Peloton powiedział, że nie poci się taryf w swoich zarobkach z 2025 r., Zauważając, że jest to „głównie biznes subskrypcyjny”, przyznając, że niepewność makroekonomiczna może wpłynąć na popyt na jego drogie motocykle i bieżnie.
„W okresie spadku PKB w latach 2008–2009 dane zewnętrzne wykazały, że wydatki USA[ing] W sprawie fitness stale rosło, co oznacza, że przemysł fitness ma pewną odporność na zewnętrzne czynniki ekonomiczne ”, powiedziała Peloton CFO Liz Coddington, jednocześnie podkreślając główne przychody firmy, pochodzi z subskrypcji i że to ma lojalną bazę subskrybentów. „Mówiąc dokładniej, dane sugerują, że kondycja nie należy do pierwszych miejsc, w których konsumenci mogą się zwrócić, gdy czasy będą trudne”.
Peloton ujawniony w swoim list akcjonariusza Jak taryfy wpływają na jego działalność. Jego sprzęt podlega 25 -procentowym taryfom ze względu na wykorzystanie aluminium, podczas gdy jego odzież podlega wszelkim taryfom nakładanym na Chiny. W ramach prognozy Q4 Peloton powiedział, że spodziewa się w rezultacie około 5 milionów dolarów w przypadku wolnych przepływów pieniężnych.
Podczas gdy Peloton zlekceważył wpływ taryf, faktem jest, że sprzęt Peloton nie jest najtańszy na rynku. W tym celu Coddington chętnie podkreślił, że Peloton oferuje zero procentowe finansowanie odsetek, program wynajmu rowerów, a także niższe modele odnowione. Stern powiedział również, że firma współpracowała z partnerami, aby „pilotować dedykowane samochody dostawcze zaopatrzone w części zamienne Peloton” w celu naprawy w celu zwiększenia zadowolenia klientów. Stern podzielił również, że spółka mianowała nowy dyrektor operacyjny Charles Kirolktórego głównym celem jest skupienie się na logistyce łańcucha dostaw i zarządzaniu kosztami.
Dyrektor generalny Peter Stern dodał, że firma uważa na ceny, „biorąc pod uwagę wpływ taryf”. Jeśli chodzi o subskrypcje, Stern odmówił komentarza, ale zauważył, że minęły prawie trzy lata, odkąd firma podniosła ceny subskrypcji.
Ogólnie rzecz biorąc, Peloton odnotował straty, a sprzedaż sprzętu spadła o 27 procent rok do roku, a przychody z subskrypcji spadły o cztery procent w tym samym okresie. Mimo to firma podniosła perspektywy z 247,6 USD do 247,7 mln USD.
Trochę więcej poza lewym polem, Stern poświęcił trochę czasu, aby podkreślić, w jaki sposób AI pomoże Pelotonowi poprawić zadowolenie klientów i wydajność. „Myślę, że AI może dać ludziom supermocarstwa, więc tak używamy sztucznej inteligencji”, mówi Stern. Jeśli chodzi o to, w jaki sposób firma korzysta z sztucznej inteligencji, Stern omówił przede wszystkim, w jaki sposób pracownicy obsługi klienta mają teraz agenta AI, aby pomóc im w robieniu notatek na temat połączeń. Peloton dodał również tłumaczenia napędzane AI do napisania swoich klas. Mówi, że podtytuł 3300 klas w ten sposób w Q3 i przyspieszył do tłumaczenia około 100 klas dziennie za pomocą AI.
Stern zauważył również, że Peloton „wdraża Google Gemini w większości członków zespołu Peloton”, ponieważ pozwoli im użyć „dużych kreatywnych mózgów do wielkiego kreatywnego myślenia”. Dodał, że Peloton używa również sztucznej inteligencji w spersonalizowanych planach, w których firma „bierze[s] nasi niesamowici ludzcy instruktorzy i pozwalają[s] Zasadniczo tworzą program, abyśmy czuli się bardziej osobistym trenerem. ” Uruchomiony w III kwartale, Stern twierdzi, że firma ma już do pół miliona spersonalizowanych planów.
„Przyszłość jest jasna dla członków Pelotona z AI” – powiedział.