Porsche prezentuje parę absurdalnie drogich rowerów elektrycznych


Porsche to najnowszy producent samochodów, który spróbował swoich sił w produkcji i sprzedaży rowerów elektrycznych, a wynik wygląda bardzo interesująco i bardzo drogo. Firma należąca do Volkswagena ogłosiła, że ​​wiosną tego roku rozpocznie sprzedaż pary e-rowerów z pełnym zawieszeniem. Rowery zostały ogłoszone wraz z Porsche Taycan Cross Turismo, które zostało właśnie zaprezentowane dzisiaj.

Istnieją dwa modele e-rowerów Porsche, Sport i Cross. Sport to rower szosowy przeznaczony do codziennego użytku, z ramą z włókna węglowego z pełnym zawieszeniem, zintegrowanymi światłami przednimi i tylnymi, silnikiem Shimano z napędem środkowym i ceną, która sprawiłaby, że Jeff Bezos się zarumienił. Sport, który waży nieco mniej niż 48 funtów, kosztuje około 10700 USD, co jest po prostu zadziwiającą ceną za e-rower.

Reklama

Ale z drugiej strony rowery z ramą z włókna węglowego są tradycyjnie droższe niż inne rowery, a znaczek Porsche na główce ramy jest wart premii dla określonego przekroju rowerzysty. (Często przypomina mi się, ile pieniędzy poważni entuzjaści rowerów wyścigowych wydadzą nie tylko na sam rower, ale na cały sprzęt, który do niego pasuje).

Cross jest bardziej do przygód w terenie, mówi Porsche. Ma również środkowy napęd Shimano, ramę z włókna węglowego i pełne zawieszenie, a także hydrauliczne hamulce tarczowe Magura-MT Trail, które są wyjątkowo duże i „odporne na ciepło”. Waży 48,7 funtów i będzie sprzedawany za 8549 USD.

Silnik Shimano EP8 zastosowany w obu rowerach jest mniejszy niż poprzednie wersje – Porsche określa go jako „ultra-kompaktowy” – i zapewnia do 25 km / h wspomagania pedałami. (Wydaje się wolna, ale jest to prawna maksymalna prędkość dozwolona przez przepisy Unii Europejskiej).

Porsche to najnowsza firma specjalizująca się w pojazdach z silnikami spalinowymi, która zagłębia się w świat elektrycznych jednośladów. Oprócz ceny istnieje powód do sceptycyzmu. Często, gdy słyszy się o firmach samochodowych wypuszczających własne rowery elektryczne, przez większość czasu jest to tylko umowa licencyjna na markę. (Myśleć E-rower Jeepa lub tamtych Rowery Hummer z ostatniej dekady). Czasami jest to bardzo głośny projekt, który staje się ofiarą większych cięć kosztów korporacyjnych, takich jak Rowery elektryczne Ariv firmy General Motors.

Ale czasami pojawia się coś interesującego, na przykład Niedawno wypuszczone przez Harley-Davidson rowery elektryczne Serial 1. Motocykle Porsche z pewnością znajdą publiczność wśród tych samych ludzi, którzy kochają 911 lub Taycan, ale okaże się, czy będzie to długoterminowy biznes dla producenta samochodów. Oba rowery będą dostępne w sprzedaży od wiosny 2021 roku.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Byli badacze Apple zakładają startup skupiający się na bezpieczeństwie iOS

Dwóch byłych pracowników Apple, którzy pracowali dla firmy jako badacze cyberbezpieczeństwa, zakłada teraz własny startup. Zwany Podwójny Tystartup koncentruje się na pomaganiu...

Verizon ujawnia kolejną podwyżkę cen, tym razem dotyczącą planów Apple Watch

Verizon szykuje kolejną podwyżkę cen. W czwartkowym e-mailu do klientów firma ujawniła wzrost cen o 5 dolarów miesięcznie, który wpływa na plany...

Zaktualizowano Gentler Streak o obsługę większej liczby języków

Gentler Streak, popularna aplikacja fitness i wellness na platformy Apple, właśnie otrzymała aktualizację, która ułatwi korzystanie z niej większej liczbie osób na całym...
Advertisment