Apple TV i NBCUniversal ogłosiły dziś nowe partnerstwo, w ramach którego klienci w USA będą mogli subskrybować łączony Telewizja Apple i pakiet Peacock po obniżonej cenie. Pakiet za 14,99 USD miesięcznie obejmuje Apple TV i Peacock Premium. Możesz jednak kupić Apple TV i Peacock Premium Plus (poziom bez reklam) za 19,99 USD miesięcznie.
Stanowi to około 30% oszczędności w porównaniu z indywidualną subskrypcją usług. Po raz pierwszy Apple przygotował także specjalną ofertę dla abonentów Apple One…
Jeśli jesteś abonentem pakietu Apple One Family lub Apple One Premier, będziesz mógł dodać Peacock Premium Plus z 35% rabatem w porównaniu do normalnej ceny. To pierwsza tego typu korzyść dla posiadaczy Apple One.
Nowy pakiet zostanie wprowadzony na rynek w Stanach Zjednoczonych 20 października, a użytkownicy będą mogli zarejestrować się za pośrednictwem aplikacji lub strony internetowej firmy.
Po premierze Peacock i Apple będą również wzajemnie promować niektóre swoje treści.
Oznacza to, że subskrybenci Peacock będą mogli bezpłatnie pobrać kilka odcinków wybranych oryginalnych utworów Apple, takich jak Slow Horses, Stick, Silo, The Buccaneers, Foundation, Palm Royale i Prehistoric Planet.
Podobnie użytkownicy Apple TV mogą oglądać niektóre odcinki Peacock, takie jak Law & Order, Bel-Air, Twisted Metal, Love Island Games, Happy’s Place, The Hunting Party i Real Housewives of Miami.
Rzeczywista mechanika pakietu jest prostsza; zarejestruj się i użyj swojego konta Peacock oraz konta Apple, aby zalogować się odpowiednio do aplikacji Peacock i Apple TV, na dowolnej wybranej platformie.
W oświadczeniu wiceprezes Apple Services Oliver Schusser powiedział, że nowe partnerstwo pomoże udostępnić programy Apple TV większej liczbie widzów w większej liczbie miejsc:
„Jesteśmy podekscytowani możliwością przedstawienia tego wszechstronnego pakietu niesamowitych programów i udostępnienia ukochanych programów i filmów Apple TV większej liczbie widzów w większej liczbie miejsc” – powiedział Oliver Schusser, wiceprezes Apple TV, Apple Music, Sports i Beats. „Od uznanych oryginałów po wydarzenia sportowe na żywo, których nie można przegapić – Apple TV i pakiet Peacock łączą w sobie najlepszą rozrywkę w prostym i płynnym działaniu”.
Otwartość Apple na tego typu oferty pokazuje, jak poważnie traktuje usługę subskrypcji Apple TV jako samodzielny biznes i chce w miarę możliwości poszerzać zasięg swoich pierwowzorów.
Chociaż firma odmówiła ujawnienia liczby abonentów, Eddy Cue powiedział niedawno w wywiadzie że Apple TV ma „znacznie więcej” niż 45 milionów abonentów.
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.