Potencjalną animację używanej od dawna przez Twittera funkcji „cofnij wysyłanie” odkrył badaczka aplikacji Jane Manchun Wong, dając nam jak dotąd najlepsze spojrzenie na to, jak to może działać.
Interfejs pokazuje znane z Twittera okno dialogowe „Twój tweet został wysłany” nad nowym przyciskiem „Cofnij”. Przycisk cofania służy również jako pasek postępu, który pokazuje, ile czasu trzeba cofnąć tweet, zanim zostanie wysłany. Gmail oferuje podobną opcję dla e-maili, gdzie udostępnia krótkie okno, w którym po kliknięciu przycisku „Wyślij”, nie są wysyłane wiadomości.
„Cofnij wysyłanie” było podobno częścią płatnego poziomu subskrypcji na Twitterze po raz pierwszy wspomniano w ankiecie użytkowników w zeszłym roku. Może to nie być „przycisk edycji”, o który użytkownicy Twittera prosili od zawsze (i który będzie prawdopodobnie nigdy się nie zdarzyło), ale nadal oferowałoby użytkownikom możliwość szybkiego zatrzymania publikowania tweeta, jeśli zauważą literówkę z ostatniej sekundy lub złe ujęcie.
Wcześniej w tym roku, Bloomberg zgłoszone że Twitter bada płatne subskrypcje jako sposób na zmniejszenie zależności od przychodów z reklam w odpowiedzi na konkurencję ze strony Facebooka i Snapchata. Subskrypcje mogą obejmować dostęp do funkcji takich jak „cofnij wysyłanie” i opcje dostosowywania profilu. Bloomberg poinformował również, że Twitter bada sposoby, w jakie użytkownicy mogą płacić sobie nawzajem za ekskluzywne treści, funkcję późniejszą ogłoszone jako Super Follows.
Jane Manchun Wong jest badaczką aplikacji, która przekopuje kod, aby znaleźć niewydane i niezapowiedziane funkcje. W zeszłym roku była wśród jako pierwszy dostrzegł inicjatywę Birdwatch na Twitterze aby umożliwić użytkownikom wykorzenienie dezinformacji na temat jej usługi, i też zauważyła Przebudowa systemu weryfikacji na Twitterze przed jej oficjalnym ogłoszeniem.