„Ze zrabowanej ścieżki” to misja czasowa, w której możesz się podjąć Dogmat smoka 2 po wytropieniu Węży Koralowych „Miłosierdzie wśród złodziei”. Wymaga to dowiedzenia się więcej o dzieciaku, którego śledziłeś podczas „Mercy Among Thieves”, i pomocy mu w rozpoczęciu nowego życia.
Nasz Dogmat smoka 2 przewodnik pokaże Ci, jak rozpocząć „Off the Pilfered Path”, jakie zadania należy ukończyć przed ich rozpoczęciem, jakie kroki należy wykonać oraz jak pomóc Hugo znaleźć pracę.
Przed rozpoczęciem „Ze zrabowanej ścieżki” wykonaj te zadania
„Off the Pilfered Path” wiąże się z kilkoma innymi zadaniami – niektórymi bezpośrednio, innymi pośrednio. Wyniki tych innych zadań wpływają na zakończenie „Zrabowanej ścieżki”. Część czasowa „Off the Pilfered Path” rozpoczyna się mniej więcej w połowie, więc masz tyle czasu, ile potrzebujesz, aby ukończyć wszystko inne.
‘Nie ma róży bez kolców’
Kiedy jesteś w Vernworth, kończysz Pierwszy zestaw zadań Kapitana Brantaukończysz zadania „Skradziony tron” i „Niepokojące spotkanie”, podczas których spotkasz właściciela Rose Chateau Bordelrie, Wilhelmina. (Z naszego doświadczenia wynika, że należy również wypełnić „Zasłona pajęczych chmur” zanim to zadanie się uruchomi.)
Porozmawiaj z nią w Bordelrie i daj jej prezenty (takie jak dworskie ubrania i kwiaty), a ona cię polubi. Jeśli odwiedzisz ją następnego dnia, nie będzie jej w swoim pokoju, a pracownik o imieniu Rolf poinformuje Cię, że jest zajęta. Użyj obrazu w południowo-zachodniej części jej pokoju, aby szpiegować – tak jak zrobiłeś to podczas „Skradzionego tronu” – aby rozpocząć zadanie.
W trakcie „Every Rose” będziesz miał szansę pomóc lub zdradzić Wilhelminę. Na potrzeby „Ze zrabowanej ścieżki” powinieneś jej pomóc, dając jej Raport o morderstwie.
„Krótkowzroczna ambicja”
Kiedy ty dotrzeć do Bakbattahl, znajdziesz aptekę prowadzoną przez mężczyznę o imieniu Izaak. Poprosi o dojrzałą pigwę, która pomoże mu na wzrok i będzie mógł przeczytać (zdecydowanie nie przeklęty) grymuar. Następnego dnia poprosi cię o znalezienie drugiego tomu tomu – możesz go kupić w sklepie ze złomem Ibrahima w miasteczku kontrolnym Checkpoint.
Kiedy wrócisz do Isaac’s Wares z drugim tomem, będziesz miał wybór. Daj mu prawdziwy grimuar lub fałszerstwo, które kazałeś zrobić Ibrahimowi. Jeśli dasz mu prawdziwą księgę, sprawy potoczą się źle i Isaac’s Wares zostanie zamknięty. Jeśli dasz mu podróbkę, życie Izaaka i jego rodziny wróci (w większości) do normy.
„Miłosierdzie wśród złodziei”
Ponieważ „Off the Pilfered Path” kończy wydarzenia z „Mercy Among Thieves”, oczywiście będziesz musiał najpierw ukończyć to zadanie. Po stronie Battahl, w miasteczku kontrolnym Checkpoint, mieszka młody chłopak o imieniu Toumi. Daj mu dwa razy jedzenie, a będziesz mógł porozmawiać z kilkoma osobami po drugiej stronie drogi. W zamian wskażą Ci Lyssandro który poprosi Cię o wyśledzenie gangu bandytów o nazwie Węże koralowe.
„Mercy Among Thieves” ma tylko jeden wynik — przywódca Węży Koralowych Lanzo zdradza chłopca o imieniu Hugo, a następnie Hugo zostaje aresztowany.
Jak rozpocząć grę „Ze zrabowanej ścieżki” w Dragon’s Dogma 2
Udaj się na północny wschód od Bakbattahl, aby znaleźć Więzienie Bakbattahl. (Istnieje tylna droga do celu z Laboratorium Badawczego, ale to zadanie zaczyna się przy drzwiach wejściowych.) Kiedy się zbliżysz, spotkasz strażnika o imieniu Ekratt kto zaprowadzi Cię do środka.
Czy powinieneś oferować Hugo wskazówki?
Zanim zrobisz cokolwiek z Hugo – który znajduje się w celi bezpośrednio przed tobą – skręć w lewo. Mężczyzna o imieniu Breffta znajduje się w drugiej komórce po lewej stronie. Porozmawiaj z nim (a właściwie pozwól mu porozmawiać) kilka razy, aby wyczerpać jego dialog, a opowie ci wszystko o przeszłości Lanzo i Hugo. Poinformuje Cię również, gdzie możesz teraz znaleźć Węże Koralowe.
Porozmawiaj potem z Hugo, a będziesz miał okazję powiedzieć mu, czego się dowiedziałeś. Jeśli nic mu nie powiesz, pozostanie w więzieniu. Powiedz mu, czego się dowiedziałeś, wyjdź z więzienia i idź odpocząć do następnego ranka.
Wróć do więzienia. Gdy zbliżysz się do celi Hugo, strażnik powie ci, że Hugo zabił Breffta, a następnie uciekł.
Kieruj się prosto na Starożytne pole bitwy na północ od miasta odpoczynku przy punkcie kontrolnym — to część zadania poświęcona czasowi. Jeśli się pospieszysz, a jest jeszcze ranek, możesz dogonić wóz do punktu kontrolnego i resztę drogi pokonać pieszo. Jeśli masz portkryształ na Górskie Sanktuarium Sfinksamożesz się tam teleportować i cofnąć w dół.
Kiedy dotrzesz do zamku na północnym krańcu Starożytnego Pola Bitwy, Lanzo będzie na ciebie czekał. Jeśli szybko się tam dotrzesz, pokonasz Hugo i będziesz mógł sam walczyć i zabić Lanzo. Jeśli będziesz za wolny, Hugo dotrze tam pierwszy, a on i Lanzo pozabijają się nawzajem.
Jaką pracę zaoferować Hugo w Dragon’s Dogma 2
Jeśli dotrzesz tam pierwszy i zabijesz Lanzo, Hugo przybędzie zaraz po nim. Twoim zadaniem będzie skierowanie go na lepszą ścieżkę, a on zapyta, co osoba taka jak on mogłaby zrobić. Masz tutaj kilka możliwości:
- Nie oferuj pracya Hugo odejdzie i wróci do życia przestępczego.
- Jeśli ukończyłeś „Krótkowzroczną ambicję” i rodzina Izaaka zmarła, możesz zaoferować mu pracę w Towary Izaaka w Bakbattahl. Jeśli rodzina Izaaka przeżyje, nie będzie to możliwe.
- Jeśli ukończyłeś „Każda róża ma ciernie” i pomogłeś Wilhelminie, możesz wysłać go do pracy w Myrmecoleon. Jeśli jej nie pomogłeś, to też nie wchodzi w grę.
Za swoje wysiłki otrzymasz Chustka z białej skóry, 4500 PD, 7000 sztuk złotai Hugo Matowe krawędzie sztylety.
Aby uzyskać więcej Dogmat smoka 2 instrukcje, oto najlepsza kolejność Zadania Kapitana Brantaoraz informacje o tym, jak uratować plik sędzia w klatcejak dotrzeć do Bezimienna wioskagdzie znaleźć Rodge’ajak stawić czoła Cień Powstaniai kiedy wziąć udział w koronacja.