Pierwszy terenowy rower elektryczny Cowboya to łagodna bestia


Kowboj — niezależny i finansowo zdrowy producent wyrafinowanych i wysoce zaawansowanych rowerów elektrycznych — właśnie podsumował swój pierwszy pojazd terenowy, który pozwala rowerzystom łatwiej uciec z brukowanych ulic miasta na bardziej zielone pastwiska.

Aby to zrobić, Nowy e-rower Cross Cowboya ma grubsze opony 60 mm i układy zawieszenia wbudowane w przedni widelec i sztycę siodełka, które pochłaniają nierówności na drodze. Jest również wyposażony w przyczepniejsze pedały, które zapobiegają ślizganiu się stóp podczas podskakiwania, duży wymienny akumulator o pojemności 540 Wh zapewniający maksymalny zasięg 120 km (75 mil) oraz zintegrowany bagażnik tylny umożliwiający przewożenie większej ilości rzeczy.

Spędziłem trochę czasu, jeżdżąc na rowerze elektrycznym Cross na różnych nawierzchniach i stwierdzam, że to naprawdę bestia pod każdym względem. Na początek zawieszenie siedzenia jest miękkie i mam nadzieję, że Cowboy przeniesie się na resztę swojej oferty. Zawieszenie z odwróconym przednim widelcem i szersze opony również spełniły swoje zadanie, dzięki czemu ten (bardzo) ciężki rower elektryczny prowadzi się absolutnie solidnie na chodniku, ubitym terenie i żwirze. Nie dajcie się zwieść, nie chciałbym Crossa na moją następną kilkudniową wyprawę rowerową, ale z łatwością można go przesiąść z roweru miejskiego na zwykłego poszukiwacza przygód na wsi.

Moim zdaniem te rowery również wyglądają świetnie. Trzy nowe kolory metalicznej satyny mają ziemisty odcień, w tym spokojny ciemnoszary, urocza omszała zieleń i kolor „grzybkowy”, który zdawał się zmieniać z brudnego srebra przez przytłumiony fiolet do rdzawego szampańskiego złota w miarę zmiany światła . Górna rura ramy przejściowej również tworzy ciekawy efekt unoszenia się, rozdzielając się wokół akumulatora.

W przeciwnym razie ten rower elektryczny ze wspomaganiem pedałowania — dostępny zarówno z ramą przejściową, jak i przejściową — jest napędzany przez tylną piastę napędzaną paskiem o mocy 250 W moc adaptacyjna silnik o maksymalnej prędkości UE wynoszącej 25 km/h, podobnie jak inne rowery elektryczne Cowboy.

Cross to także pierwszy e-rower Cowboya wyposażony w nowe narzędzie do autodiagnostyki Check My Bike, które pozwala firmie automatycznie monitorować stan komputerów na kółkach, aby wydłużyć czas podróży. Firma dodaje także do aplikacji nową funkcję grywalizacji Live Challenges, która ma zapewnić „najbardziej zabawne i wciągające wrażenia z jazdy”. Jasne.

Reklama

Wszystkie te funkcje łączą się z szeregiem usprawnień technicznych, z których słynie Cowboy, takich jak wykrywanie wypadków i kradzieży oraz doskonała, zastrzeżona aplikacja ze zintegrowaną nawigacją w Mapach Google, która również sprawia, że ​​planowanie usług jest dziecinnie proste.

W momencie premiery Cowboy wycenia Crossa na 3499 euro (około 3800 dolarów), po czym ostatecznie wzrośnie do 3999 euro. Sprzedaż rozpoczyna się dzisiaj.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mocowanie Tesli przypominało pedały Cybertruck z tą instalacją nitów

Chwila Film Aarona Casha opublikowany w serwisie X twierdzi, że jest to „35-sekundowa naprawa wycofania” zademonstrowana podczas wydarzenia „Cyber ​​Takeover” w Long Beach,...

Następna era Home Assistant zaczyna się teraz

Jak rozwiązać problem przekształcenia popularnej platformy inteligentnego domu, opartej na ideałach open source i otwartych standardów, w coś większego, co pozostanie wierne tym...

Dolphin wyjaśnia, dlaczego jego emulator GameCube i Wii nie będzie dostępny w App Store

Firma Apple niedawno zmieniła swoje zasady, zezwalając na korzystanie z emulatorów gier w App Store. Delta, jedna z podstawowych aplikacji do emulacji,...
Advertisment