PGA Tour łączy siły z Amazon Web Services (AWS), aby ulepszyć wrażenia z oglądania dla fanów golfa dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji i technologii analizy danych.
Partnerstwo zobaczy PGA Tour Wykorzystaj portfolio usług giganta chmury publicznej, aby przetwarzać i rozpowszechniać materiały wideo z każdego nadzorowanego przez siebie turnieju golfowego, ułatwiając fanom angażowanie się w te treści.
„The Tour rejestruje setki godzin surowego materiału filmowego z każdego turnieju i wykorzysta AWS do szybkiego przekształcenia tej zawartości w ekscytujące nowe cyfrowe doświadczenia, które zapewnią fanom bardziej kompletne i spersonalizowane wrażenia” – powiedzieli PGA Tour i AWS we wspólnym oświadczeniu.
Na przykład para planuje wydać over-the-top (OTT) platformę streamingową – obsługiwaną przez AWS – o nazwie Every Shot Live, która zapewni widzom dostęp na żywo do każdego strzału oddanego przez każdego gracza w turnieju.
„Podczas turnieju takiego jak The Players Championship kibice będą mieli dostęp do ponad 32 000 strzałów z pola startowego 144 golfistów. Fani mogą obserwować dowolnego gracza w czasie rzeczywistym i doświadczać każdego ujęcia za pośrednictwem treści przesyłanych strumieniowo ”- dodano w oświadczeniu.
Współpraca techniczna AWS-PGA Tour pozwoli również fanom wybrać sposób, w jaki będą oglądać turniej, umożliwiając im korzystanie z elementów sterujących podobnych do gier wideo, aby zmieniać kąty kamery, nawigować po trasie i przeglądać statystyki gry na żądanie.
Organizatorzy turniejów golfowych zapisali się również do korzystania z szeregu usług medialnych AWS, aby skrócić czas potrzebny na przekazanie treści wideo z turniejów do telewizji.
„Aby to osiągnąć, Tour będzie wykorzystywać AWS do jednoczesnego przetwarzania i dystrybucji treści OTT, formatując je w celu zapewnienia niezawodnego wyświetlania na różnych platformach i urządzeniach dostarczania, w tym smartfonach i tabletach” – poinformowały obie firmy. „Korzystając z AWS Media Services, Tour de France udostępni materiał filmowy z turnieju na całym świecie uwierzytelnionym nadawcom, subskrybentom treści z AWS i innym źródłom”.
PGA Tour ma również plany budowy jezioro danych używając Amazon Simple Storage Service (S3), który będzie używany do przechowywania treści wideo z turniejów w czasie rzeczywistym, a także innych historycznych treści multimedialnych z turniejów golfowych, które miały miejsce w ciągu ostatniego stulecia.
Ta zawartość będzie zawierała wideo, dźwięk i obrazy z Los Angeles Open w 1928 r., Które będą przetwarzane za pomocą usługi rozpoznawania obrazów do głębokiego uczenia Amazon Rekognition, dzięki czemu można je oznaczyć określonymi metadanymi, aby ułatwić lokalizowanie, przeglądanie i pakowanie .
CEO AWS Andy Jassy powiedział, że PGA Tour dołącza do długiej listy innych organizacji sportowych, które teraz powierzają firmie i jej chmurze swoje dane, aby poprawić wrażenia z oglądania dla fanów.
„Partnerstwo i doświadczenie, które tworzymy w ramach Tour, będą wyjątkowe. W przeciwieństwie do innych sportów na polu golfowym gra się więcej niż jedną piłkę, co utrudnia fanom śledzenie wyników każdego gracza ”- kontynuował.
„Nasza współpraca z Tour de France zmieni sposób, w jaki kibice łączą się ze sportem, dając im dostęp w czasie rzeczywistym do praktycznie każdego momentu na torze i pozwalając im określić, jak doświadczają gry” – dodał Jassy.
„To transformacyjne partnerstwo z AWS da naszym fanom możliwość przeżycia PGA Tour jak nigdy dotąd” – powiedział komisarz PGA Tour Jay Monahan.
„Zwiększanie i dywersyfikacja naszej bazy fanów jest dla nas najwyższym priorytetem, a dzięki współpracy i innowacjom AWS tworzymy więcej sposobów na doświadczenie gry w golfa, jednocześnie personalizując naszą zawartość, aby umożliwić fanom udział w turniejach i graczach oni wspierają.”