Od tego czasu minął zaledwie niecały rok Hiperlekki łamacztrzecia gra kalifornijskiego niezależnego studia Heart Machine, została po raz pierwszy zaprezentowana światu dzięki zajebiście animowanemu zwiastunowi (współreżyserowany przez Spencera Wana z Castlevania sława, nie mniej). Jakby z okazji tej okazji, Heart Machine i Gearbox Publishing udostępniły nowy zwiastun nadchodzącej gry przygodowej 3D studia, która wygląda tak ostro jak miecz Hard Light z przesunięciem fazowym.
Zwiastun, który miał swoją premierę na Kanał IGN na YouTube we wtorek zawiera pierwsze rozszerzone spojrzenie na grę, którą widzieliśmy. Osadzona we wspólnym wszechświecie z 2016 roku Hyper Light Drifter i 2021 r Słoneczny Popiół, Hiperlekki łamacz to rougelite gra akcji 3D osadzona w proceduralnie generowanym otwartym świecie znanym jako Overgrowth. Jako „Breaker” gracze muszą eksplorować ten piękny, ale wrogi świat, aby powalić plugawe bestie i odkryć nową broń w dążeniu do pokonania tajemniczych „Korony” i ich przywódcy, wszechmocnego „Króla Otchłani”.
Za dużo wymyślonych rzeczowników własnych? Podzielmy to: W Hiperlekki łamaczsiekasz i tniesz wrogów à la Hyper Light Drifter; ślizgaj się po surrealistycznych i malowniczych przestrzeniach à la Słoneczny Popiół; daj się pobić gigantycznym, brutalnym bossom à la Mroczne dusze I Pierścień Eldenów; i może współpracować z innymi graczami, aby stawić czoła wyzwaniom à la Przeznaczenie 2. Widzisz — to jest o wiele prostsze do zrozumienia, prawda? Zwłaszcza gdy widzi się go w akcji z nowym zwiastunem.
Nikogo to nie powinno dziwić Hiperlekki łamacz przeszedł znaczące zmiany w całym swoim rozwoju, odkąd został po raz pierwszy ogłoszony w zeszłym roku. Jak omówiono w a najnowszy film dokumentalny zza kulis wyprodukowana przez Noclip, gra była pierwotnie wyobrażana jako roguelike oparty na poziomach, składający się z dużych pojedynczych obszarów z własnymi układami generowanymi proceduralnie. Jednak w ciągu ostatniego roku Heart Machine przyjęło podejście „Pangaea Shift” do projektowania poziomów gry: łącząc wszystkie etapy gry w jeden płynny, generowany proceduralnie otwarty świat.
Ta ponowna kalibracja projektu zaowocowała tym, co studio opisuje jako „otwarty świat, który zobaczysz tylko raz”, ponieważ za każdym razem, gdy gracz umiera — a wygląda na to, że gracze będą robić tego całkiem sporo — świat Overgrowth zostanie zregenerowany z nowym krajobrazem w całej z grubsza pięć różnych biomów środowiskowych gry. Jest to z pewnością ambitne podejście projektowe, które wyjaśnia, dlaczego wydanie gry we wczesnym dostępie zostało przesunięte na jesień 2023 roku tego roku, zamiast wcześniej podanego okna wydania tej wiosny. Trochę rozczarowujące, ale nie na tyle, by być powodem do frustracji. Wszystko, co dobre, przychodzi w swoim czasie.
Hiperlekki łamacz zostanie wydany we wczesnym dostępie w dn Para Tej jesieni.