Dodatkowo Dragonkin: Wygnany i wzrost Ronina uruchamiają się z obsługą generowania ramek DLSS i Super Resolution DLSS. Wektor Strike wszedł wczoraj wczesny dostęp do generowania ramek DLSS i Super Resolution DLSS. A Deadlock i Grand Theft Auto V Enhanced teraz pochłaniają DLSS i wsparcie odruchowe na PC.
Fragpunk, zawierający DLSS 4 z generacją multi -ramy, wprowadza 6 marca
Bad Guitar Studio’s Fragpunk to szybka strzelanka Hero 5v5 z kartami Evil, które zmieniają zasady każdej rundy! Wybierz swojego Lancer, broń i wybierz z wyboru kart, które dramatycznie przełamują zasady zaangażowania. Żadne dwie rundy Fragpunk nie są takie same. Odkryj ponad 150 kart Shard z aktywnym wyborem, który zmienia każdą rundę, tworząc nowe i unikalne kombinacje, które tworzą nieskończone możliwości.
Każda runda trwa około 2,5 minuty, więc przejdź dalej! Krótki TTK oznacza, że będziesz miał bardziej ekscytujące wrażenia z gier. Wybierz między 13 Lancerów o różnorodnych umiejętnościach, dostosuj kombinację broni, wybierz karty i przygotuj się na walkę.
Kiedy Fragpunk uruchamia się jutro, 6 marca, możesz aktywować szereg efektów przejętych promieniem, przyspieszyć wydajność przy użyciu DLSS 4 z generowaniem wielu ram, generowania ramek DLSS i Super Resolution DLSS, wykorzystując nasz najnowszy model AI Transformer i włączyć NVIDIA Reflex, aby uczynić rozgrywkę jeszcze bardziej odpowiedzialną.
Korzystając z DLSS 4 z generowaniem wielu klatek, wydajność GPU serii GeForce RTX 50 mnoży się średnio 4,6x przy 4K, przy czym każde ustawienie jest maksymalne i włączono śledzenie promieni. Na GeForce RTX 5090 przekształca się w prawie 500 fps, aby uzyskać absolutnie najlepsze możliwe doświadczenie. W GeForce RTX 5080 szybkości klatek przewyższają 340 fps, GeForce RTX 5070 TI trafia 300 fps, a nowy GeForce RTX 5070 działa na ponad 235 klatkach na sekundę. Na 2560×1440 i 1920×1080 3x średnia mnożnik wydajności widzi, że liczba klatek na sekundę przekracza 800 fps na GeForce RTX 5090, przy czym wszystkie inne serie GeForce RTX 50 działają również z bardzo szybkimi prędkościami, zdolnymi do maksymowania możliwości najpopularniejszych monitorów eSports.
Korzystając z NVIDIA Reflex, opóźnienie PC jest zmniejszone nawet o 60%, poprawiając reakcję i precyzję celów w szybkim Fragpunk, pomagając ci zwycięstwu ze szczęki porażki.
Star Wars Outlaws DLSS 4 z Multi Rame Generation RTX Showcase
Star Wars Outlaws oferuje oszałamiająco renderowane planety i lokalizacje, które zanurzają graczy w ekspansywnej grze. Na PC, przy pomocy NVIDIA RTXDI-wzmocnionego śledzenia promieni i rekonstrukcji promieni DLSS, jakość obrazu osiąga nowe wysokości, z ulepszonym oświetleniem, cieniami i odbiciami.
Star Wars Outlaws jest teraz jeszcze lepszy na wszystkich komputerach GeForce RTX z dodatkiem DLSS 4 z generowaniem wielu ram, ulepszonym modelem generowania ramek DLSS dla poprawy wydajności i zmniejszonego użycia VRAM oraz nowym modelem AI transformatora DLSS dla Super Resolution DLSS, Reconstruction Ray i DLAA. Zobacz to w akcji w naszym nowym RTX na zwiastunie:
Korzystając z nowego modelu AI Transformer dla rekonstrukcji Ray DLSS, Super Resolution DLSS i DLAA, detale powierzchni są wyraźnie ulepszone, cienie są bardziej wyrafinowane i dokładne, jasność odbicia jest zwiększona, a oświetlenie jest bardziej wyrafinowane, poprawiając praktycznie każdą scenę na twojej przygodach z Kay Wess i Nix.
Dzięki tym ulepszeniom i generowaniu wieloklasowym DLSS, Twój czas w Star Wars Outlaws będzie teraz jeszcze lepszy niż już, co dodatkowo aktualizując twoje wrażenia. Pobierz teraz!
Dowiedz się więcej o wydajności DLSS 4 w Star Wars Outlaws tutaj.
Grand Theft Auto V Enhanced DLSS Super Resolution & Ray Training Aktualizacja
Nowa aktualizacja Grand Theft Auto V Enhanced jest już dostępna. Ta bezpłatna aktualizacja istniejących graczy zawiera serię ulepszeń zarówno dla trybu fabularnego, jak i GTA Online.
W przypadku graczy Geforce RTX, głównym dodatkiem jest wprowadzenie DLSS Super Resolution i NVIDIA Reflex, przyspieszanie wydajności i zwiększenie reakcji. Ponadto użytkownicy z wydajnością do oszczędzania mogą umożliwić okluzję otoczenia opartą na promieniu, globalne oświetlenie oświetleniowe, prześledzone promieniem, cienie i odbicia oporowane na promienie, znacznie zwiększając jakość obrazu.
Jeśli grasz na SSD, wprowadza się wsparcie DirectStorage, przyspieszając ładowanie. Obsługiwane są wyższe rozdzielczości, szerszy zakres współczynników kształtu i wyższe liczby klatek na sekundę. A Dolby Atmos jest dodawany do twojego doświadczenia słuchowego.
Aby dowiedzieć się o ulepszeniach rozgrywki i nowych treści, Udaj się do Rockstar Newswire.
Deadlock DLSS Super Resolution, DLAA i Reflex Aktualizacja Dostępna teraz
Zaklebienia to rozwój Valve 6v6 trzecia MOBA. Wybierz z różnorodnego wyboru bohaterów i walcz z innymi na trzech pasach i dużej mapie. Zabezpieczone dusze, zabijając stwory i obozowiska potworów, zabezpieczając kule duszy, niszcząc kluczowe cele i pokonując wrogich graczy. Zainwestuj dusze w dużą liczbę przedmiotów, aby dostosować przeżywalność, mobilność i obrażenia oraz wybierz, które umiejętności odblokować najpierw, aby synergizować się z wyposażeniem przedmiotu.
W miarę postępu meczów pozostań w pogotowiu o atakach, zgrupuj się w walki drużynowe i spraw, aby najlepsza gra dla Mid-Boss i jego zwycięskiego buffu, który wzmocni Twoją drużynę i stwory, co znacznie ułatwia zwycięstwo.
Gdy Valve zbliża się do oficjalnej premiery Deadlocka, jego technologia i funkcje nadal ewoluują – w ostatniej aktualizacji Valve dodało wsparcie dla DLSS Super Resolution, DLAA i NVIDIA Reflex.
NVIDIA Reflex jest zmieniającym grę, zmniejszając opóźnienie komputera na kartach graficznych GeForce, komputerach stacjonarnych i laptopach, dzięki czemu Twoje działania występują szybciej, zapewniając przewagę konkurencyjną w meczach wieloosobowych i sprawiając, że tytuły dla jednego gracza są bardziej responsywne i przyjemne.
Na implezy Reflex zmniejsza opóźnienie komputera nawet o 45%, dzięki czemu rozgrywka jest jeszcze bardziej responsywna, pomagając zapewnić zwycięstwo w każdym meczu.
Za pomocą nowego modelu AI transformatora DLSS Super Resolution, jakość obrazu jest wzmocniona i przyspieszona wydajność. Alternatywnie, aktywuj DLAA, aby przekręcić jakość obrazu do maksimum, jeśli masz wydajność do stracenia.
Dragonkin: Wygnany wchodzi wcześnie 6 marca z DLSS Frame Generation & DLSS Super Resolution
Zanurz się w Dragonkin z Nacon i Eko Software: The Banred 6 marca, obejmujący świat uszkodzony przez krew smoków, w którym złe stworzenia powstają z wnętrzności Ziemi. Wybierz jedną z legendarnych klas bohaterów, każda z jedną misją: poluj na dół i zabij Draconiczne stworzenia. Każda bitwa zbliża się do twojego ostatecznego celu: znalezienia i wyeliminowania przerażających smoków. Przeżyj epicką przygodę i wykup swoją legendę krwią zabitych wrogów!
Kiedy Dragonkin: Wygnany wejdzie na wczesny dostęp jutro, 6 marca, gracze GeForce RTX mogą przyspieszyć wydajność generowanie ramek DLSS i super rozdzielczość DLSS.
Rise of the Ronin rozpoczyna 11 marca z DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution
Japonia, 1863 r. Po trzech wiekach panowania Tokugawa Shogunate czarne statki Zachodu opadają na granice narodu, a kraj ten wpada w stan zamieszania. Wśród chaosu wojny, chorób i niepokojów politycznych bezimienny wojownik wyznacza własną ścieżkę, trzymając w swoich rękach sam los Japonii.
Jako bezimienny wojownik – Ronin – twój przeznaczenie ewoluuje w oparciu o wybory dokonane w Rise of the Ronin w Koei Tecmo. Spotkasz historyczne postacie i frakcje z różnymi ideologami, takimi jak anty-shogunate frakcja Ryoma Sakamoto i organizacja powiązana z shogunatem Shinsengumi prowadzona przez Isami Kondo, pozwalającą doświadczyć burzliwego okresu Bakumatsu. W obliczu znaczących decyzji, takich jak zamordowanie lub ochrona kluczowych postaci, takich jak Naosuke II, i stworzyć własną historię za pośrednictwem systemu wielopoziomowego.
Kiedy wzrost Ronina uruchamia się na PC 11 marca, możesz przyspieszyć liczbę klatek na podstawie generowania ramek DLSS i Super Resolution DLSS oraz zwiększyć jakość obrazu dzięki śledzeniu promieni.
Strike wektorowe wprowadza wczesny dostęp do generowania ramek DLSS, Super Resolution DLSS, Reflex i DLAA
Wektor strajk Vector Games łączy strzelanie z pierwszej osoby i sport w szybkiej, opartej na fizyce arenie 4v4. Master Precision Strzelanie, ruch i praca zespołowa, aby przewyższyć przeciwników i strzelać bramki. Zaawansowany silnik fizyki zapewnia kontrolę piłki na następnym poziomie, dzięki czemu każde strzały, podanie i ugięcie wydaje się realne. Każda akcja jest oparta na umiejętnościach i podobnie jak prawdziwy sport, doskonałe wykonanie pochodzi z praktyki, więc udoskonal swoją kontrolę, przeczytaj sztukę i wyląduj, gdy ma to znaczenie.
Zejmuj epickie ruchy, takie jak podwójne skoki, przebiegi ścienne, slajdy i krainy, aby wymieniać przeciwników. Wybierz napastnika z różnorodnego listy, z których każdy ma unikalne umiejętności i opcje ruchu, które otwierają nowe sposoby gry. Wygraj swoją drogę. Zdobądź bramki poprzez strategiczne pozycjonowanie, precyzyjne sztuki i opanowanie unikalnych umiejętności napastnika. Każdy mecz jest testem umiejętności, strategii i pracy zespołowej – dostosuj, przeczytaj grę, a będziesz grać w szachy, gdy będą grać w warcaby. W Vector Strike zwycięstwo pochodzi z koordynacji i strategii jako zespołu, a nie eliminacji.
Wektor Strike wszedł wczoraj wczesny dostęp, z wsparciem DLSS Rame Generation, DLSS Super Resolution, DLAA i Reflex, zapewniając graczom GeForce RTX najlepsze możliwe doświadczenie, z najwyższymi szybkościami klatek i najbardziej responsywnymi kontrolami.