Po premierze gry na iPhone’a w tym roku Epic obniży sprzedaż w Epic Games Store o 12%.


Obecnie doszło do dalszych zmian w toczącej się bitwie pomiędzy Apple a niektórymi z jego największych przeciwników z App Store. Po pierwsze, w ramach nowego spotkania amicus złożonego dzisiaj w Stanach Zjednoczonych Meta, Microsoft, X i Match Group połączyły siły, aby sprzeciwić się proponowanym przez Apple zmianom w zakresie przeciwdziałania sterowaniu w Stanach Zjednoczonych.

W międzyczasie firma Epic Games udostępniła więcej szczegółów na temat swoich planów uruchomienia własnego rynku aplikacji dla iPhone’a w Europie. Firma twierdzi, że pobierze 12% prowizji od sprzedaży…

W Stanach Zjednoczonych

W wyniku batalii prawnej z Epic Games w Stanach Zjednoczonych Apple był zmuszony złagodzić swoje zasady przeciwdziałające sterowaniu, które wcześniej zabraniały programistom łączenia się z alternatywnymi systemami płatności w swoich aplikacjach.

Jednakże w ramach swojego planu Apple powiedział, że tak będzie nadal pobierać prowizję od zakupów dokonanych za pośrednictwem alternatywnych platform płatniczych. Prowizja ta wynosi 12% w przypadku programistów będących członkami programu App Store Small Business Program i 27% w przypadku innych aplikacji.

Epic Games wyraziło już swój sprzeciw wobec wprowadzenia przez Apple zmian przeciwdziałających sterowaniu, wzywając do sądu pogardzać Apple.

Reklama

W nowym porozumieniu amicus złożonym dzisiaj do sądu Meta, Microsoft, X i Match Group również oficjalnie dały do ​​zrozumienia, że ​​nie wierzą, że Apple zastosuje się do nakazu. Krawędź wyjaśnia:

amici twierdzą, że pobierana przez Apple opłata od zakupów zewnętrznych wynosząca od 12 do 27 procent jest sprzeczna z celem nowego wymogu, ponieważ jest tylko o kilka punktów procentowych niższa od kwoty, którą programiści musieliby w przeciwnym razie płacić za zakupy w aplikacji. Zewnętrzna opłata za zakup może sprawić, że programiści nie będą w stanie nawet skonfigurować zewnętrznego systemu płatności, biorąc pod uwagę, że inne koszty transakcji, jakie mogą ponieść w ramach tej transakcji, mogą wyeliminować którykolwiek z 3-procentowych zysków, jakie uzyskaliby w wyniku odejścia od systemu Apple. Ponadto jest mało prawdopodobne, aby klienci wybrali opcję zewnętrzną, jeśli jest ona w tej samej cenie lub wyższa.

W Unii Europejskiej

Tymczasem po drugiej stronie stawu Epic to zrobił ujawnił kilka dodatkowych szczegółów na temat nadchodzącego sklepu z aplikacjami Epic Games w Unii Europejskiej. W ramach dzisiejszej konferencji Game Developers Conference firma ujawniła, że ​​ma nadzieję uruchomić w UE do końca roku swój Epic Games Store na iPhone’a i Androida.

Epic twierdzi, że warunki dla programistów będą takie same w Epic Games Store na urządzeniach mobilnych, jak na platformie Sklep Epic Games na PC. W związku z tym firma pobierze 12% prowizji od całej sprzedaży za pośrednictwem Epic Games Store. Udział dewelopera w przychodach wynosi 100% w ciągu pierwszych sześciu miesięcy w Epic Games Store.

W sklepie Epic Games Store będzie dostępna własna zawartość firmy Epic, w tym Fortnite, a także wybranych partnerów zewnętrznych. Firma twierdzi, że udostępni dodatkowe szczegóły w okresie poprzedzającym premierę jeszcze w tym roku.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Linia Razer Huntsman V3 Pro z analogowymi przełącznikami optycznymi Gen-2 uwalnia precyzję

W konkurencyjnym świecie gier, gdzie liczy się każda milisekunda, narzędzia, którymi posługujesz się, mogą zadecydować o porażce lub zwycięstwie. Każde naciśnięcie klawisza...

Jak Bitcoin może wspomóc wzrost w rozwijających się gospodarkach

Wiele krajów rozwijających się niewątpliwie doświadczyło swoich problemów gospodarczych. Niektóre z tych krajów mają niestabilne i niezaufane waluty fiducjarne. W związku z tym przyjmują...

Nowe narzędzie do projektowania WaveForming firmy Trinnov zaleca układ pomieszczenia w celu optymalizacji wydajności dźwięku

Trinnov Audio, francuski producent zaawansowanych procesorów audio dla kina domowego, high-end audio i kin komercyjnych, ogłosił wprowadzenie na rynek narzędzia do projektowania dla...
Advertisment