NVIDIA wypuściła dzisiaj sterowniki GeForce 511.23 WHQL. Sterowniki te wprowadzają obsługę funkcji dynamicznej częstotliwości odświeżania systemu Windows 11 i formalnie debiutują w technologii NVIDIA Deep Learning Dynamic Super Resolution (DLDSR). Jest to interesująca nowa funkcja, która jest odwrotnością DLSS i działa na rzecz poprawy wyglądu starszych gier. Twoja gra jest renderowana w wyższej rozdzielczości niż wyświetlacz, a renderowanie jest inteligentnie skalowane w celu uwydatnienia szczegółów. Taka funkcja istniała już w DSR, ale DLDSR dodaje pewne „inteligentne” rozwiązania, dostosowując wyższą rozdzielczość renderowania w locie, aby poprawić wydajność. Sterowniki dodają również obsługę CUDA 11.6, jeszcze więcej rozszerzeń OpenCL i kilka dodatkowych rozszerzeń Vulkan, oprócz obsługi jeszcze większej liczby wyświetlaczy zgodnych z G-SYNC.
Jako sterownik Game Ready, wersja 511.23 dodaje optymalizację dla „God of War”, w tym obsługę DLSS i Reflex; i „Anacrusis”. Lista poprawek i znanych problemów tego sterownika wygląda tak samo, jak lista GeForce 511.17 sterowniki wydane na początku tego tygodnia.
ŚCIĄGNIJ: NVIDIA GeForce 511,23 WHQL
Gra gotowa na
- Bóg wojny
- Anakrus
- Hitman III Rok 2
Obsługiwana technologia gier
- Zawiera wsparcie dla NVIDIA DLDSR (Deep Learning Dynamic Super Resolution)
Nowe funkcje i inne zmiany
- Dodano obsługę dynamicznej częstotliwości odświeżania systemu Windows 11.
- Dodano wsparcie dla CUDA 11.6.
- Sterownik NVIDIA OpenCL dodał obsługę nowych specyfikacji tymczasowych rozszerzeń wydanych przez Khronos.
- Dodano nową technologię kompilatora OpenCL jako funkcję opt-in.
Naprawiono problemy w tej wersji
Reklama
- [Detroit Become Human]: W grze występuje losowe zacinanie się/zamrażanie. [3389250]
- Migotanie/znikanie tekstu, gdy używany jest kolor 12-bitowy [3358884]
- [HDR][G-Sync]: Wskaźnik myszy blokuje się po włączeniu HDR z Panelu sterowania Windows lub po przełączeniu G-Sync z panelu sterowania NVIDIA. [200762998]
Aby obejść ten problem, kliknij myszą (prawy lub lewy przycisk). Kursor myszy będzie powolny przez kilka sekund, po czym powróci do normalnego działania.
Znane problemy
- [Deathloop][HDR]: TDR/korupcja występuje w grze z włączonym HDR w systemie Windows. [200767905] Jeśli wystąpi ten problem, przełącz ustawienie HDR w systemie Windows.
- Sonic & All-Stars Racing Transformed może ulec awarii na torach, na których gracze jeżdżą po wodzie. [3338967]
- W konfiguracjach z wieloma monitorami na ekranie może pojawiać się losowe migotanie czarnego ekranu. [3405228]
- [NVIDIA Advanced Optimus][NVIDIA Control Panel]: Po ustawieniu typu multipleksera wyświetlacza na „dGPU”, ustawienie nie jest zachowywane po ponownym uruchomieniu lub wznowieniu z S4. [200779758]
- [NVIDIA Image Scaling][Desktop]: Ekran przesuwa się do lewego górnego rogu podczas zimnego rozruchu, gdy skalowanie obrazu jest stosowane na pulpicie. [3424721] Nie stosuj skalowania obrazu NVIDIA na pulpicie. Jest przeznaczony tylko do skalowania wideo lub gier, które nie działają w rozdzielczości skalowania, chyba że ta sama rozdzielczość skalowania obrazu jest zastosowana na pulpicie.
- Skalowanie obrazu NVIDIA][DirectX 11 video apps]: Przy włączonym skalowaniu obrazu odtwarzanie wideo jest uszkodzone lub powoduje zawieszenie systemu po wykonaniu przejścia HDR. [3431284]