Opis przejścia Wind Temple w Zelda: Tears of the Kingdom


Będziesz musiał podbić Świątynia Wiatruloch w postaci latającego statku na niebie, po ponownym połączeniu się z Tulinem i wspięciu się na podniebne wyspy w The Legend of Zelda: Łzy królestwa jako część Zadanie Tulin z wioski Rito.

Twoim zadaniem będzie obrócenie pięciu (nie czterech, jak w niektórych innych świątyniach) kół zębatych, aby otworzyć właz na statku. Tulin będzie tam z pomocą, zapewniając podmuchy wiatru, aby mechanizmy się otworzyły.

Poniżej opisujemy, jak obrócić pięć zamków i jak pokonać jego szefa, Colgerę. Chociaż poniżej wymieniamy blokady turbin w kolejności numerowanej, nie musisz ich wykonywać w określonej kolejności.


Jak przygotować się do lochu Świątyni Wiatru

Zanim zaczniesz rozwiązywać łamigłówki w Świątyni Wiatru, upewnij się, że je masz drewno I krzemień pod ręką, ponieważ będziesz musiał stopić duże kawałki lodu, aby zdobyć opcjonalne łupy.

Potrzebujesz również Odporność na zimno mikstury i/lub zbroje, ponieważ na zewnątrz świątyni będzie dość zimno. (Wewnętrzne części świątyni nie są zimne, więc nie musisz się martwić o odporność na zimno podczas rozwiązywania wewnętrznych części układanki).


Jak dostać się do Świątyni Wiatru

Prawdopodobnie już tu jesteś, jeśli postępowałeś zgodnie z naszymi instrukcjami, ale do Świątyni Wiatru dotrzesz tuż obok podążając za zniszczonymi ruinami, które są częścią Rising Chain Island. Tulin pomoże ci z łatwością przesuwać się od kawałka do kawałka, aż dotrzesz do oka cyklonu, w którym się zanurkujesz.

Reklama

Aktywacja pierwszej blokady turbiny

Wykorzystując duży prąd wiatru na środku statku, szybuj w górę i na północ, lądując na najwyższej części statku.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Użyj Ultrahand na drzwiach, aby je otworzyć, i wpadnij, unikając czerwonych laserów poniżej. Ponieważ na dole tej konstrukcji znajduje się ogromny wentylator, musisz ostrożnie otwierać i zamykać szybowiec, aby uniknąć laserów, jednocześnie uważając, aby nie odnieść obrażeń od upadku.

Ten pokój ma dwie półki. Północna półka ma turbinę, którą Tulin musi uderzyć wiatrem, aby obrócić bieg, a południowa półka ma skrzynię z ostrzem Żołnierza III w środku.

Podnieś prąd i wróć do centralnej części statku.


Aktywacja drugiej blokady turbiny

Udaj się na północ od środka statku, aby zobaczyć dwa zamknięte pokoje. Użyj Ultrahand, aby pociągnąć za dźwignię, otwierając drzwi do zachodniego pomieszczenia. Wyjmij konstrukcję ze środka, aby zdobyć skrzynię z Opalem w środku.

Po drugiej stronie tego pokoju na wschód są kolejne drzwi z dźwignią, chociaż dźwignia jest złamana. Użyj Ultrahand, aby połączyć pobliski sopel lodu ze złamaną dźwignią, na przykład:

Link stoi przed metalowym urządzeniem z brakującą dźwignią otwierającą zamek.  Brak trzonka dźwigni, więc Link zastąpił go kilkumetrowym soplem lodu.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Otwórz drzwi za pomocą działającej już dźwigni, aby uzyskać dostęp do kolejnego zamka turbiny. Użyj na nim podmuchu Tulina i wróć do centralnego obszaru.


Aktywacja trzeciej blokady turbiny

Zeskocz ze wschodniej części statku, szybując w dół do platform i łodzi z trampolinami. Zauważ, że z boku statku znajduje się działo, które będzie celować i strzelać do ciebie, więc unikaj jego strzałów.

Poszukaj drzwi zablokowanych soplami lodu. Usuwaliśmy sople za pomocą czerwonej galaretki chuchu, ale możesz użyć bombowych strzał lub innych materiałów wybuchowych, które możesz mieć, aby je usunąć.

Link stoi przed drzwiami zablokowanymi przez sople lodu.  Czerwona maź leży na ziemi i wysysa płomienie, aby stopić lód.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Od razu zobaczysz skrzynię zamkniętą daleko za kratami po lewej stronie. Połącz sople na suficie razem z Ultrahand, aby stworzyć długi kij, który można przyczepić i chwycić skrzynię. Przenieś skrzynię z powrotem przez dziurę po szafir.

Odwróć się i wyjmij keese. Użyj Recall na kole, aby go odwrócić, co pozwoli ci dostać się na drugą stronę. Walcz z konstruktem i użyj Ultrahand na dźwigni, aby otworzyć drzwi, ale nie wychodź jeszcze z pomieszczenia.

Zestrzel sopel lodu z sufitu za pomocą strzały i przyczep go do obracających się kół zębatych na ścianie w następujący sposób:

Link wykorzystuje swoją zdolność Ultrahand, aby połączyć dwa złote koła zębate w suficie z soplem o długości 6 stóp, zapobiegając obracaniu się kół zębatych.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Otworzy się w ten sposób boczne wrota, dając dostęp do trzeciej śluzy turbiny. Włącz go i wróć do głównego obszaru statku.


Dodatkowe lokalizacje klatki piersiowej

Korzystając z trampoliny po wschodniej stronie statku lub prądu wiatru w centrum, wskocz tutaj, aby dostać się do Wind Temple 1F (możesz też ręcznie wspiąć się na górę, jeśli chcesz):

Link wzbija się w zaśnieżone niebo po odbiciu się na trampolinie.  Strzałka zakrzywiona w prawo wskazuje platformę, na której powinien wylądować.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Pokonaj konstrukt i skacz po lodzie, aż się załamie. Zbudować ognisko (upuszczając drewno i krzemień, a następnie uderzając metalową bronią) obok bryły lodu w środku. Użyj Ultraręki, aby przesunąć dźwignię i wydobyć ze skrzyni zonaitową tarczę.

Link stoi w kamiennym pokoju przed dużym głazem z lodu.  Ognisko obok głazu powoduje jego topienie, kurczenie się i wydzielanie pary.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Wejdź z powrotem na górę i biegnij na zewnątrz 1F na zachodnią stronę. Zbuduj kolejne ognisko przy tej bryle lodu, aby zdobyć 10 strzał:

Link stoi przed lodowym głazem emanującym aurą zimna.  Po lewej stronie znajduje się małe ognisko, które topi lód.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon


Aktywacja czwartej blokady turbiny

Zeskocz z zachodniej części statku i skieruj się do tej dziury:

Link szybuje na swojej paralotni w kierunku dziury w boku drewnianego sterowca w Zelda: Tears of the Kingdom.  Strzałka skierowana w lewo wskazuje, w którym kierunku powinien płynąć.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Pokonaj konstrukt po lewej i unikaj czerwonych laserów, skacząc i kucając, by zdobyć skrzynię z rubinem.

Odwróć się i skieruj na prawo od wejścia, którym wszedłeś do tego pomieszczenia, pokonując dwóch keese. Roztop bryłę lodu przy ognisku (jak wspomniano w powyższej opcjonalnej sekcji skrzyni), aby otrzymać kapsułę bomby czasowej Zonai i przenośną kapsułę garnkową.

Użyj wiatru Tulina, aby przeskoczyć przez lodową szczelinę i użyj Ultrahand na dźwigni, aby otworzyć drzwi na zewnątrz po prawej. Zapuszczaj się bardziej w lewo, eliminując konstrukt z długą szyją. Kiedy już nie żyje, wznieś się.

Kontynuuj i podnieś dwie kamienne płyty w północnej części pomieszczenia, aby zdobyć skrzynię ze żniwiarzem Kapitana II w środku:

Link stoi w kamiennym pokoju oświetlonym pomarańczową poświatą, trzymając nad głową dwie kamienne płyty za pomocą Ultrahand.  Pod płytami kryje się świecąca, złota skrzynia.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Udaj się do południowej części tego pokoju, aby zobaczyć wiatrak bez łopatek. Ultrahand cztery kamienne płyty na tej podłodze, aby stworzyć funkcjonalny wiatrak w następujący sposób:

Silnik wiatraka bez łopatek jest zaznaczony na złoto.  Link stoi pod nim, trzymając ostrze za pomocą swojej zdolności Ultrahand, aby przymocować je do jednej krawędzi.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Po złożeniu użyj podmuchu wiatru Tulina, aby otworzyć bramę i przejść przez nią.

Wspinaj się dalej, zdejmij górną konstrukcję i użyj wiatru Tulina na zamku turbiny. Gdy skończysz, wróć do głównego obszaru.


Aktywacja piątej blokady turbiny

Ostatni śluz właśnie chłodzi się pod statkiem. Zjedź w dół od wschodniej strony, a zobaczysz małą platformę z latarniami, na których możesz wylądować:

Link unosi się ze swoją paralotnią pod spodem drewnianego sterowca Sky Ark w Zelda: Tears of the Kingdom.  Przed nim znajduje się platforma ze świecącą latarnią, na której zamierza wylądować.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Walcz z konstruktem, aktywuj turbinę Tulinem i wróć na górę.


Jak pokonać Colgerę, bossa Świątyni Wiatru

Zanim rozpoczniesz tę walkę z bossem, upewnij się, że masz ich dużo strzałki pod ręką. Zalecamy również posiadanie kilkunastu Skrzydła Aerocudy, ponieważ są niezwykle pomocni w trakcie walki. Upewnij się, że masz wystarczająco dużo Odporność na zimno trwać, ponieważ przez całą walkę będzie bardzo zimno. Będziesz także chciał (jak zwykle) upewnić się, że masz żywność, aby przywrócić zdrowie jeśli coś zacznie się psuć.

Spędzisz całą tę walkę z bossem w powietrzu, strzelając strzałami, dlatego zalecamy mieć tonę. Na szczęście w miarę naciągania łuku czas zwalnia, co pozwala na oddawanie celnych strzałów — podczas gdy tracisz wytrzymałość. Kiedy przestaniesz szybować, odzyskasz jednocześnie duże ilości wytrzymałości, dzięki czemu możesz utrzymać się w powietrzu przez całą walkę.

Gdy będziesz gotowy do walki z bossem, wejdź w interakcję z ołtarzem na środku statku.

Duży, metaliczny owad leci w kierunku kamery.  Ma przerażającą paszczę z ostrymi zębami i pięcioma świecącymi oczami, a także rzędy metalowych kolców na grzbiecie.  Jej nazwa — „Colgera: Plaga Świątyni Wiatru” — pojawia się poniżej.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Colgera ma na spodzie kilka płyt lodowych, które będziesz chciał rozbić strzałami. Po ich rozbiciu możesz trafić w ich słaby punkt pod lodem. Używanie skrzydeł aerocuda połączonych ze strzałami sprawia, że ​​lecą one prosto, co pozwala łatwo trafiać w lód i słabe punkty.

Colgera będzie wlatywała i wylatywała z portali, a ty odniesiesz obrażenia, jeśli się z tobą zderzy, więc pamiętaj, aby przesuwać kamerę, aby zobaczyć, skąd może pochodzić. Tulin będzie również krzyczeć: „Pod tobą!” pomagać.

Po chwili Colgera wystrzeli kolce na swojej górnej stronie, więc będziesz musiał szybować i unikać ich. Możesz użyć podmuchu wiatru Tulina, aby uniknąć tych kolców. Gdy kolce zostaną zrobione, górna strona pozostanie otwarta dla większej liczby strzał przełamujących lody.

Link unosi się nad gigantycznym potworem Colgerą na jego szybowcu w Zelda: Tears of the Kingdom.  Jego grzbiet pokryty jest grzbietami kolców wykonanych z lodu.  Jego nazwa znajduje się nad całkowicie pełnym paskiem zdrowia u góry ekranu.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Po zniszczeniu wszystkich trzech segmentów Colgera zniknie i pojawi się ponownie w drugiej fazie. Druga faza jest w dużej mierze taka sama, ale Colgera będzie teraz przywoływać irytujące tornada, których musisz unikać.

Ponownie strzel w lód na podbrzuszu Colgery, aby odsłonić jej słabe punkty, a następnie uderz w słabe punkty. Używając łuku zadającego 14 obrażeń, byliśmy w stanie przełamać lód jednym strzałem, gdy nasza strzała została połączona ze skrzydłem aerocuda. Jeśli jesteś szybki w celowaniu, możesz oddać dwa kolejne strzały, aby przełamać lody, a następnie natychmiast trafić w słaby punkt.

Powtórz to dla każdego segmentu Colgery, a zostanie pokonany w mgnieniu oka.

Gdy boss padnie, chwyć Serce Kontener, który wyląduje przed tobą, wejdź w interakcję z ołtarzem i obejrzyj scenkę przerywnikową.

Będziecie teraz mogli korzystać ze zdolności Tulina na mapie, gdziekolwiek się znajdziecie, co da wam niezłe przyspieszenie w poziomie podczas szybowania. Burza śnieżna, która nękała góry Hebra, również zniknęła, więc możesz swobodnie eksplorować, nie stając ci na drodze.

Gdy wszystko jest gotowe, czas kontynuować Zjawiska regionalne zadanie — zakładając, że masz jeszcze inne lokalizacje do ukończenia.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Spoglądanie przez przezroczysty laptop Lenovo w przyszłość science-fiction

Rok po naprężeniu mięśni badawczo-rozwojowych za pomocą a składany laptop Lenovo, które rozszerzyło swój ekran za pomocą prostego naciśnięcia przycisku, powraca do tematu...

MWC 2024: ThinkPady Lenovo stają się szybsze i łatwiejsze w użyciu

Podczas Laptop ThinkBook z przezroczystym wyświetlaczem Lenovo, które zaprezentowało na MWC 2024, to tylko weryfikacja koncepcji, firma zapowiedziała także odświeżone wersje kilku ThinkPadów...
Advertisment