Stellantis podobno anuluje 500-kilometrową wersję nadchodzącego RAM 1500 Rev, pozostawiając ciężarówkę elektryczną tylko jedną opcją, która ma maksymalnie około 350 mil przy jednym ładunku. Wiadomość pochodzi od Mopar Insidersktóry zawierał wewnętrzne e -maile, które informują dostawców, aby przestali pracować nad komponentami ciężarówki dla większej wersji baterii 229 kWh pojazdu, jak donosi przez Trend motoryczny.
Wszechstronny RAM 1500 Rev już był opóźnione z pierwszej połowy tego roku do 2026 Aby producent mógł skupić się na uruchomieniu również opartego hybrydowego Ramchargera. Teraz największą baterią Rev jest 168 kWh, która jest wciąż większa niż paczka 131 kWh w średnim poziomie Forda Flash F-150 Błyskawicaktóry ma około 320 mil.
Poprosiliśmy Stellantis o skomentowanie statusu dalekiego zasięgu RAM 1500 Rev, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Mopar Insiders otrzymali oświadczenie firmy: „Ta decyzja była związana z niedawnym ruchem, który stworzył możliwość prowadzenia technologii Ramcharger”.
Stellantis używa Platforma STLA Frame-on-Fame zarówno dla Ramcharger, jak i obrotu, ponieważ platforma może obsługiwać elektryczne, gazowe, hybrydowe i wodorowe. Ramcharger rozszerzony zasięgiem gazu może zejść do 690 mil na pełnym ładowaniu i zbiorniku.
Zmiany Stellantis pojawiają się również jako nowa administracja Trumpa zaczyna demontować Polityka emisji elektrycznej i podbrzuszu Biden Administration. Mopar Insiders donosi, że kolejna niedawna wewnętrzna wiadomość Stellantis wskazała, że prace nad dużą platformą STLA Chrysler C6X EV (Na podstawie 2022 Pojęcie przepływu powietrza) jest również zatrzymany.