Partnerzy Digdata z Facebookiem, aby zachęcić przyszłe talenty danych


Digdata, niedawno uruchomiona inicjatywa edukacyjna, ogłosiła partnerstwo z Facebookiem w celu opracowywania wirtualnych wyzwań mających na celu rozwijanie umiejętności młodych ludzi w zakresie danych i zachęcanie ich do kontynuowania kariery w naukach o danych.

Wyzwanie związane z karierą online na żywo w Digdata na Facebooku postawi pytanie: „Czy Facebook i Instagram mogą pomóc sprzedawcom internetowym w zwiększeniu sukcesu?” i poprosi uczestników o skorzystanie z zestawu danych dostarczonego przez Facebooka, aby spróbować odpowiedzieć na to pytanie.

Rachel Keane, główna inspiratorka danych z twórców Digdata, Data Inspiration Group, powiedziała: „Zamierzamy obalić mit, że branża danych nie jest fajna ani kreatywna. Dane są wykorzystywane na całym świecie każdego dnia do podejmowania decyzji, które dotyczą nas wszystkich, ale nie są postrzegane jako przedmiot, który jest przedmiotem konkretnego nauczania w szkołach, na uczelniach wyższych i rzadko jest wymieniany jako przyszła kariera.

„Digdata zamierza inspirować młode umysły na ścieżce ku nowym ekscytującym możliwościom kariery w oparciu o dane, które mogą łączyć ich pasję i zainteresowania, naturalne umiejętności osobiste i naukę opartą na programie nauczania, oferując jednocześnie ciągły rozwój zawodowy”.

Istnieje wiele powodów, dla których młodzi ludzie nie wybierają kariery w dziedzinie technologii lub nauki o danych, w tym między innymi: brak widocznych wzorów do naśladowania takich jak oni w branżyi brak zrozumienia na temat na czym polegają te karierylub co muszą zrobić, aby osiągnąć swoje cele zawodowe.

Celem programu Digdata jest nie tylko danie młodym ludziom wglądu w to, jak dane mogą być wykorzystywane w rozwiązywaniu problemów biznesowych, ale także zmienić niektóre z nieporozumień, które ludzie mają o karierach w naukach ścisłych, technologii, inżynierii i matematyce (STEM), rodzajach ludzi, którzy w nich pracują oraz umiejętnościach potrzebnych, aby być częścią sektora.

Reklama

Program współpracuje obecnie z nieco ponad 200 szkołami i 40 uniwersytetami w Wielkiej Brytanii i ma różne poziomy dostępu w zależności od roku szkolnego uczestników – First Step dla klas 7 do 9 w szkole średniej, Next Step dla klas 10 do 13 w gimnazjum lub szósta klasa oraz Step Up dla studentów.

Na każdym poziomie uczestnicy będą współpracować z organizacjami partnerskimi, takimi jak Facebook, biorąc udział w wirtualnym doświadczeniu zawodowym i wykorzystując dane do rozwiązywania problemów.

Oprócz stawiania uczniom wyzwań, aby sprawdzić ich zrozumienie zarówno technicznych i potrzebne umiejętności miękkie aby wziąć udział w karierze danych, Digdata oferuje zasoby online dla uczniów, nauczycieli i rodziców, aby pomóc im zrozumieć, co wiąże się z karierą naukową danych w wielu różnych branżach, w których może pracować naukowiec zajmujący się danymi.

Partnerzy Digdata, tacy jak Facebook, zorganizują spotkanie informacyjne dla uczestników Microsoft Teams, aby opisać wyzwanie, z jakim będą korzystać z danych do rozwiązania, jaki mają być wynik, a także zestaw danych, z którego będą korzystać uczestnicy, a następnie zasoby, w tym wskazówki, w jaki sposób mogą rozwiązać napotkane problemy.

Po tygodniu do 10 dni uczestnicy odsyłają swoje projekty w dowolnej formie i otrzymają film od partnera Digdata opisujący kilka sposobów wykorzystania danych, a także certyfikat uczestnictwa.

Keane powiedział, że wiele osób, które zdecydują się wziąć udział w wyzwaniach Digdata, prawdopodobnie będzie „studentami opartymi na STEM”, ale umiejętności miękkie związane z przedstawionymi wyzwaniami są równie ważne. Twierdziła również, że pracodawcy coraz chętniej uczą nowych początkujących niektórych bardziej technicznych umiejętności na dane stanowisko, o ile kandydaci mają już pewne umiejętności potrzebne przy dołączaniu do firmy.

Keane zwrócił również uwagę na Zestawienie niedoborów umiejętności w Wielkiej Brytanii i zwiększonego zapotrzebowania na talenty wielu uczniów nie zdaje sobie sprawy, jakie umiejętności są potrzebne w poszczególnych karierach i twierdzi, że osoby w szkole średniej, które zaczynają podejmować decyzje dotyczące tego, jakie przedmioty będą studiować w GCSE i w przyszłości, powinny być „uświadomione” jakie umiejętności będą najbardziej przydatne w potencjalnych przyszłych rolach.

Obejmuje to umiejętności miękkie, takie jak opowiadanie historii, słuchanie i kreatywność, a także umiejętności techniczne.

Rejestracja jest teraz otwarta dla Wyzwanie kariery online Digdata na Facebooku, a pierwsze wydarzenie odbędzie się 7 października 2021 r.

Roger Taylor, przewodniczący wspieranego przez rząd Center for Data Ethics and Innovation, powiedział: „Każdy młody człowiek powinien mieć szansę zrozumienia zróżnicowanego świata pracy i możliwości, jakie otwiera przed nim po edukacji. Umożliwienie im bezpośredniego słyszenia od pracodawców o wyzwaniach, z jakimi się borykają, i umiejętnościach, których poszukują, to świetny sposób na inspirowanie i zachęcanie uczniów do nauki i rozwoju. Cieszę się, że Digdata wnosi taką energię do realizacji tego celu w świecie technologii cyfrowych i danych – technologii, które tak wiele wpłyną na kształt naszej przyszłości”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Zuckerberg: Meta zajmie lata, zanim zacznie zarabiać na generatywnej sztucznej inteligencji

Trwa gorączka złota generatywnej sztucznej inteligencji – nie należy się jednak spodziewać, że w najbliższym czasie przyniesie ona zyski.Firma jest już całkiem rentowna,...

Opcja testowania wątków umożliwiająca użytkownikom automatyczne archiwizowanie starych postów

Meta eksperymentowała z wieloma nowymi funkcjami Threads, swojej platformy mikroblogowania. Teraz szef Instagrama Adam Mosseri ujawnił w środę, że platforma rozpoczęła testowanie...

Kiedy wychodzi Manor Lords?

Panowie dworscy to średniowieczna gra polegająca na budowaniu miast i zarządzaniu, opracowywana w całości przez jednoosobowy zespół (nazywa się Greg...
Advertisment