Nvidia ACE, firma System oparty na sztucznej inteligencji za nadawanie głosów i umiejętności konwersacyjnych postaciom w grze, W Mecha Breaknowa wieloosobowa gra z gatunku mech battle game, która trafi na PC, Xbox X / S i PlayStation 5 w 2025 roku.
W Mecha Break, gracze mogą wybierać spośród różnych mechów w kategoriach takich jak szturm, walka wręcz i snajper do meczów online, w których będą walczyć zarówno na ziemi, jak i w powietrzu. Wygląda to podobnie do czegoś takiego jak Pancerny rdzeń seria, tyle że bez trybu dla jednego gracza.
Nvidia pisze, że gracze będą mogli „interakcję z postaciami gry za pomocą języka naturalnego”, a postacie będą mogły „widzieć” i identyfikować Ciebie lub obiekty wokół Ciebie za pomocą Twojej kamery internetowej, korzystając z GPT-4o. Będzie również korzystać z kombinacji modeli Nvidia na urządzeniu i opartej na chmurze sztucznej inteligencji, aby generować głosy NPC.
W powyższej demonstracji gracz zapytał postać w grze o szczegóły dotyczące jej misji i mechów, a następnie zmienił malowanie mecha, rozmawiając z nią. Odpowiedzi NPC AI były beznamiętne i mdłe. Może to w porządku, gdy NPC są po prostu uświetnionymi wiki w grze.
Ale może nie być to idealne rozwiązanie na wiele więcej. Kiedy SkrajSean Hollister zaprezentowano Nvidia ACE w styczniu zauważył, że postacie „nie sprawiały wrażenia prawdziwych ludzi”, dialogi nie były szczególnie inspirujące, a odpowiedzi NPC-ów często się opóźniały. Mecha Break Na razie nie wygląda na to, żeby było lepiej, ale zobaczymy, jak sprawy się potoczą, gdy gra ukaże się w przyszłym roku.