Premiera gry The First Descendant już 2 lipca. Gra oferuje technologię DLSS 3.5 z rekonstrukcją promieni, refleksem i śledzeniem promieni
The First Descendant to darmowa, trzecioosobowa, kooperacyjna strzelanka RPG akcji oparta na silniku Unreal Engine 5. Przeżyj zabawę w strategicznych walkach z bossami w trybie współpracy dla 4 graczy, korzystając z szerokiej gamy unikalnych postaci, z ekscytującą rozgrywką strzelecką i łupami. Walcz wciągającą historią i podejmuj się misji światowych przeciwko ogromnym bossom w The First Descendant.
Kiedy The First Descendant zadebiutuje 2 lipca, będzie oferować od razu po wyjęciu z pudełka obsługę NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex i kilkoma efektami ray tracingu, zapewniając graczom korzystającym z kart GeForce RTX najlepsze wrażenia.
PAYDAY 3 DLSS 3 i aktualizacja Reflex pojawiają się dziś
Porzuć emeryturę i wróć do przestępczego życia, wcielając się w gang Payday, koszmar organów ścigania, gdziekolwiek się pojawią. Kilka lat po zakończeniu terroru ekipy w Waszyngtonie zbierają się ponownie, aby stawić czoła zagrożeniu, które wyrwało ich z wcześniejszej emerytury, w grze PAYDAY 3 Deep Silver i Starbreeze Studios.
Dzisiaj PAYDAY 3 wprowadza obsługę DLSS 3 i Reflex jako część nowej aktualizacji Boys in Blue, po uwzględnieniu już obsługi DLSS 2 i DLAA.
W rozdzielczości 4K nasze napady na liczbę klatek na sekundę pomnożyły się dwukrotnie przy włączonych maksymalnych ustawieniach, umożliwiając rozgrywkę z szybkością 120 klatek na sekundę+ na karcie GeForce RTX 4070 i rozgrywkę z prędkością do 235 klatek na sekundę na karcie GeForce RTX 4090. Przy rozdzielczościach 2560×1440 i 1920×1080 wydajność wzrasta 1,5-krotnie, umożliwiając wszystkie procesory graficzne GeForce RTX z serii 40, aby osiągnąć absurdalne prędkości przy wszystkich ustawieniach maksymalnych. A dzięki NVIDIA Reflex opóźnienie systemu zostało obniżone nawet o 55%, dzięki czemu rozgrywka jest bardziej responsywna.
TRIBES 3: Rivals DLSS 3 i ulepszenie Reflex trafiają do Twojego systemu
TRIBES 3: Rivals od Prophecy Games to pierwszoosobowa strzelanka zespołowa, która podnosi gatunek na wyższy poziom dzięki plecakom odrzutowym, jeździe na nartach i walce opartej na klasach. Gracze jeżdżą na nartach, używają plecaków odrzutowych, walczą i ścigają się, aby zdobyć flagę drużyny przeciwnej, jednocześnie zaciekle broniąc swojej. Gracze mogą wybierać spośród unikalnych klas, aby dostosować swoje umiejętności, profity i wyposażenie broni, poruszając się po epickich terenach od pokrytych śniegiem szczytów po nawiedzające pustynie. Praca zespołowa, taktyka, duża prędkość i intensywna walka królują w tym odrodzeniu najszybszej strzelanki na świecie.
Po wprowadzeniu obsługi DLSS 2 i DLAA, TRIBES 3: Rivals niedawno ulepszyło swoją technologię RTX. Teraz, dzięki wprowadzeniu DLSS 3, gracze z serii GeForce RTX 40 mogą przenieść liczbę klatek na sekundę na wyższy poziom, a dzięki Reflex wszyscy gracze GeForce mogą zmniejszyć opóźnienia systemowe, dzięki czemu szybka rozgrywka TRIBES 3: Rivals jest jeszcze bardziej responsywna.
W ramach Steam Summerfest TRIBES 3: Rivals jest dziś w sprzedaży, więc jeśli interesuje Cię gra, udaj się na Steam, aby skorzystać z okazji.
Riven już dostępny, z DLSS 2
Riven, sequel Myst z 1997 r., jednej z najlepiej sprzedających się gier wszech czasów, został przerobiony przez dewelopera Cyan Worlds! Odkryj historię intryg, zdrady i cywilizacji balansującej na krawędzi upadku, rozwiązując skomplikowane łamigłówki, aby odkryć sekrety nowego Riven, zbudowanego od podstaw z nagradzanej oryginalnej gry i rozszerzonego o nową zawartość.
Poznaj Riven jak nigdy dotąd, z swobodnym ruchem w całkowicie trójwymiarowym środowisku w czasie rzeczywistym, głębszą historią, nowymi, wciągającymi efektami wizualnymi i wieloma innymi. Na komputerach i laptopach GeForce RTX aktywuj DLSS 2, aby przyspieszyć wydajność, umożliwiając eksplorację rozszerzonego świata gry na najwyższym poziomie szczegółowości i liczby klatek na sekundę.