Microsoft stara się ułatwić dzielenie się swoimi doświadczeniami z czatem Bing opartym na GPT-4, dodając przycisk, który pozwala opublikować odpowiedź sztucznej inteligencji na Facebooku, Twitterze lub Pinterest. Ludzie już dzielili się interesującymi (i czasami denerwujące) rzeczy, które chatbot mówił za pomocą zrzutów ekranu, ale wygląda na to, że teraz Microsoft się nad tym pochyla. Być może to znak, że jest bardziej pewny siebie wszystkie poręcze jest umieszczany w systemie po użytkownikach pchnął go do granic wytrzymałości.
W wpis na blogu w piątek, firma prezentuje przycisk udostępniania, mówiąc, że oprócz udostępniania go w mediach społecznościowych można go użyć do wygenerowania trwałego linku do odpowiedzi. Kliknięcie łącza przeniesie Cię do okna czatu Bing, w którym wypełni się odpowiedź udzielona osobie, która go udostępniła, wraz z cytatami. Możesz nawet śledzić odpowiedź innej osoby. podążałem za A link do odpowiedzi na temat pomysłów na posiłkipoprosił o wegańskie wersje tych posiłków i mi je dał.
Jeśli chcesz w pełni korzystać z funkcji, wygląda na to, że musisz otworzyć łącze w przeglądarce Edge i zalogować się na konto Microsoft, które ma dostęp do podglądu czatu Bing. (Firma nadal teoretycznie korzysta z systemu list oczekujących, ale wydaje się, że tak jest wpuścić ludzi od razu gdy klikną przycisk „dołącz do listy oczekujących”.) Jeśli nie masz dostępu do czatu Bing, Edge nadal będzie wyświetlać udostępnioną odpowiedź, a w przypadku innych przeglądarek, takich jak Chrome lub Safari, zobaczysz komunikat informujący aby pobrać Edge’a.
Oprócz przycisku udostępniania Microsoft twierdzi, że testuje „optymalizację trybu „zrównoważonego”, która znacznie poprawia wydajność”, co pozwala botowi szybciej odpowiadać na pytania. Żaden z trzech Skraj pracownicy testujący to zauważyli znaczną różnicę, ale nie wydawało się, że opóźnia się tak bardzo jak wcześniej.
Microsoft twierdzi również, że poprawił „zrozumienie kontekstowe” Bing w ciągu ostatniego tygodnia, pozwalając mu „wchłonąć większe ilości kontekstu”, gdy używasz tonu kreatywnego. Według wpisu na blogu powinno to pozwolić na podsumowanie dużych ilości tekstu lepiej niż wcześniej.