Pokémon Go jest podobno na sprzedaż, a cena jest ogromna


W 2016 roku, Pokémon Go była największą grą wideo na planecie, przełomowymi płytami do pobierania oprogramowania i wysyłaniem lokalnych wiadomości do Histerics. Dziewięć lat i wiele mniej popularnych gier, deweloper Niantic Inc. przygotowuje się do sprzedaży podziału gier Scopely Inc. należącym do Arabii Saudyjskiej, zgodnie z Raport Bloomberga. Ile kosztuje jedna z najpopularniejszych gier wideo w historii? Raport twierdzi, że cena podziału jest oszałamiająca 3,5 miliarda dolarów. Skontaktowano się z Niantic w sprawie komentarza.

Pokemon GoSprzedaż byłaby najnowszym zwrotem w opowieści o jednym z najbardziej mało prawdopodobnych prezesów.

W 2001 r. John Hanke był współzałożycielem firmy technologii mapowania o nazwie Keyhole, która później zostanie przejęta przez Google i byłaby fundamentalna w opracowywaniu Map Google Earth i Google. W 2010 r. Hanke, jadąc w Rarified Success, postanowił poprowadzić zespół w Google na czymś, aż do tego punktu nie sądzą: grę rozszerzoną rzeczywistością.

Wewnętrzna jednostka Google uruchomiła globalną grę rzeczywistości rozszerzonej Ingres w 2013 roku i zgromadził siedem milionów graczy do 2015 roku. Ingres Podwojony jako dowód koncepcji ich następnego projektu. W 2015 r. Hanke przekręcił grupę w niezależną firmę, tworząc Niantic, a rok później studio uruchomiło Pokémon Go We współpracy z (i znaczącym finansowaniem) Google, Nintendo i Pokemon Company.

Do końca roku, Pokémon Go zostało pobrane przez ponad 500 milionów graczy.

W następnych latach Pokémon GoSukces, Hanke przemawiał na licznych konferencjach na temat większego potencjału rozszerzonej rzeczywistości, aby połączyć prawdziwy świat z sztucznym. Wyobraził sobie, że rzeczywistość rozszerzona może umieścić graczy w wspólnych wirtualnych światach podczas okupowania fizycznego, wszystko przy wsparciu narzędzi Niantic. To było w 2019 roku. W 2020 r. Covid-19 trzymał miliony graczy w swoich domach.

Reklama

Wygląda na to, że Hanke i jego zespół mogą wracać do tego, co zainspirowało ich na długo przed gierami wideo: mapowanie. Dane zebrane przez wszystkie aplikacje Niantic zostały wykorzystane do tworzenia dużych modeli geoprzestrzennych w celu osiągnięcia inteligencji przestrzennej. W listopadzie ubiegłego roku Eric Brachmann z Niantic i Victor Adrian Prisacariu opublikowali aktualizację projektu: „W Niantic pionierujemy koncepcję dużego modelu geoprzestrzennego, który użyje uczenia się maszyn na dużą skalę, aby zrozumieć scenę i połączyć ją z milionami innych innych sceny na całym świecie ”.

Ponieważ jest 2025, a odpowiedź brzmi Zawsze AI.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wszystkie wiadomości z March Direct Showcase Nintendo

Przed odliczaniem do Switch 2 Direct oficjalnie zakończy się 2 kwietnia, Nintendo ma kilka gier, aby zejść ze swojej płyty, zanim będziemy mogli...

Marvell demonstruje pierwsze w branży PCIE Gen 6 na optyce w OFC 2025

Marvell Technology, Inc., lider w dziedzinie rozwiązań półprzewodników infrastruktury danych, ogłoszony dziś we współpracy z Terahop, globalnym dostawcą rozwiązań optycznych dla centrów danych...

Apple prawnie odpowiedzialne za wiek weryfikacji użytkowników App Store w Utah

Jabłko I Google stanie się prawnie odpowiedzialny za weryfikację wieku App Store Użytkownicy w Utah, po podpisaniu ustawy o odpowiedzialności App Store. Występuje...
Advertisment