NVIDIA wydaje sterowniki GeForce 511.23 Game Ready



NVIDIA wypuściła dzisiaj sterowniki GeForce 511.23 WHQL. Sterowniki te wprowadzają obsługę funkcji dynamicznej częstotliwości odświeżania systemu Windows 11 i formalnie debiutują w technologii NVIDIA Deep Learning Dynamic Super Resolution (DLDSR). Jest to interesująca nowa funkcja, która jest odwrotnością DLSS i działa na rzecz poprawy wyglądu starszych gier. Twoja gra jest renderowana w wyższej rozdzielczości niż wyświetlacz, a renderowanie jest inteligentnie skalowane w celu uwydatnienia szczegółów. Taka funkcja istniała już w DSR, ale DLDSR dodaje pewne „inteligentne” rozwiązania, dostosowując wyższą rozdzielczość renderowania w locie, aby poprawić wydajność. Sterowniki dodają również obsługę CUDA 11.6, jeszcze więcej rozszerzeń OpenCL i kilka dodatkowych rozszerzeń Vulkan, oprócz obsługi jeszcze większej liczby wyświetlaczy zgodnych z G-SYNC.

Jako sterownik Game Ready, wersja 511.23 dodaje optymalizację dla „God of War”, w tym obsługę DLSS i Reflex; i „Anacrusis”. Lista poprawek i znanych problemów tego sterownika wygląda tak samo, jak lista GeForce 511.17 sterowniki wydane na początku tego tygodnia.

ŚCIĄGNIJ: NVIDIA GeForce 511,23 WHQL

Gra gotowa na

  • Bóg wojny
  • Anakrus
  • Hitman III Rok 2

Obsługiwana technologia gier

  • Zawiera wsparcie dla NVIDIA DLDSR (Deep Learning Dynamic Super Resolution)

Nowe funkcje i inne zmiany

  • Dodano obsługę dynamicznej częstotliwości odświeżania systemu Windows 11.
  • Dodano wsparcie dla CUDA 11.6.
  • Sterownik NVIDIA OpenCL dodał obsługę nowych specyfikacji tymczasowych rozszerzeń wydanych przez Khronos.
  • Dodano nową technologię kompilatora OpenCL jako funkcję opt-in.

Naprawiono problemy w tej wersji

Reklama
  • [Detroit Become Human]: W grze występuje losowe zacinanie się/zamrażanie. [3389250]
  • Migotanie/znikanie tekstu, gdy używany jest kolor 12-bitowy [3358884]
  • [HDR][G-Sync]: Wskaźnik myszy blokuje się po włączeniu HDR z Panelu sterowania Windows lub po przełączeniu G-Sync z panelu sterowania NVIDIA. [200762998]

Aby obejść ten problem, kliknij myszą (prawy lub lewy przycisk). Kursor myszy będzie powolny przez kilka sekund, po czym powróci do normalnego działania.

Znane problemy

  • [Deathloop][HDR]: TDR/korupcja występuje w grze z włączonym HDR w systemie Windows. [200767905] Jeśli wystąpi ten problem, przełącz ustawienie HDR w systemie Windows.
  • Sonic & All-Stars Racing Transformed może ulec awarii na torach, na których gracze jeżdżą po wodzie. [3338967]
  • W konfiguracjach z wieloma monitorami na ekranie może pojawiać się losowe migotanie czarnego ekranu. [3405228]
  • [NVIDIA Advanced Optimus][NVIDIA Control Panel]: Po ustawieniu typu multipleksera wyświetlacza na „dGPU”, ustawienie nie jest zachowywane po ponownym uruchomieniu lub wznowieniu z S4. [200779758]
  • [NVIDIA Image Scaling][Desktop]: Ekran przesuwa się do lewego górnego rogu podczas zimnego rozruchu, gdy skalowanie obrazu jest stosowane na pulpicie. [3424721] Nie stosuj skalowania obrazu NVIDIA na pulpicie. Jest przeznaczony tylko do skalowania wideo lub gier, które nie działają w rozdzielczości skalowania, chyba że ta sama rozdzielczość skalowania obrazu jest zastosowana na pulpicie.
  • Skalowanie obrazu NVIDIA][DirectX 11 video apps]: Przy włączonym skalowaniu obrazu odtwarzanie wideo jest uszkodzone lub powoduje zawieszenie systemu po wykonaniu przejścia HDR. [3431284]



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Linia Razer Huntsman V3 Pro z analogowymi przełącznikami optycznymi Gen-2 uwalnia precyzję

W konkurencyjnym świecie gier, gdzie liczy się każda milisekunda, narzędzia, którymi posługujesz się, mogą zadecydować o porażce lub zwycięstwie. Każde naciśnięcie klawisza...

Jak Bitcoin może wspomóc wzrost w rozwijających się gospodarkach

Wiele krajów rozwijających się niewątpliwie doświadczyło swoich problemów gospodarczych. Niektóre z tych krajów mają niestabilne i niezaufane waluty fiducjarne. W związku z tym przyjmują...

Nowe narzędzie do projektowania WaveForming firmy Trinnov zaleca układ pomieszczenia w celu optymalizacji wydajności dźwięku

Trinnov Audio, francuski producent zaawansowanych procesorów audio dla kina domowego, high-end audio i kin komercyjnych, ogłosił wprowadzenie na rynek narzędzia do projektowania dla...
Advertisment