NVIDIA wypuszcza sterownik z poprawką, aby naprawić zacinanie się


NVIDIA udostępniła nowy sterownik GeForce Hotfix w wersji 551.46, który w niektórych scenariuszach powinien rozwiązać problemy z zacinaniem się. Zgodnie z informacjami o wydaniu nowy sterownik poprawki naprawia mikrozacinanie się w niektórych grach, gdy włączona jest synchronizacja pionowa, a także zacinanie się podczas przewijania w przeglądarce internetowej. Naprawia także problemy z zacinaniem się na notebookach Advanced Optimus podczas uruchamiania Red Dead Redemption 2 pod Vulkan API oraz problemy ze stabilnością w Immortals of Aveum w rozszerzonej rozgrywce.

Nowy sterownik GeForce Hotfix w wersji 551.46 jest oparty na najnowszym sterowniku GeForce WHQL w wersji 551.23. Nowy sterownik GeForce Hotfix w wersji 551.46 można pobrać pod adresem Strona pomocy technicznej NVIDIA.

Wersja sterownika ekranu GeForce Hotfix 551.46 jest oparta na naszym najnowszym sterowniku Game Ready 551.23.

Ta poprawka rozwiązuje następujące problemy:

  • Niektórzy użytkownicy mogą doświadczyć sporadycznych mikrozacięć w grach, gdy włączona jest synchronizacja pionowa [4445940]
  • Podczas przewijania w przeglądarkach internetowych w niektórych konfiguracjach systemu można zaobserwować potencjalne zacinanie się [4362307]
  • [Red Dead Redemption 2][Vulkan] Zacinanie obserwowane w niektórych notebookach Advanced Optimus [4425987]
  • [Immortals of Aveum] Rozwiązuje problemy ze stabilnością podczas dłuższej rozgrywki [4415277]



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Sharkoon przedstawia nowy podświetlany wentylator PWM 120 mm Rebel F50 o wysokim zakresie obrotów

Sharkoon Technologies to międzynarodowy dostawca wysokiej jakości, wydajnych podzespołów i urządzeń peryferyjnych do komputerów PC, który obecnie poszerza swoją ofertę wentylatorów chłodzących do...

SolidRun przedstawia moduł komunikacyjny Ryzen V3000 CX7

SolidRun, wiodący deweloper i producent wysokowydajnych rozwiązań System on Module (SOM), komputerów jednopłytkowych (SBC) i rozwiązań brzegowych sieci, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek...

Razer demonstruje przyszłość gamingowej technologii dotykowej dzięki Sensa HD Haptics i Project Esther

Gracze uwielbiają oglądać transmisje na żywo, widzieć, jak ich ulubieni gracze wykonują niesamowite zagrania i wygrywają – ale co by było, gdybyśmy mogli...
Advertisment