PlayStation VR2 pozwala transmitować, jak potykasz się w grach VR


Sony przedstawia dziś więcej szczegółów na temat nadchodzącego zestawu słuchawkowego PlayStation VR2. Po wyszczególnieniu projekt PS VR2 wcześniej w tym roku i niektóre gry, które to wesprąSony potwierdza teraz, że zestaw słuchawkowy będzie zawierał przezroczysty widok aby zobaczyć swoje otoczenie, tryb transmisji do filmowania siebie podczas gry oraz tryb kinowy, w którym możesz wyświetlać gry inne niż VR i treści multimedialne na ekranie wirtualnego kina.

Przezroczysty widok PS VR2 firmy Sony pozwoli graczom nosić zestaw słuchawkowy dzięki kamerom wbudowanym z przodu zestawu słuchawkowego. „Przydaje się, gdy chcesz łatwo sprawdzić, gdzie w pokoju znajdują się kontrolery PS VR2 Sense bez zdejmowania zestawu słuchawkowego” — wyjaśnia Yasuo Takahashi, starszy menedżer ds. produktu w Sony Interactive Entertainment. Widok brzmi bardzo podobnie do tego, co jest dostępne w zestawach questowych Meta.

Reklama

Przezroczysty tryb PS VR2.
Zdjęcie: Sony

Co zobaczysz w trybie przezroczystym.
Zdjęcie: Sony

Jeśli interesuje Cię filmowanie siebie podczas grania w gry VR, PS VR2 będzie zawierał tryb transmisji, który wymaga podłączenia kamery HD PS5 do PS5. Tryb transmisji pozwala rejestrować ruchy lub reakcje podczas gier i udostępniać je za pomocą wbudowane narzędzia na PS5.

Podobnie jak w przypadku zestawów słuchawkowych Meta Quest, będziesz mógł również stworzyć obszar gry dla PS VR2. Kamery wbudowane w gogle PlayStation VR2 przeskanują pomieszczenie, a kontrolery VR2 Sense pozwolą Ci przeciągać i upuszczać obszar gry według własnych upodobań. Jest bardzo podobny do obszaru gry Guardian w Meta Quest, a jeśli zbliżysz się do granicy, otrzymasz ostrzeżenie o granicy obszaru gry.

System granic na PS VR2 jest bardzo podobny do Guardiana.
Zdjęcie: Sony

PS VR2 firmy Sony będzie miał dwa główne tryby: tryb VR i tryb kinowy. Tryb VR jest przeznaczony do zawartości gier VR w wirtualnym środowisku 360 stopni i będzie wyświetlany w maksymalnej rozdzielczości wideo HDR 4000 x 2040 (2000 x 2040 na oko) i częstotliwości odświeżania 90 Hz lub 120 Hz.

Tryb kinowy jest przeznaczony dla wszystkich innych treści w VR i obniża rozdzielczość do 1920 x 1080 wideo HDR z opcjami szybkości klatek 24 Hz, 60 Hz i 120 Hz. Jest naprawdę zaprojektowany do oglądania filmów, a gracze będą mogli zobaczyć interfejs systemu PS5, a następnie przełączyć się na ekran wirtualnego kina, aby oglądać zawartość.

Nadal nie znamy ceny ani daty premiery PlayStation VR2, ale Takahashi mówi, że Sony „wkrótce udostępni więcej informacji, w tym datę premiery i dodatkowe gry, które pojawią się na platformie”. W międzyczasie programiści zaczną uzyskiwać dostęp do najnowszych doświadczeń użytkownika PS VR2 w ramach nowej aktualizacji oprogramowania systemowego „już wkrótce w ramach trwających prac rozwojowych”.

Funkcja transmisji PS VR2.
Zdjęcie: Sony



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Boring Phone to nostalgiczne ćwiczenie budowania marki HMD i Heinekena

HMD naprawdę chce, żebyśmy mieli więcej zabawy. Na początku tego roku ogłosiła współpracę z firmą Mattel on nadchodzący telefon z klapką Barbie....

Microsoft udostępnia natywną aplikację OneNote dla Apple Vision Pro

Microsoft uruchomił we wtorek natywną aplikację OneNote dla systemu VisionOS, pokazując zaangażowanie firmy na rzecz klientów korzystających z Apple Vision Pro. Dzieje...

Drake zaciemnia debatę na temat sztucznej inteligencji „Push Ups” deepfake’iem

W weekend „wyciekł” nowy utwór i fani debatowali czy to naprawdę Drake, czy też powrót AI Drake'a. Piosenka jest utworem diss zatytułowanym...
Advertisment