Oferta iPada OLED 11,1 cala pozostaje w tyle za większą wersją, premiera spodziewana jest w kwietniu


Czy ktoś jest gotowy na nowe iPady? Oczekuje się, że lada dzień zostanie zaprezentowany nowy sprzęt do iPada Air i iPada Pro. Obejmuje to tańszy wyświetlacz o przekątnej 12,9 cala, a iPad Air ma dodać większą opcję. Oczekujemy również, że pierwsza technologia ekranów OLED w iPadach będzie zapewniać głębszy poziom czerni, podobnie jak w przypadku iPhone’a i Apple Watch.

Nowy raport DSCC może rozjaśnić sytuację, kiedy można spodziewać się wysyłki nowych iPadów. Firma analityczna daje nam również wyobrażenie o tym, czego możemy się spodziewać po zestawie dostaw iPada Pro w momencie premiery.

Wkrótce, ale jeszcze nie teraz

Apple przez cały rok 2023 nie wprowadziło żadnego nowego sprzętu do iPada. To pierwszy przypadek w ofercie tabletów od czasu debiutu oryginalnego iPada w 2010 roku. Wygląda jednak na to, że warto poczekać na iPada z 2024 roku. Apple od dwóch pokoleń korzysta z technologii miniwyświetlaczy LED w iPadzie Pro o przekątnej 12,9 cala, ale iPad Pro o przekątnej 11 cali pozostaje na ścieżce LCD.

Technologia OLED z pewnością nie jest nowością w Apple. Apple Watch korzysta z wyświetlacza OLED od premiery w 2015 r., a iPhone X wprowadził technologię OLED do linii telefonicznej w 2017 r. OLED może poszczycić się najgłębszym poziomem czerni spośród obecnych technologii wyświetlaczy. Dwie generacje temu Apple zbliżyło się do współczynników kontrastu OLED w iPadzie Pro mini LED, ale mini LED nie jest pozbawiony efektów rozkwitu, które pojawiają się, gdy piksele rozświetlają wyświetlacz.

Samsunga i LG

Według DSCC, Apple wielokrotnie szukał dostawców wyświetlaczy OLED dla linii iPadów Pro na rok 2024. Firma opisuje nowy sprzęt iPada Pro jako „pierwsze panele tabletu OLED z technologią LTPO, stosami tandemowymi i cieńszym szkłem”, co oznacza, że ​​Apple sprzedaje tyle iPadów Pro, ile jest w stanie wyprodukować.

Reklama

Aby tego dokonać, Apple zlecił produkcję nowych paneli zarówno Samsung Display, jak i LG Display. DSCC opisuje, jak zmieniła się sytuacja dostawców w trakcie produkcji:

  • Początkowo firmie LG powierzono zadanie wyprodukowania wszystkich paneli 12,9-calowych, dzieląc się produkcją paneli 11,1-calowych z firmą Samsung.
  • Wtedy Samsung był podobno jedynym dostawcą paneli 11,1-calowych ze względu na popyt wynikający z wysokich kosztów nowego sprzętu iPad Pro.
  • Teraz DSCC donosi, że LG po raz kolejny dołącza do Samsunga w produkcji paneli o przekątnej 11,1 cala.

Oczekiwania dotyczące premiery iPada

Co to oznacza dla klientów? Chociaż oczekuje się, że ceny obu nowych iPadów wzrosną, wygląda na to, że podaż nowego iPada Pro 11,1 cala będzie ograniczona w porównaniu z nowym iPadem Pro 12,9 cala. Jednak sytuacja może się w pewnym momencie ustabilizować, ponieważ LG wniesie wkład w produkcję paneli 11,1-calowych, która rozpocznie się w kwietniu.

A skoro mowa o kwietniu, DSCC uważa, że ​​Apple może ogłosić nową linię iPadów w marcu, ale dostaw nie powinniśmy spodziewać się wcześniej niż w przyszłym miesiącu. Na szczęście i tak zbliżamy się do końca marca. I chociaż oczekuje się, że cała linia iPadów Pro będzie zaczynać się od wyższych niż kiedykolwiek cen, linia iPad Air przyniesie pewną ulgę w pierwszej wersji 12,9-calowej – tylko bez współczynników kontrastu OLED.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Creative przedstawia słuchawki douszne Zen Air SXFI i Creative Zen Hybrid SXFI TWS

Firma Creative Technology z dumą prezentuje najnowsze słuchawki i słuchawki douszne True Wireless Stereo (TWS), Creative Zen Air SXFI i Creative Zen Hybrid...

Shuttle wprowadza na rynek nowy minikomputer XPC DL30N bez wentylatora

Shuttle, wiodący twórca rozwiązań Mini-PC, ogłasza dziś wprowadzenie na rynek modelu DL30N. Dzięki zaawansowanym specyfikacjom technicznym i solidnej konstrukcji ten nowy minikomputer...

Razer wyłącznym partnerem marketingowym audio dla Senua’s Saga: Hellblade II

Razer, wiodąca globalna marka lifestylowa dla graczy, z radością ogłasza nowe partnerstwo z Xbox i Ninja Theory w celu stworzenia Senua's Saga: Hellblade...
Advertisment