Zamek Hyrule pod ziemią jest prawdopodobnie pierwszym lochem Legenda Zeldy: Echa Mądrości. W zasadzie samouczek, w którym przejmiesz kontrolę nad Zeldą, przejdziesz intensywny kurs obsługi Tri Rod i zdobędziesz kilka podstawowych echapodstawowa mechanika gry.
Mimo wszystko, wyjście z więzienia nigdy nie jest łatwe. Nasze Legenda Zeldy: Echa Mądrości przewodnik pokaże ci jak uciec z podziemnego więzienia Hyrule Castle.
Pokój nr 1 w podziemiach zamku Hyrule
Rozpoczniesz Hyrule Castle Underground zamknięty w celi więziennej. Nawet nie zawracaj sobie głowy szukaniem klucza.
Użyj swojego Tri Roda, aby nauczyć się Echo tabeli na dolnej stronie pokoju. Następnie wytwórz dwa stołyz których jeden jest ułożony na istniejącym stole po lewej stronie pokoju, aby stworzyć prowizoryczne schody prowadzące do dziury w ścianie. Powinno to wyglądać tak:
W następnej celi drzwi są otwarte. Idąc w prawo, trafisz prosto na dwóch strażników. (Jeśli złapią cię jacyś strażnicy w Hyrule Castle Underground, zostaniesz przeniesiony z powrotem na początek pokoju, w którym zostałeś złapany.)
Zamiast tego skieruj się w lewo i wyjdź przez drzwi na końcu korytarza.
Pokój nr 2 w podziemiach zamku Hyrule
W następnym pokoju będziesz musiał ominąć strażników patrolujących przewidywalnymi trasami. Zacznij od użycia trzy stoły aby stworzyć schody prowadzące na górę półek przy wejściu do pokoju, w ten sposób:
Podejdź do lewej strony półek, zeskocz z krawędzi i wejdź w interakcję ze skrzynką w rogu na ziemi, aby poznać Drewniane pudełko Echo.
Za następnym rogiem zobaczysz dwóch strażników patrolujących cykliczną trasę wokół zestawu półek. Pchnij skrzynkę tak, aby zablokowała dolne przejście (jak na zrzucie ekranu poniżej), co zdezorientuje jednego strażnika, a następnie przemknij obok drugiego górnym przejściem, gdy wybrzeże będzie wolne.
Za następnym rogiem zobaczysz dwóch strażników. Gdy przestaną rozmawiać, możesz po prostu przejść obok nich; pozostają zwróceni twarzą do półek. Zamiast tego wejdź po drabinie na poniższym zrzucie ekranu i skieruj się w lewo, aby zdobyć Echo garnka zamku Hyrule.
Zejdź z lewej strony półek, a następnie rzuć garnek w prawy górny róg (pokazany poniżej), aby odwrócić uwagę i przyciągnąć strażnika. Przejdź przez dolny korytarz, gdy będzie to bezpieczne.
Jeśli chodzi o następnego strażnika (ostatniego w tym pomieszczeniu), po prostu przejdź górnym przejściem, gdy będzie patrzył na dół pomieszczenia.
Wyjdź przez drzwi po lewej stronie, aby rozpocząć scenkę przerywnikową, po której otrzymasz przebranie w postaci niebieskiego płaszczanaucz się kręcić się przenosićI zdobądź mapę Hyrule.
Pokój nr 3 w podziemiach zamku Hyrule
Po tym, jak Impa staje się Yodą z odcinka 2, wracamy do lochów. W tym pokoju najpierw wejdź w interakcję z drzewami w prawym dolnym rogu, aby poznać Krzew ozdobny Echo.
Wejdź po drabinie pokazanej na zrzucie ekranu powyżej, aby dostać się na szczyt półek, a następnie skieruj się w lewo przez półki i szczyty niektórych krzewów. Jeśli nie możesz iść dalej, umieść dwa ozdobne krzewy aby zasypać przepaść, jak na przykład na dwóch świecących krzewach pokazanych poniżej:
Gdy już przejdziesz, idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do kolejnej przerwy — między półką, na której się znajdujesz, a zestawem półek z łóżkami. Użyj dwa krzewy aby stworzyć most, jak poniżej, a następnie przejść przez niego i wejść w interakcję z jednym z łóżeczek, aby nauczyć się Stare echo łóżeczka.
Aby opuścić ten pokój, ułóż jeden drewniany pudełko na górze jeden krzew a potem stare łóżko na górze pudełka, aby stworzyć Most Frankensteina:
Hyrule Castle Underground – Skrót do rodziny królewskiej
Gdy wyjdziesz na zewnątrz, użyj ataku spin, aby ściąć trawę i odsłonić kilka rupii, a następnie wpadnij do studni po lewej, aby wejść do Royal Family Shortcut. Gra zmienia się teraz w dwuwymiarowy side-scroller, więc po prostu idź cały czas w lewo.
Użyj stół lub stare łóżko echo aby wspiąć się na pierwszą półkę, a następnie zejść w dół i wejść w interakcję z gigantyczną skałą, aby dowiedzieć się, Echo głazu.
Wepchnij głaz do wody i wskocz za nim. Wejdź na jedyne pływające pudełko, a następnie użyj trzy drewniane pudełka aby stworzyć most prowadzący na drugą stronę jeziora.
W kolejnej serii pudełek umieszczając jeden głaz na pudełku spowoduje, że opadnie ono na dno wody, dając ci możliwość dopłynięcia do następnego pokoju.
Znajdziesz się z powrotem w izometrycznym widoku pokoju zamkowego. Rozpadlina otworzy się i zacznie szybko rosnąć, grożąc, że cię pochłonie. Aby uciec, wskocz do wody i przepłyń przez koniec wodospadu.
Znajdziesz się w części świata zewnętrznego, Suthorn Beach. A wkrótce potem napotkasz swoje pierwsze lochy Stilled World: Spokojny las Suthorn i Ruiny Suthorn.