Organy rządowe Wielkiej Brytanii zakwestionowały bezpieczną tożsamość


Bezpieczne zarządzanie tożsamością i dostępem (IAM) staje się podstawowym aspektem pomagania organom sektora publicznego i organizacjom rządowym w ulepszaniu istniejących usług oraz wprowadzaniu nowych szybciej i bezpieczniej, ale według nowych badań z Specjalista ds. ID firmy Okta Uwierz0.

Aby poinformować jego inaugurację Indeks tożsamości sektora publicznegox, Auth0 przesłuchało liderów IT z sektora publicznego w Wielkiej Brytanii, Australii i Nowej Zelandii oraz USA, aby podkreślić znaczenie scentralizowanych strategii identyfikacji w szybszym udostępnianiu bezpiecznych i dostępnych usług.

Ponieważ Covid-19 wymusił u wielu takich organizacji pilną potrzebę szybszego wdrażania usług cyfrowych, wpływ na bezpieczeństwo cybernetyczne i wrażenia użytkowników dopiero teraz staje się widoczny: trzy czwarte respondentów nadal chce dalej rozwijać swoje usługi cyfrowe od teraz do w połowie dekady, a podobna liczba plasuje ochronę danych i prywatności obywateli jako najważniejszy aspekt planowania świadczenia usług cyfrowych.

W skali globalnej raport wykazał, że mniej niż jeden na pięciu liderów miał zaufanie do bezpieczeństwa lub łatwości użytkowania ich obecnego systemu uwierzytelniania – odpowiednio 17% i 19%. Nieco ponad czterech na 10 (41%) budowało własne rozwiązanie IAM we własnym zakresie, a największymi problemami z nich były szybkość wdrożenia (83%) i wykorzystanie wewnętrznego personelu do zarządzania usługą (82%).

„Cyfryzacja prawdopodobnie będzie kontynuowana w świetle nakazów zerowego zaufania i rosnących oczekiwań konsumentów”, powiedział Dean Scontras, wiceprezes ds. władz stanowych i lokalnych oraz edukacji w Okta.

„Organizacje sektora publicznego czerpią ogromne korzyści z dostosowania strategii zarządzania tożsamością do swoich celów cyfrowych. Chociaż duży nacisk kładzie się na zabezpieczanie danych obywateli, zdecydowana większość aplikacji jest nadal chroniona nazwą użytkownika i hasłem, pomimo dobrze udokumentowanych zagrożeń bezpieczeństwa”.

Reklama

W szczególności w Wielkiej Brytanii dane Auth0 pokazują, że najważniejszymi aspektami świadczenia cyfrowych usług obywatelskich jest ich mobilny dostęp (72%), zachowanie i ochrona prywatności danych obywateli (71%), ogólna dostępność usług (68%) i usługi adaptacyjne budynków (68%). Z perspektywy cybernetycznej brytyjscy liderzy sektora publicznego również wysoko ocenili potrzebę zrównoważenia bezpieczeństwa z doświadczeniem użytkownika i zapewnieniem zaufania obywateli do technologii cyfrowych, odpowiednio 66% i 63%, twierdząc, że te czynniki są albo bardzo, albo niezwykle ważne.

Jednak we wszystkich wyżej wymienionych przypadkach zaufanie sektora publicznego do jego zdolności do sprostania tym wyzwaniom było o 10-15 punktów procentowych niższe, a tylko 54% stwierdziło, że jest bardzo lub bardzo pewni, że może chronić prywatność danych, i tylko 52% stwierdziło, że są zadowoleni, że mogą zapewnić zaufanie obywateli.

Włączając IAM do usług cyfrowych, czterech na 10 respondentów z sektora publicznego w Wielkiej Brytanii korzysta obecnie z usług IAM innych firm, a trzech na 10 buduje we własnym zakresie, podczas gdy 18% nie wie. Dla tych, którzy decydują się na tworzenie we własnym zakresie, największymi korzyściami wydają się być możliwość kontrolowania miejsca przechowywania i przetwarzania danych, możliwość zapewnienia bardziej rygorystycznego bezpieczeństwa wewnętrznego i zarządzania niż w przypadku dostawcy zewnętrznego oraz możliwość dostosowania uwierzytelniania do różnych aplikacje i usługi.

Problemy związane z samodzielnym tworzeniem IAM obejmowały brak zasobów i personelu, wolniejsze wdrażanie, dodatkową presję na ogólny budżet IT, brak wiedzy specjalistycznej oraz niezgodne lub nieskalowalne rozwiązania.

Powołując się na ostatnie badania firmy Forrester Przewidywano, że o wiele więcej organów rządowych będzie dążyć do zerowego zaufania, aby ożywić publiczne zaufanie do usług cyfrowych, Auth0 powiedział, że przyjęcie podejścia ukierunkowanego na tożsamość, aby umieścić IAM w centrum projektów transformacji cyfrowej, było koniecznością, wraz z położeniem fundamentów zera -zaufanie. Dodał, że sektor publiczny powinien szukać nowszych technologii logowania, które odchodzą od tradycyjnych nazw użytkowników i haseł i wprowadzają tarcia dla użytkowników końcowych tylko w przypadku wykrycia podejrzanego zachowania.

„W obliczu rosnącej cyfryzacji, niedoborów umiejętności i szkód w Internecie, rządy uważnie przyglądają się technologiom, które mogą wprowadzić na pokład, aby pomóc im osiągnąć cyfrowe cele” – powiedziała Jessica Figueras, konsultantka Okta, która doradza również rządom w zakresie cyberprzestępczości. i tożsamości cyfrowej. „Badania sugerują, że tożsamość jest jedną z takich technologii, która może pomóc sektorowi publicznemu robić więcej przy mniejszych nakładach”.

Pełny raport Auth0 to dostępne do pobrania ze swojej strony internetowej.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nowy plan internetowy 5G T-Mobile umożliwia zabranie Wi-Fi w podróż

T-Mobile ogłosił dwa nowe plany Internetu domowego: Internet Domowy Plus i Away. Cóż, technicznie rzecz biorąc, to tyle jeden plan Internetu w...

How to get an ARR (Zodiac) relic weapon in FFXIV

If you’re bored and feel like there’s nothing left to do in Final Fantasy 14, you may want to consider picking...

Jak zdobyć zwierzęta hodowlane w Lego Fortnite

Rolnicy w LEGO Fortnite będzie zachwycony słysząc, że możesz teraz zbierać zwierzęta hodowlane, dodając je do swoich wiosek. Po wprowadzeniu...
Advertisment