NVIDIA udostępnia sterowniki GeForce 546.17 WHQL Game Ready


NVIDIA udostępniła najnowszą wersję swoich sterowników graficznych GeForce, GeForce 546.17 WHQL. Nowe sterowniki są ponownie sterownikami Game Ready dla Call of Duty: Modern Warfare III, ale dodają także optymalizacje dla DLSS 3 w grze Starfield.

Nowe sterowniki GeForce 546.17 WHQL naprawiają także kilka błędów gier, w tym problemy ze stabilnością i spadkiem wydajności w Alan Wake 2, zapewniają lepszą funkcjonalność i wydajność NVIDIA Reflex w Counter Strike 2, naprawia problemy z zacinaniem się w niektórych notebookach Advanced Optimus w Starfield i Cyberpunk 2077, i naprawia problemy ze stabilnością w Control. Nowe sterowniki naprawiają także kilka ogólnych błędów, które można zobaczyć w informacjach o wydaniu.

POBIERAĆ: NVIDIA GeForce 546.17 WHQL

Gra gotowa na Call of Duty: Modern Warfare III

  • Ten nowy sterownik Game Ready zapewnia najlepsze wrażenia z gry w najnowszych grach obsługujących technologię DLSS 3, w tym Call of Duty: Modern Warfare III i Starfield (DLSS 3).

Naprawiono błędy w grach

  • [Alan Wake 2] Rozwiązanie problemu stopniowego spadku stabilności i wydajności w dłuższych okresach rozgrywki [4334633]
  • [Counter Strike 2] Ulepszona funkcjonalność i wydajność NVIDIA Reflex [4361128]
  • [Starfield/Cyberpunk 2077] Zacinanie obserwowane w niektórych notebookach Advanced Optimus [4341762]
  • [Control] Problemy ze stabilnością gry w dłuższych okresach rozgrywki [4313811]

Naprawiono błędy ogólne

  • [OBS] Problem z rozrywaniem obrazu podczas nagrywania wideo w wysokiej rozdzielczości [4359771]
  • [Notebook] Procesor graficzny może się zawiesić w stanie maksymalnej wydajności [4364631]
  • Efekty przezroczystości systemu Windows 10 nie wyświetlają się poprawnie po aktualizacji sterownika [4335862]
  • W niektórych systemach można zaobserwować losowe sprawdzanie błędów [4343844]
  • [Wallpaper Engine] Tapeta pęka po sklonowaniu w konfiguracji z wieloma monitorami [4364562]
  • [Firefox Beta] Zwiększone wykorzystanie pamięci pliku stronicowania podczas włączania super rozdzielczości wideo RTX [4359080]

Znane problemy
[Discord] Podczas przesyłania strumieniowego rozgrywki kolory mogą wydawać się przytłumione [4349586]



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kody QR mogą być ukrytym oszustwem typu phishing – ostrzega FTC

Federalna Komisja Handlu (FTC) ostrzegła społeczeństwo przed skanowaniem jakichkolwiek starych kodów QR blog z alertami konsumenckimi zeszły tydzień. Oczywiście ostrzeżenie sprowadza się...

W miarę zbliżania się premiery Apple rozpoczyna planowanie szkoleń Vision Pro dla pracowników sprzedaży detalicznej

Apple intensywnie się do tego przygotowuje Premiera detaliczna Vision Pro– wynika z nowego raportu z Bloomberga. Według doniesień Apple zaczęło planować sesje...

Włącz podwójne dotknięcie dowolnego zegarka Apple Watch: instrukcje

Jedną z głównych nowych funkcji Apple Watch Series 9 i Ultra 2 jest tak zwane „podwójne dotknięcie”, które pozwala użytkownikom kontrolować urządzenie do...
Advertisment