NVIDIA wydaje sterowniki GeForce 560.70 WHQL Game Ready



NVIDIA wydała dziś najnowszą wersję swojego oprogramowania GeForce. Wersja 560.70 WHQL jest gotowa do gry Dungeonborne, Flintlock: The Siege of Dawn i Stormgate. Oprócz optymalizacji wydajności sterownik umożliwia obsługę DLSS 3 Frame Generation i Reflex dla trzech gier. Sterowniki dodają kompatybilność G-SYNC dla 14 nowych modeli monitorów. Sterownik dodaje również obsługę CUDA 12.6. Ta wersja nie naprawia żadnych błędów związanych z grami, ale rozwiązuje kilka problemów z popularnymi aplikacjami do tworzenia treści.

Naprawiono błąd powodujący, że NVENC ignoruje ustawienia jakości i szybkości transmisji dla kodowania 10-bitowego. Skalowanie 10-bitowej zawartości HEVC lub AV1 poniżej 50% w polu widzenia powoduje uszkodzenie wyświetlania, co zostało naprawione. Naprawiono błąd powodujący, że Unity Engine generuje artefakty podczas renderowania nakładającej się geometrii w wygładzonym buforze ramki. Naprawiono uszkodzenie wizualne zauważone w podglądach Source i Program Monitor w Adobe Premiere.

POBIERAĆ: NVIDIA GeForce 560.70 WHQL

Gotowy do gry

  • Podziemia
  • Flintlock: Oblężenie Świtu
  • Brama sztormowa

TechnologiaObsługa monitora G-Sync

  • Acer X32X
  • AOC AG276QZD2
  • ASUS XG27ACG
  • ASUS PG27AQDP
  • LG 27GS93QE
  • LG 39GS96QB
  • Sprzedam
  • LG 32GS75QN
  • LG 27GP95RP
  • LG 27GP95U
  • LG 27GS65F
  • LG 24GS65F
  • Philips 27M2N3200L
  • Philips 27M2N8500

Naprawiono ogólne błędy

  • [NVENC] Ustawienia jakości i szybkości transmisji bitów są ignorowane w przypadku kodowania 10-bitowego [4697900]
  • [OBS] Skalowanie zawartości 10-bitowej HVEC lub AV1 poniżej 50% w obszarze widoku powoduje uszkodzenie niektórych konfiguracji [4496901]
  • [Unity] Artefakty podczas renderowania nakładającej się geometrii w buforze ramki z wygładzaniem krawędzi [4616564]
  • [Adobe Premiere] Uszkodzenie wizualne w podglądach Source i Program Monitor podczas korzystania ze sterownika 555.85 [4679207]

Znane problemy

Reklama
  • [GeForce Experience] Nakładka monitorowania wydajności może zatrzymać odświeżanie informacji o procesorze graficznym [4679970]
  • [GeForce Experience/NVIDIA App] Jeśli wykorzystanie procesora graficznego zatrzyma się na 0% w nakładce Wydajność, gry mogą wyświetlać zacięcia [4720547]



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Google I/O 2025 będzie programem AI

Android otrzymuje jego największa aktualizacja wizualna od lati zamiast zaprezentować go po raz pierwszy na wielkiej corocznej konferencji programistów, Google ogłosił materiał trzy...

Aplikacja Bliźnięta wdrażanie szybkiego przeprojektowania paska na Androida, iOS

Po przeprojektowaniu sieci i inne zmianyGoogle wprowadza nowy szybki pasek aplikacji Gemini na Androida i iOS. Bliźnięta przechodzi od pola tekstowego w kształcie pigułki...

Epic prosi sędziego o przywrócenie Fortnite w App Store

Pod koniec piątku Epic Games wysłał list do sędziego okręgowego USA Yvonne Gonzalez Rogers, oskarżając Apple o odmowę rozważenia jego zezwolenia Fortnite, nazywając...
Advertisment