnej dominacji sprzed prawie dekady. Jest zmuszony wziąć pod uwagę wydarzenia z dnia wstrząsającego Ziemią, biorąc udział w przedstawieniu Rogers: Musical.

Chociaż ogłoszenia poza teatrem obiecują, że Rogers „Uchwyta serce bohatera”, musical wydaje się być bardziej dziełem zespołowym, przedstawiającym wszystkich Avengersów w śpiewny sposób. Hulk lubi się rozbijać, Iron Man lata, a Kapitan Ameryka „może to robić przez cały dzień”, a oddzwonić do Pierwszy mściciel.

Napisane przez Marca Shaimana i Scotta Wittmana, którzy współpracowali przy innych adaptacjach muzycznych na Broadwayu, takich jak Lakier do włosów oraz Złap mnie jeśli potrafisz, Rogers to najnowsza próba MCU, by przypomnieć sobie minione bitwy z mrugnięciem i skinieniem głowy. Trochę jak scena w Loki gdzie Bóg Psoty znajduje kamienie Nieskończoności używane jako przyciski do papieru, głupota Rogers pyta publiczność, czy pamiętają, o co to całe zamieszanie.

Bohaterom serialu przywraca dawną traumę. Clint wpatruje się tępo w uśmiechniętych wykonawców, w surrealistyczne doświadczenie oglądania zapakowanej wersji siebie. Odrzuca dźwięk swojego aparatu słuchowego, mówi córce, że tak nie było, i ostatecznie wychodzi w połowie występu, zaraz po zobaczeniu graffiti w łazience, które mówi, że „Thanos miał rację”. Trudno w tej chwili zobaczyć, jak Hawkeye nie zgadza się z tym stwierdzeniem.

Reżyser odcinka Rhys Thomas mówi Polygon że wpadł na pomysł wystawienia muzycznej adaptacji Bitwy o Nowy Jork, kiedy „próbował wymyślić rzeczy, które mogłyby irytować Clinta”. Gdy fan muzyki filmowej i prezydent Marvela Kevin Feigie podpisali kontrakt, następnym pytaniem było, jaki może być ton. „Zdajesz sobie sprawę, że robimy musical MCU w MCU. Więc jak dobrze jest? Jak bardzo jest źle? To musi być absurdalne. Tak więc znalezienie tej linii, którą czuję, jest linią, którą nieustannie próbuję chodzić: musisz traktować ją poważnie, ale po prostu nie wystarczająco poważnie”.

Reklama

To nie jest też pierwsza próba Thomasa na parodię musicalu. Jedna z twórczych sił stojących za szyderstwem Dokumentalny teraz! serial, który współreżyserował „Ostateczna transmisja” pełna miłości parodia filmu z koncertu Talking Heads Przestań mieć sens.

Szaiman i Wittman powiedział Marvel napisali całą swoją piosenkę, zatytułowaną „Save The City”, w środku pandemii. Pisząc w czasie, gdy Nowy Jork był faktycznie atakowany, chcieli stworzyć piosenkę, która przypominałaby „ludzie szli i walili w garnki i patelnie dla pracowników szpitala, ratowników. Wszystko wydawało się pasować do wszechświata, do którego pisaliśmy. Tak więc pojęcie „proszę kogoś ocalić Nowy Jork” było okrzykiem bojowym” – powiedzieli.

Rogers: Musical zwerbował kilku weteranów scenicznych do realizacji produkcji, w tym Adama Pascala i Ty Taylora jako „Lead New Yorkers”, Aarona Nedricka („Musical Iron Man”), Avery Gillham („Musical Hawkeye”), Harrisa Turnera („Musical Hulk”). ”), Jason Scott MacDonald („Muzyczny Thor”), Meghan Manning („Musical Black Widow”), Nico DeJesus („Musical Ant-Man”), Tom Feeney („Musical Captain America”) i Jordan Chin („Musical Loki”). ”).

Ale prawdziwą tajną bronią był mąż Shaimana, Lou. Shaiman„Wydawało się, że poślubiłem mężczyznę, który był totalnym kujonem Marvela” – powiedział. „Więc poszedłem z nim jako dobry mąż, żeby obejrzeć wszystkie filmy, a potem zwykle siadaliśmy na parkingu przed kinem i pytałem, co właśnie zobaczyłem? Jak to wszystko działa i kto jest kim? Powoli zacząłem składać wszystkie elementy razem. Oboje mieliśmy szczęście, że mieliśmy [my husband, because] mógłby po prostu wypluć jakiekolwiek słowa, no wiesz, „Tesserakt”. Nigdy nie wiedziałem, że Scott i ja napiszemy piosenkę ze słowem „Tesseract”.

Oczywiście nie jest to też pierwszy muzyczny zwrot Marvela. iWandaVisionAgata przez cały czas”, był wspaniałym hitem wirusowym. I nie wymienione w Sokole Oko to jeden z najbardziej niesławnych musicali wszech czasów: Spiderman: Wyłącz ciemność, najdroższy musical na Broadwayu w historii. Może jeśli Tom Holland nadąża za postacią, może przenieść swoje taneczne wrażenia na ekran.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Stany Zjednoczone zaostrzają normy emisji gazów cieplarnianych dla pojazdów ciężkich

Agencja Ochrony Środowiska (EPA) ogłoszony najsurowsze jak dotąd amerykańskie normy dotyczące emisji gazów cieplarnianych z pojazdów ciężkich, takich jak duże platformy i autobusy....

Podłoża szklane mogą być kolejnym hitem wśród chipów; Patrząc na jabłko

Sugeruje to nowy raport na temat łańcucha dostaw Jabłko pragnie zostać pionierem w czymś, co według niektórych będzie kolejną wielką rzeczą w rozwoju...

ADATA XPG wprowadza na rynek zasilacze CORE REACTOR II VE i rodzinę wentylatorów VENTO PWM

XPG, szybko rozwijający się dostawca systemów, komponentów i urządzeń peryferyjnych dla graczy, profesjonalistów w dziedzinie e-sportu i entuzjastów technologii, wprowadził dziś na rynek...
Advertisment