Porsche prezentuje parę absurdalnie drogich rowerów elektrycznych


Porsche to najnowszy producent samochodów, który spróbował swoich sił w produkcji i sprzedaży rowerów elektrycznych, a wynik wygląda bardzo interesująco i bardzo drogo. Firma należąca do Volkswagena ogłosiła, że ​​wiosną tego roku rozpocznie sprzedaż pary e-rowerów z pełnym zawieszeniem. Rowery zostały ogłoszone wraz z Porsche Taycan Cross Turismo, które zostało właśnie zaprezentowane dzisiaj.

Istnieją dwa modele e-rowerów Porsche, Sport i Cross. Sport to rower szosowy przeznaczony do codziennego użytku, z ramą z włókna węglowego z pełnym zawieszeniem, zintegrowanymi światłami przednimi i tylnymi, silnikiem Shimano z napędem środkowym i ceną, która sprawiłaby, że Jeff Bezos się zarumienił. Sport, który waży nieco mniej niż 48 funtów, kosztuje około 10700 USD, co jest po prostu zadziwiającą ceną za e-rower.

Reklama

Ale z drugiej strony rowery z ramą z włókna węglowego są tradycyjnie droższe niż inne rowery, a znaczek Porsche na główce ramy jest wart premii dla określonego przekroju rowerzysty. (Często przypomina mi się, ile pieniędzy poważni entuzjaści rowerów wyścigowych wydadzą nie tylko na sam rower, ale na cały sprzęt, który do niego pasuje).

Cross jest bardziej do przygód w terenie, mówi Porsche. Ma również środkowy napęd Shimano, ramę z włókna węglowego i pełne zawieszenie, a także hydrauliczne hamulce tarczowe Magura-MT Trail, które są wyjątkowo duże i „odporne na ciepło”. Waży 48,7 funtów i będzie sprzedawany za 8549 USD.

Silnik Shimano EP8 zastosowany w obu rowerach jest mniejszy niż poprzednie wersje – Porsche określa go jako „ultra-kompaktowy” – i zapewnia do 25 km / h wspomagania pedałami. (Wydaje się wolna, ale jest to prawna maksymalna prędkość dozwolona przez przepisy Unii Europejskiej).

Porsche to najnowsza firma specjalizująca się w pojazdach z silnikami spalinowymi, która zagłębia się w świat elektrycznych jednośladów. Oprócz ceny istnieje powód do sceptycyzmu. Często, gdy słyszy się o firmach samochodowych wypuszczających własne rowery elektryczne, przez większość czasu jest to tylko umowa licencyjna na markę. (Myśleć E-rower Jeepa lub tamtych Rowery Hummer z ostatniej dekady). Czasami jest to bardzo głośny projekt, który staje się ofiarą większych cięć kosztów korporacyjnych, takich jak Rowery elektryczne Ariv firmy General Motors.

Ale czasami pojawia się coś interesującego, na przykład Niedawno wypuszczone przez Harley-Davidson rowery elektryczne Serial 1. Motocykle Porsche z pewnością znajdą publiczność wśród tych samych ludzi, którzy kochają 911 lub Taycan, ale okaże się, czy będzie to długoterminowy biznes dla producenta samochodów. Oba rowery będą dostępne w sprzedaży od wiosny 2021 roku.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Steve’owi Kramerowi, konsultantowi politycznemu stojącemu za fałszywymi automatycznymi połączeniami Bidena, grozi kara w wysokości 6 milionów dolarów

Federalna Komisja Łączności zaproponowała nałożenie wielomilionowych kar na konsultanta politycznego odpowiedzialnego za kampanię automatycznego dzwonienia, w której wykorzystano wygenerowaną przez sztuczną inteligencję fałszywą...

Kosmiczny teleskop Euklidesa rejestruje dziesiątki tysięcy błyszczących galaktyk

Oszałamiające nowe zdjęcia z kosmicznego teleskopu Euclid przedstawiają olśniewającą gamę gwiaździstych obiektów, opublikowane z okazji 20 pierwsza nauka opublikowane na podstawie wczesnych obserwacji...

Remaster 3D „Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord” firmy Digital Eclipse jest już dostępny na konsolach i komputerach PC

Kiedy SirTech's Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord zadebiutowała na Apple II w 1981 roku, była pierwszą grą, która odtworzyła papierową grę...
Advertisment