Opis zadania „Godzina zero” w Destiny 2, dzięki któremu epidemia będzie udoskonalona


“Godzina zero” to druga tajna misja, jaka kiedykolwiek przyszła Przeznaczenie 2i w końcu powrócił do gry jako część W Światło aktualizacja i reset z 14 maja. Podobnie jak powtórzony „Szept” i związana z nią nagroda „Szept robaka”, zaktualizowana wersja „Godziny zerowej” nagradza w pełni wykonalną wersję egzotycznego karabinu pulsacyjnego Epidemia udoskonalona.

W tym Przeznaczenie 2 przewodniku, przeprowadzę Cię przez to jak ukończyć „Godzinę Zero” i zdobądź wzór dla Outbreak Perfected. Niezależnie od tego, czy po raz pierwszy doświadczasz „Godziny zerowej”, czy po prostu minęło zbyt wiele lat, aby pamiętać tę ścieżkę, mam dla Ciebie wsparcie.


Jak rozpocząć „Godzinę zero” w Destiny 2

Reklama

Zdjęcie: Bungie przez Polygon

Aby rozpocząć „Godzinę zerową”, wystarczy porozmawiać z Adą-1.

Udaj się do Aneksu w Wieży – miejsca lądowania, gdzie znajduje się Włóczęga – i udaj się do Ada-1, sprzedawcy, który zwykle zajmuje się tylko transmogą. Ona ci da „Ochrona aktywów” poszukiwanie. Gdy masz już zadanie, wystarczy otworzyć podmenu „W stronę światła” w Nawigatorze i wybrać „Godzina zerowa”.

Ukończenie misji egzotycznej i ukończenie zadania w Adzie-1 nagrodzi cię wzorem na Epidemię udoskonaloną.


Opis przejścia „Godziny zero” w Destiny 2

Masz 40 minut na ukończenie tej misji na poziomie trudności Normal.

Nawigacja po wieży Destiny 1 w „Godzinie zero”

„Godzina zero” rozpoczyna się od dużej ilości walki podczas pierwszej przygody w świecie Przeznaczenie 1 Wieża. Będziesz miał tutaj do czynienia z potężnymi Upadłymi, więc pamiętaj o założeniu najlepszego sprzętu i asortymentu broni do usuwania reklam. Podobnie jak w przypadku wszystkich gęstych spotkań Upadłych, Ryzykownik Egzotyczny pistolet maszynowy będzie ci dobrze służył, jeśli będziesz miał kłopoty.

Bungie przez Polygon

Przedostań się przez bazar do małego otworu wentylacyjnego. Po drugiej stronie znajdziesz się w miejscu, w którym kiedyś znajdowały się komnaty Mówcy. Oczyść wrogów i przejdź korytarzem robota zamiatającego.

Znajdziesz się na dziedzińcu, który jest pełen wrogów różnego rodzaju i mocy. Jest tu teraz nawet bryg, rodzaj wroga, który nie istniał, gdy wyszła pierwotna misja. Zabij ich wszystkich, aby odblokować dalszą część ścieżki.

Bungie przez Polygon

Kontynuuj podróż przez starą wieżę, aż dotrzesz do płonącego rusztowania, na którym znajdowała się pierwotna misja otwierająca Przeznaczenie 2 ma miejsce. Wsuń się pod duże drzwi obok litery M i zejdź szybem windy. Wejdź do otworu wentylacyjnego i podążaj za nim.

Bungie przez Polygon

Znajdziesz się w gigantycznej stoczni. Skręć natychmiast w lewo, a pod tobą zobaczysz statek. Podbiegnij do niego i przykucnij pod jego nosem. Podążaj ścieżką i skręć w prawo do otworu wentylacyjnego. Podążaj korytarzem, do którego wpadniesz, i skorzystaj z drugiego otworu wentylacyjnego nad tobą. Skręć w lewo i wejdź do kolejnego otworu wentylacyjnego za skrzynką z narzędziami.

Bungie przez Polygon

Podążaj za otworem wentylacyjnym i skręć w pierwszą w prawo. Poniżej znajduje się kilka drzwi, ale wystarczy przejść do tych znajdujących się bezpośrednio pod tobą. Jeśli będziesz pierwszym graczem, który dotrze na miejsce, będziesz mieć poręczną metalową wargę, na której możesz stanąć. Jeśli podążasz za kolegą z drużyny, połączenie to już zostało przerwane. Zejdź z półki, odwróć się i podczas upadku pchnij do przodu ścianę. Wejdź na półkę i podążaj za otworem wentylacyjnym.

Bungie przez Polygon

Wskocz na pierwszy kawałek żółtego rusztowania, a potem na kolejny. Spójrz w stronę wieży. Po lewej stronie znajdują się dwa otwory spustowe i platforma. W zależności od klasy możesz albo wskoczyć bezpośrednio na podest, albo wskoczyć na podest przez otwory odpływowe.

Bungie przez Polygon

Na podeście spójrz w górę i w dół, w kierunku wieży. Zobaczysz mały występ. To jest twój cel. Zeskocz z podestu i podejdź do ściany. Wyląduj na antenie.

Bungie przez Polygon

Zwróć uwagę na miasto i skręć w lewo. Wskakuj po rurach, aż dotrzesz do kolejnego podestu. Tutaj możesz pociągnąć przełącznik, aby pomóc znajomym nadrobić zaległości.

Bungie przez Polygon

Wskocz na rusztowanie nad tobą i podbiegnij do otwartego otworu wentylacyjnego. Wskocz i podążaj ścieżką. Znajdziesz się w dużym szybie windy. Zacznij wspinać się po kilku piętrach, aż znajdziesz się na drugim od góry. Strzel w otwór wentylacyjny po prawej stronie i przejdź przez niego.

Bungie przez Polygon

Teraz będziesz otoczony przez wirujące wentylatory, z których każdy ma wybuchowy trzonek pośrodku. Szukaj czerwonych świateł i wskakuj w nie. Jeśli będziesz trzymać się ściany, uchronisz się przed fanami. Kiedy wylądujesz, zachowaj ostrożność – nie uderzaj zbyt mocno w ziemię i nie wpadnij w kolejny wachlarz. Powtarzaj ten proces, ostrożnie wyjmując lub manewrując Shankami, aż znajdziesz się na dnie szybu. Wejdź do kolejnego otworu wentylacyjnego.

Bungie przez Polygon

Znajdziesz się teraz w długim korytarzu, który wygląda na zupełnie pusty. Zeskocz z półki na srebrne otwory wentylacyjne wiszące na ścianie. Trudno na nich stanąć, więc ogranicz swój ruch. Przeskocz do następnego i w końcu do otwartych drzwi po drugiej stronie. Po raz kolejny jest tu przełącznik, dzięki któremu możesz pomóc znajomym przejść przez zagadkę, jeśli pozostają w tyle.

Jak poruszać się po labiryncie „Godziny Zero”.

Bungie przez Polygon

Podążaj za otworami wentylacyjnymi, aż dotrzesz do wentylacji. Idź przed siebie i przyjrzyj się mapie, którą wyraźnie widać na powyższym obrazku.

To jest część labiryntu z „Godziny zerowej”, która wygląda o wiele straszniej niż w rzeczywistości. Białe linie przedstawiają korytarze, przez które możesz przejść, a czerwone strzałki oznaczają przełączniki, w które musisz trafić. Rozpoczynasz mapę w środku południowej białej linii prostokąta położonego najniżej. Kiedy już dobrze przyjrzysz się mapie, odwróć się i zejdź o dwa piętra szybów wentylacyjnych.

Jesteś teraz w labiryncie, tak jak na obrazku. Zalecamy wysłanie jednego gracza w prawo, a drugiego w lewo, aby przyspieszyć proces. Poniższe instrukcje są przeznaczone dla gracza po prawej stronie, więc gracze po lewej stronie powinni po prostu odzwierciedlać moje instrukcje.

Bungie przez Polygon

  1. Biegnij przed siebie i skręć w lewo. Biegnij dalej, aż znajdziesz rozłam w korytarzu.
  2. Skręć w prawo i w kolejny prostokąt.
  3. Podążaj ścieżką i naciśnij pierwszy przełącznik.
  4. Biegnij dalej, aż dotrzesz do pierwotnego korytarza.

Bungie przez Polygon

Tutaj prawdopodobnie będziesz musiał poczekać, aż minie ściana elektryczności. Jeśli prąd dopiero zaczyna palić się łukiem, możesz przebiec. W przeciwnym razie będziesz musiał siedzieć i rozmyślać – w stylu Dartha Maula.

Bungie przez Polygon

Kiedy zabraknie prądu, skręć w prawo. Powinieneś już zacząć słyszeć niepokojące dźwięki. W labiryncie prowadzi także elektryczna niszczarka, nazwana przez Bungie i społeczność Destiny TR3-VR. Jest tam kilka wnęk, w których można się ukryć, aby mógł przejść, ale zaraz po lewej stronie powinieneś zobaczyć gigantyczną jaskinię z rurami.

Wskocz na rury i poczekaj, aż maszyna przejdzie. Możesz rozpoznać, czy niszczarka Cię goni, po dźwięku, czy po ogromnym czerwonym świetle.

Bungie przez Polygon

Gdy maszyna zniknie, wskocz z powrotem na korytarz i skręć w lewo. Podążaj ścieżką, aż po prawej stronie otworzy się korytarz. Idź i wciśnij przełącznik, tak jak ostatnim razem, i wróć do swojego normalnego korytarza.

Bungie przez Polygon

Skręć w prawo i podążaj ścieżką, aż będziesz mógł skręcić w kolejną w prawo. To jest wyjście. Jeśli naciśniesz wszystkie cztery przełączniki, drzwi będą otwarte.

Wbiegnij do nowego pokoju i wskocz do jednej z wind po prawej lub lewej stronie. Naciśnij przycisk i poczekaj, aż powoli podniosą cię na krokwie.

Bungie przez Polygon

Wskocz na platformę i strzel w otwór wentylacyjny. Zejdź po rynnie i pozostań na środku zjeżdżalni. Skacz, aby spowolnić swój pęd, lub zaryzykuj śmierć, rozpryskując się na ścianie. Po wyjściu ze rynny skręć w lewo i od razu w prawo. Przeczołgaj się przez otwór wentylacyjny na podłodze.

Jak poruszać się po labiryncie skarbca w „Godzinie zero”

Bungie przez Polygon

Będziesz teraz w starej krypcie Kryptarchy, a misja jest prawie ukończona.

Po przeciwnej stronie drzwi Krypty zobaczysz rury na ścianie. Obok rury zobaczysz symbol Cryptarch. Podejdź do niego, a sekretne drzwi się otworzą. Biegnij przed siebie, aż dotrzesz do sekcji z białymi panelami podłogowymi. Będziesz musiał na nie nadepnąć w odpowiedniej kolejności, inaczej spłoniesz.

Istnieje sześć rzędów paneli, każdy o szerokości pięciu paneli. Ponumerowaliśmy panele poniżej w kolejności, tzw R1 – 1 to najdalej wysunięty lewy panel w pierwszym rzędzie, R1-2 to najdalej wysunięty lewy panel w drugim rzędzie, R3 – 5 jest najbardziej na prawo od trzeciego rzędu i tak dalej.

Zaczniesz od drugiej płytki od prawej w pierwszym rzędzie. Następnie oto kolejność, którą powinieneś przestrzegać, z kierunkiem, w którym musisz się kierować, w nawiasach:

  • R1 – 4 (Start)
  • R2 – 4 (do przodu)
  • R2 – 3 (lewy)
  • R2 – 2 (lewy)
  • R2 – 1 (lewy)
  • R3 – 1 (do przodu)
  • R4 – 1 (do przodu)
  • R5 – 1 (naprzód)
  • R5 – 2 (po prawej)
  • R5 – 3 (po prawej)
  • R4 – 3 (Tył)
  • R4 – 4 (po prawej)
  • R4 – 5 (po prawej)
  • R5 – 5 (do przodu)
  • R6 – 5 (do przodu)

Po przejściu przez panele skieruj się na koniec skarbca.

Bungie przez Polygon

Przy zepsutej skrzyni skręć w prawo, a zobaczysz wypaloną dziurę w ziemi. Przerzuć się przez to. Biegnij przed siebie i wskocz do kolejnego otworu wentylacyjnego. Czas walczyć.

Jak pokonać Siriksa w „Godzinie zero”

Bungie przez Polygon

Gdy zejdziesz na dół, znajdziesz Upadłego Kapitana dzierżącego Działo Palące: Siriks. Są otoczeni przez armię Upadłych.

Zlikwiduj poległych sojuszników Siriks. Przywołują wieżyczki, duże serwitory, które zapewniają osłony odpornościowe na wszystko (są bardzo denerwujące, więc najpierw je zabij) i mnóstwo Shanków. Po prostu zabijaj wszystko, aż zdrowie Siriks będzie pełne w około jednej trzeciej. Na ekranie pojawi się komunikat „Siriks wycofuje się… na razie”, a szef zniknie.

Na podniesionych platformach po lewej i prawej stronie pojawią się dwa czołgi Fallen Walker, wraz z kilkoma dodatkowymi Fallenami. Wyjmij wszystko, a otrzymasz kolejną złowrogą wiadomość: „Siriks powraca… ciężko uzbrojony.”

Siriks opadnie z powrotem na ten obszar w ogromnym mechu brygowym. To coś ma pełne zdrowie, więc usunięcie go zajmie trochę czasu i pracy. Gdy uda ci się wystrzelić tarczę z brygu, boss zacznie atakować ogromnymi czołgami i wykonywać ciągłe naloty. Po prostu ruszaj się, aby uniknąć tych ataków, a w końcu go pokonasz.

Gdy Siriks nie żyje, udaj się do skrzyni, która się pojawi, przywitaj się z Mithraxem i zdobądź schemat Outbreak Perfected. Wróć do Wieży i porozmawiaj z Adą-1. Otrzymasz od niej Epidemię udoskonaloną wraz z załączonym wzorem. Ada-1 da ci również „Epidemia rafinowana 1” zadanie, które możesz ukończyć, aby uzyskać dodatkowe opcje rzemieślniczych cech na swoim nowym Outbreak Perfected.

Jeśli posiadasz już Katalizator Epidemii Udoskonalonej z oryginalnej wersji „Godziny Zero”, od razu będziesz mógł umieścić go na swojej nowo stworzonej broni. Jeśli jednak po raz pierwszy uczestniczysz w tej misji, będziesz musiał wrócić do trybu Heroicznego, aby podnieść Katalizator i ulepszyć Doskonałość Epidemii.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Intel udostępnia sterowniki graficzne Arc GPU 101.5590 WHQL

W piątek (14/06) firma Intel udostępniła najnowszą wersję sterowników graficznych Arc GPU. Wersja 101.5590 WHQL dodaje optymalizację Game On (dzień zerowy) dla...

ASUS przedstawia karty graficzne GeForce RTX z serii 40 z obsługą SFF-Ready Prime

Firma ASUS wprowadziła na rynek serię Prime kart graficznych GeForce RTX z serii 40 „Ada”, które spełniają nowe wymagania firmy NVIDIA Specyfikacja SFF-Ready...

ASUS przedstawia plecak do gier ROG Archer ErgoAir BP3800

Firma ASUS Republic of Gamers (ROG) zaprezentowała dziś plecak do gier Archer ErgoAir BP3800. Wszechstronny Archer ErgoAir o pojemności 40 litrów ma...
Advertisment