Premiera Dragon Age: The Veilguard odbędzie się 31 października z obsługą DLSS 3, Reflex i Ray Tracing
Powstań jako Rook, najnowszy bohater Dragon Age. Bądź, kim chcesz, i graj, jak chcesz, walcząc o powstrzymanie bogów przed plagą świata w Dragon Age: The Veilguard. Ale nie możesz tego zrobić sam – szanse są przeciwko tobie. Poprowadź drużynę siedmiu towarzyszy, z których każdy ma własną bogatą historię do odkrycia i ukształtowania, a razem staniecie się Strażnikiem Zasłony. Kiedy 31 października BioWare i Electronic Arts wyda Dragon Age: The Veilguard, będzie można zwiększyć wydajność dzięki DLSS 3 oraz poprawić jakość obrazu i zanurzenie się w nim dzięki odbiciom opartym na ray tracingu i okluzji otoczenia opartej na ray tracingu.
Na kartach graficznych GeForce RTX z serii 40, DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością zwielokrotnia wydajność w rozdzielczości 4K średnio 2,5X, przy całkowicie maksymalnym ray tracingu i innych ustawieniach przy użyciu wymagającego ustawienia wstępnego Ultra. Gracze korzystający z karty GeForce RTX 4070 Ti SUPER mogą grać z prędkością prawie 100 FPS, właściciele GeForce RTX 4080 SUPER widzą liczbę klatek na sekundę przekraczającą 110 FPS, a na GeForce RTX 4090, najszybszej na świecie konsumenckiej karcie graficznej, gracze GeForce RTX otrzymują definitywne wrażenia przy 150 FPS FPS w Dragon Age: Całkowicie wyczerpany limit Veilguard. Przy rozdzielczości 2560 x 1440 technologia DLSS 3 oparta na sztucznej inteligencji zwiększa liczbę klatek na sekundę w Dragon Age: The Veilguard średnio 1,9 razy, umożliwiając każdemu procesorowi graficznemu GeForce RTX z serii 40 grę przy maksymalnych ustawieniach przy ponad 80 FPS. A gdy pniesz się w górę stosu, wydajność gwałtownie rośnie, dając właścicielom GeForce RTX 4070 i szybszych procesorów graficznych ponad 120 FPS i do 200 FPS na GeForce RTX 4090. W rozdzielczości 1920×1080, liczba klatek na sekundę w Dragon Age: The Veilguard przekracza 250 FPS na wszechmocnej karcie GeForce RTX 4090 dzięki 1,9-krotnemu wzmocnieniu DLSS. Właściciele kart GeForce RTX 4060 mogą grać z prędkością ponad 70 klatek na sekundę przy maksymalnych ustawieniach i ray tracingu, a wydajność będzie jeszcze większa, maksymalizując możliwości wielu wyświetlaczy 1080p. Dodatkowo gracze korzystający z kart GeForce mogą aktywować NVIDIA Reflex w Dragon Age: The Veilguard. Ta technologia zmieniająca zasady gry zmniejsza opóźnienia systemowe na kartach graficznych GeForce i laptopach, dzięki czemu Twoje działania zachodzą szybciej, co zapewnia przewagę konkurencyjną w meczach wieloosobowych i sprawia, że tytuły dla jednego gracza są bardziej responsywne i przyjemne. W Dragon Age: The Veilguard włączenie Reflex powoduje zmniejszenie opóźnień systemu, co jeszcze bardziej poprawia wrażenia z korzystania z komputera dla graczy GeForce.
Od debiutu we wrześniu 2020 r. NVIDIA Reflex zmniejszyła opóźnienia systemowe w ponad 120 grach, a ponad 90% graczy korzystających z kart GeForce włączyło Reflex. 9 z 10 najlepszych strzelanek opartych na rywalizacji obsługuje funkcję Reflex, a także docenione przez krytyków gry w trybie współpracy i dla jednego gracza. Tylko w 2023 roku gracze korzystający z kart GeForce spędzili ponad 10 miliardów godzin w swoich ulubionych tytułach przy zwiększonej responsywności dzięki innowacyjnej technologii redukcji opóźnień systemu firmy Reflex.
Przyjrzyj się Dragon Age: The Veilguard działającemu na komputerze PC z kartą GeForce RTX z serii 40 z DLSS 3, Reflex i ray tracingiem poniżej, a następnie pobierz i zainstaluj nasz sterownik GeForce Game Ready, aby zapewnić optymalizację wrażeń od chwili rozpoczęcia gry.
Dla tych, którzy nie mają najnowszego sprzętu, Dragon Age: The Veilguard będzie także dostępny do grania w chwili premiery w chmurze w usłudze GeForce NOW. Członkowie Ultimate przesyłają strumieniowo treści z platform do gier wyposażonych w GeForce RTX 4080 w chmurze i mają dostęp do tej samej, najnowocześniejszej technologii, co właściciele kart GeForce RTX z serii 40, w tym DLSS 3 i NVIDIA Reflex. Aby uczcić premierę gry dostępnej w GeForce NOW, dajemy bezpłatnie w momencie premiery tym, którzy kupią 6-miesięczne członkostwo Ultimate do 30 października.
Zremasterowana wersja Horizon Zero Dawn ukaże się 31 października z DLSS 3, DLAA i Reflex
Poznaj docenioną przez krytyków grę Horizon Zero Dawn z oszałamiającą nową grafiką i ulepszonymi funkcjami w Horizon Zero Dawn Remastered. W dalekiej przyszłości, gdzie kolosalne maszyny wędrują po Ziemi, grupy ludzkości przetrwają w unikalnych plemionach wśród bujnych, zarośniętych ruin naszej dawno zaginionej cywilizacji. Chwyć za łuk i włócznię jako Aloy, młoda łowczyni maszyn i wyrzutek swojego plemienia, gdy odkrywa swoje pochodzenie, prawdę o tym tajemniczym świecie i własne przeznaczenie, by ocalić go przed zbliżającą się zagładą.
Horizon Zero Dawn to wielokrotnie nagradzana gra akcji typu RPG, a ta edycja zremasterowana, która zawiera także dodatek The Frozen Wilds, ożywia ukochane dzikie tereny świata Aloy z jeszcze większą wiernością dzięki mocy i potencjałowi gier na PC. Odkryj na nowo docenioną przez krytyków grę z ulepszoną grafiką, nowym przechwytywaniem ruchu i innymi ulepszeniami, które po raz pierwszy pojawiły się w sequelu, Horizon Forbidden West Complete Edition.
Gracze korzystający z kart GeForce RTX grający w Horizon Zero Dawn Remastered mogą zwiększyć wydajność dzięki DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością.
Na kartach graficznych GeForce RTX z serii 40 technologia DLSS 3 zwiększa liczbę klatek na sekundę w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach średnio 1,6X. Gracze korzystający z kart GeForce RTX 4070 i GeForce RTX 4070 SUPER mogą grać w 100 FPS, posiadacze kart GeForce RTX 4070 Ti SUPER mogą przekraczać 130 FPS, użytkownicy GeForce RTX 4080 SUPER odnotowują liczbę klatek przekraczającą 160, a na GeForce RTX 4090, najszybszej na świecie konsumenckiej karcie graficznej , gracze korzystający z kart GeForce RTX otrzymają ostateczne wrażenia, działające z prędkością prawie 200 klatek na sekundę przy całkowicie maksymalnym poziomie gry Horizon Zero Dawn Remastered. Przy rozdzielczości 2560 x 1440 technologia DLSS 3 oparta na sztucznej inteligencji zwiększa liczbę klatek na sekundę w Horizon Zero Dawn Remastered średnio 1,5 razy, umożliwiając każdemu procesorowi graficznemu GeForce RTX z serii 40 grę przy maksymalnych ustawieniach przy ponad 80 FPS. A wraz ze wzrostem mocy procesora graficznego rośnie także liczba klatek na sekundę, szybko rosnąca do 260 FPS na GeForce RTX 4090. Przy rozdzielczości 1920×1080, liczba klatek na sekundę w Horizon Zero Dawn Remastered prawie przekracza 300 FPS na wszechmocnym GeForce RTX 4090 dzięki procesorowi 1.6 X DLSS i są zablokowane na poziomie ponad 110 FPS na karcie GeForce RTX 4060, przy każdym ustawieniu maksymalnym, zapewniając wszystkim graczom kart GeForce RTX z serii 40 wspaniałe wrażenia podczas gry w najpopularniejszej rozdzielczości 1920×1080.
Dodatkowo gracze korzystający z kart GeForce mogą sprawić, że rozgrywka będzie jeszcze bardziej responsywna dzięki technologii Reflex i maksymalnej jakości obrazu dzięki technologii DLAA (której można używać w połączeniu z funkcją Frame Generation). NVIDIA DLAA to tryb antyaliasingu oparty na sztucznej inteligencji, który wykorzystuje tę samą technologię opracowaną dla DLSS. Po włączeniu DLAA zamiast tego wykorzystuje obraz w natywnej rozdzielczości, aby zmaksymalizować jakość obrazu, zamiast zwiększać wydajność, zapewniając jeszcze bogatsze wrażenia.
Gracze komputerowi posiadający wymagany sprzęt mogą również zwiększyć swoje wrażenia dzięki obsłudze wyświetlaczy 21:9, 32:9 i 48:9, a grając na przewodowym kontrolerze DualSense, mogą zwiększyć immersję dzięki adaptacyjnemu wyzwalaczowi i funkcjom sprzężenia zwrotnego dotykowego.
Przed premierą Horizon Zero Dawn Remastered 31 października uruchomiliśmy nasz sterownik GeForce Game Ready dla gry Horizon Zero Dawn Remastered, przygotowujący Twój system do gry. Jest on również dostępny jako aktualizacja za 10 USD dla właścicieli oryginalnej wersji Horizon Zero Dawn na komputery PC. Pobierz i zainstaluj nowy sterownik Game Ready z zakładki Sterowniki aplikacji NVIDIA, GeForce Experience lub GeForce.com.
Premiera Red Dead Redemption już dziś z DLSS 3 i Reflex
Po raz pierwszy w historii ukochanej podróży Johna Marstona można doświadczyć na komputerze PC w oszałamiających, nowych szczegółach, a zarówno Red Dead Redemption, jak i towarzysząca mu kultowa historia z horroru o zombie, Undead Nightmare, pojawią się na PC jeszcze dziś.
We współpracy z Double Eleven, nowe wydanie Rockstar Games dodaje ulepszenia specyficzne dla komputerów PC, w tym regulowane odległości rysowania, ustawienia jakości cieni, renderowanie w natywnej rozdzielczości 4K z częstotliwością do 144 FPS / 144 Hz na kompatybilnym sprzęcie, obsługę monitorów zarówno w formacie Ultrawide (21:9), ) i Super Ultrawide (32:9), obsługa HDR10, pełna funkcjonalność klawiatury i myszy i wiele więcej.
I oczywiście od pierwszego dnia dostępna jest obsługa technologii NVIDIA DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością oraz NVIDIA Reflex, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX od razu po rozpoczęciu gry będą mogli cieszyć się pełnią wrażeń na komputerze PC, z większą liczbą klatek na sekundę i jeszcze bardziej responsywną rozgrywką.
Nasz najnowszy sterownik GeForce Game Ready zapewnia także wsparcie dla Red Dead Redemption już od pierwszego dnia. Pobierz i zainstaluj z zakładki Sterowniki aplikacji NVIDIA, GeForce Experience lub GeForce.com.
Aktualizacja Torque Drift 2 dodaje DLSS 3 i Reflex
Torque Drift 2, gra wyścigowa oparta na ray tracingu od Grease Monkey Games, obsługuje teraz DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością oraz NVIDIA Reflex. Ta wciągająca gra o sportach motorowych, osadzona w alternatywnej rzeczywistości współczesnej Japonii, opiera się na dobrze przyjętej grze Torque Drift 1 i wieloletnich opiniach społeczności, aby stworzyć grę driftową opartą na umiejętnościach, oferującą obszerny garaż pojazdów, otwarte środowiska, narzędzia do tworzenia graczy, oraz mnóstwo trybów dla pojedynczego gracza i dla wielu graczy.
Korzystając z nowo dodanej aktualizacji DLSS 3 w grze Torque Drift 2, gracze korzystający z kart GeForce RTX z serii 40 mogą zwiększyć wydajność przy maksymalnych ustawieniach i włączeniu wszystkich opcji śledzenia promieni. A dzięki NVIDIA Reflex gracze GeForce mogą zmniejszyć opóźnienia komputera, dzięki czemu wyścigi i drifting będą bardziej responsywne, zwiększając Twoje szanse na sukces w najtrudniejszych wyścigach.