Pierwsze dane pokazują, że sklep Vision Pro App Store oznacza powrót do płatnych aplikacji dostępnych z góry


Dostępnych jest już wiele doskonałych aplikacji Vision Pro, a pierwsze dane pokazują, że App Store dla systemu VisionOS przełamuje długotrwały trend. Według nowych danych z Appfigurescytowany przez TechCrunchwiększość aplikacji Vision Pro można pobrać płatnie, a nie bezpłatnie w ramach zakupów w aplikacji.

Według Appfgures średnia cena sprzedaży aplikacji Vision Pro wynosi 5,67 dolara.

Dane sugerują, że 53% aplikacji dostępnych wyłącznie w wersji Vision Pro to aplikacje płatne. Dla porównania, zaledwie 5% aplikacji w App Store na innych platformach jest pobieranych z góry. Ponadto dane Appfigures pokazują, że 35% aplikacji Vision Pro w ogóle nie zarabia w App Store, a tylko 13% oferuje subskrypcje.

TechCrunch ma więcej szczegółów z Appfigures:

W analizie sprawdzono wszystkie aplikacje zoptymalizowane pod kątem Vision Pro, w tym ponad 700 aplikacji zoptymalizowanych pod kątem nowego urządzenia, czyli te aplikacje, które są przeznaczone wyłącznie dla Vision Pro i inne, których programista zoptymalizował istniejącą aplikację do pracy z goglami VR/AR firmy Apple konkretnie. Nie obejmowało jednak około 1,2 miliona aplikacji na iOS, które działają na Vision Pro, ale nie zostały zmodyfikowane przez ich twórców.

Uwzględniając aplikacje na iOS, które zostały zmodyfikowane tak, aby obejmowały natywną obsługę Vision, tylko 17% to płatne pobrania, a 58% zarabiało dzięki subskrypcjom.

Wersja 9to5Mac

Czas pokaże, czy ten trend utrzyma się w miarę dojrzewania platform Vision Pro i VisionOS.

Reklama

Ciekawostka, którą przypomniałem sobie dopiero niedawno: kiedy App Store wystrzelony w 2008 roku w ogóle nie obsługiwał zakupów w aplikacji. Zamiast tego jedyną opcją dla programistów było zaoferowanie całkowicie bezpłatnej aplikacji lub pobranie za nią opłaty z góry. Opcja monetyzacji zakupów w aplikacji zadebiutowała dopiero w 2009 roku i od tego czasu stała się znacznie popularniejszą opcją wśród programistów.

Tymczasem subskrypcje w aplikacji zadebiutował w 2011 roku. W tamtym czasie Apple kładł nacisk na korzystanie z subskrypcji aplikacji opartych na treści, takich jak czasopisma, gazety, wideo, muzyka i inne.

Podążaj za Chancem: Wątki, Świergot, InstagramaI Mastodont.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsze filmy, które opuszczą Netflix, Max i nie tylko pod koniec lutego 2024 r

Luty dobiega końca i choć rok przestępny sprawia, że ​​jest on nieco dłuższy, wciąż zostało ledwo wystarczająco dużo czasu, aby obejrzeć...

9to5Mac Overtime: Wreszcie nowe iPady!

W tym tygodniu w 9to5Mac Overtime Jeff i Fernando omawiają nowe, ekscytujące szczegóły dotyczące nadchodzących iPadów, w tym nowe, supercienkie wymiary, zaktualizowane funkcje...

Wielu użytkowników Redditorów nienawidzi IPO Reddit

Jeśli jesteś pewnym rodzajem cynizmu, Zgłoszenie S-1 Reddita uruchamia dzwonki alarmowe. Jest wzmianka o r/WallStreetBets. (Właściwie w sumie pięć wzmianek.) Jest...
Advertisment