Oczywiście John Legere, były dyrektor generalny T-Mobile, wskoczył do NFT, wydając 888 888,88 USD na jeden wykonany przez Steve Aoki, według Rolling Stone. Miło jest wiedzieć, że jest zajęty po rezygnacji z koncertu CEO T-Mobile 1 kwietnia 2020 r.
Wspomniany NFT nazywa się „włochaty”. To 36-sekundowy film z muzyką – która Rolling Stone opisuje jako „pejzaże dźwiękowe w harmonii z animacjami cyfrowymi”, a ja opisałbym jako „gdyby Darude tworzył muzykę z wnętrza Game Boya” – i ta grafika:
Legere nie tylko jest na stałe osadzony w filmie, ale także otrzyma ekran z akrylu, który będzie wyświetlał NFT, pod warunkiem, że nie sprzeda go w ciągu najbliższych dwóch tygodni.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/22358191/pjimage___2021_03_05T155446.972_jvdsx2.jpg?w=696&ssl=1)
Aoki jest prawdopodobnie najbardziej znany jego kariera muzyczna. NFT to najnowszy z serii eklektycznych projektów Aoki, w tym markowy Street Fighter II szafka arkadowai kilka Reklamy Samsunga. Według Rolling Stone, jego kolekcja NFT z wizualizacjami Antonio Tudisco przyniosła 4,25 miliona dolarów, przy czym zakup Legere był największym z nich.
W pewnym sensie miało to być: Aoki’s ojciec założył firmę Benihana restauracji. W Las Vegas T-Mobile Arena jest Benihana. Kismet, wiesz?