Amtrak odnawia swoją aplikację mobilną, aby zawierać bardziej przydatne funkcje, takie jak ułatwianie wyszukiwania zmian harmonogramu i śledzenie postępu pociągu ze stacji do stacji. Zmiany pojawiają się jako kampanie Amtrak, aby przyciągnąć klientów i zachęcić ich do podróży pociągiem zamiast samochodów i samolotów.
Aplikacja Amtraka już pomogła jeźdźcom zaplanować jazdę, kupić bilety, wyświetlać etykiety, zarządzać nagrodami gości Amtrak i nie tylko. Teraz nowa aplikacja wyświetla status pociągu i zmiany harmonogramu bezpośrednio na ekranie rezerwacji (w ciągu 24 godzin od podróży), więc łatwiej jest ją znaleźć. Jeźdźcy na zajęciach biznesowych, takich jak Acela (lub inne przypisane pociągi siedzące), mogą również korzystać z aplikacji, aby wybrać preferowane siedzenia podczas procesu rezerwacji.
Na podstawie opinii klientów Amtrak zaktualizował również ekran główny do oddzielnych biletów od informacji marketingowych i wiadomości. A jego nowa karta My Trips zapewnia łatwiejsze oglądanie aktywnych podróży i pozwala przeskakiwać do nadchodzących lub przeszłych. Na koniec możesz zmodyfikować część podróży przez aplikację, co ułatwia regulacje podróży „przy jednoczesnym zachowaniu najlepszych dostępnych taryf”.