Odwróć wzrok z mini figurki Baldur’s Gate 3


Wizkids zrobił Brama Baldur 3 Brudne nowymi ikonami D&D z kolekcji miniaturowych figur. Przewidywana kolekcja oparta na ukochanej RPG (My Personal 2023 Goty) uruchomiona w kwietniu, a niektórzy kupujący zauważyli, że postacie nic nie wyglądają – i mam na myśli Nic – Na przykład, jak zostały reklamowane. Te przeklęte odtworzenie Shadowheart, Astarion, Karlach, Gale, Wyll i Lae’zel wyglądają jak nielicencjonowane podróbki, gdy są oficjalnie licencjonowane przez czarodziejów wybrzeża. I kosztuje 50 USD za zestaw!

Każdy, kto grał w grę, a przynajmniej widział jej okładkę, wie, jak powinny wyglądać te postacie. Nie wyglądają jak odrzucone przez 3D odrzucone predestynacje dla kosza na śmieci, z niewielkim lub żadnym wysiłkiem, który wyglądał autentycznie, chyba że być może mrużasz z odległości 10 stóp.

W odpowiedzi na kupujących publikujących zdjęcia nieudanych liczb w mediach społecznościowych i witrynach detalicznych i prawdopodobnie z GamesRadar i inne strony publikujące o tym w zeszłym tygodniu, Wizkids opublikował przeprosiny do kupujących – i czarodziejów wybrzeża. W nim opisuje, jak uzyskać zwrot pieniędzy lub wymianę każdemu, kto kupił je online lub w lokalnym sklepie gier. Trzymaj je, wymień, zniszcz, módlcie się do nich. To zależy od ciebie.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Recenzja śmierci 2: znacznie bardziej przystępny, jeśli jesteś przygotowany

Długo zajęło mi docenienie Śmierć. Nie jestem nawet pewien, czy w pełni go dostałem po pierwotnej rozgrywce, która była równa części hipnotyzujące i...

Raport: Apple, aby ogłosić „niektóre” zmiany w App Store w UE, aby uniknąć dodatkowych grzywny DMA

W kwietniu Apple zostało ukarane grzywną w wysokości 500 milionów euro za naruszenie ustawy o rynkach cyfrowych w Unii Europejskiej. Jednak od ogłoszenia...

Śmierć Stranding 2 jest zbyt dobra, aby być kultową grą marzeń Kojimy

Hideo Kojima jest zirytowana, że ​​ludzie lubią Death Stranding 2: On the Beach. W ostatnim Wywiad z magazynem EdgeAuteur gier wideo ubolewał, że...
Advertisment