Liga Legend stale aktualizuje, dodając nowych bohaterów i funkcje do wieloosobowej gry na arenie bitewnej. W ten weekend podczas Ligacorocznym turnieju Worlds, deweloper Riot Games podzielił się kilkoma dużymi dodatkami, które pojawią się w grze. To zawiera nowy mistrz Hwei, Wizjoner, młody Ionian, który używa swojego ogromnego pędzla do malowania oszałamiającej gamy zaklęć, a także sporo zmian na nadchodzący sezon w tym zmiany w Summoner’s Rift i paskudnym bossie Baronie.
Hwei jest wyjątkowym bohaterem, ponieważ nie używa typowej kombinacji QWER + umiejętności pasywnej, jak większość innych Liga znaki, których używają. Zamiast tego jego Q, W i E otwierają księgi zaklęć, z których każda zawiera po trzy zaklęcia. Jego umiejętności pozwalają mu być specjalistą od wszystkiego, zdolnym do działania na środkowej linii lub służenia jako wsparcie. Jest wiele do sprawdzenia w zestawie Hwei, który zawiera w sumie 10 zaklęć. Jego umiejętność bierna i superumiejętność zawsze pozostają takie same, a ponadto posiada zdolność resetowania, która pozwala mu na zamianę ksiąg zaklęć.
Pasywna – Podpis Wizjonera
Zadające obrażenia umiejętności Hwei skierowane przeciwko wrogim bohaterom zaznaczają ich na kilka sekund. Trafienie oznaczonych wrogów inną umiejętnością zadającą obrażenia powoduje eksplozję pod nimi, która po krótkim opóźnieniu wybucha i zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w zasięgu.
QR/WR/ER – Szczotka do mycia
Hwei czyści pędzel i wraca do podstawowych umiejętności bez użycia many i czasów odnowienia.
(Superumiejętność) R — Wirująca Rozpacz
Hwei wywołuje wizję czystej rozpaczy, która utrzymuje się na wrogim bohaterze przez kilka sekund. Wizja rozszerza się i przytłacza wszystkich napotkanych wrogów, zadając obrażenia magiczne na sekundę. Wrogowie znajdujący się w tej strefie z biegiem czasu otrzymują ładunki Rozpaczy. Każdy ładunek Rozpaczy powoduje kumulujące się procentowe spowolnienie. Po zakończeniu wizja rozpada się, zadając obrażenia magiczne.
Jego zaklęcia Q opierają się na temacie Katastrofy i pozwalają mu zadawać paskudne obrażenia.
Pytanie: Temat: Katastrofa
QQ – Niszczycielski ogień
Hwei maluje płonącą kulę ognia, która leci w wybranym kierunku.
Wybucha przy pierwszym trafieniu wroga lub przy maksymalnym zasięgu, zadając obrażenia magiczne plus procent maksymalnego zdrowia magicznych obrażeń wszystkim wrogom na obszarze.
QW – Śruba przecinająca
Hwei wystrzeliwuje niszczycielski pocisk dalekiego zasięgu w wybrane miejsce. Po chwili piorun uderza, zadając obrażenia magiczne.
Unieruchomieni lub odizolowani wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia w zależności od brakującego zdrowia.
QE – stopiona szczelina
Hwei maluje pole eksplodujących erupcji wulkanów, tworząc na swojej drodze zalegającą lawę.
Każda erupcja zadaje obrażenia magiczne trafionym wrogom. Wrogowie na obszarze lawy otrzymują obrażenia magiczne na sekundę i są spowolnieni.
Zaklęcia Spokoju Hweia, połączone z jego W, są najbardziej pomocne. Używanie umiejętności Serenity pozwala mu wzmacniać i chronić swoich sojuszników.
W – Temat: Spokój
WQ – Ulotny prąd
Hwei maluje na kilka sekund strumień bystrych wód, który zapewnia prędkość ruchu jemu i sojusznikom.
WW – Basen Refleksji
Hwei tworzy w docelowym miejscu basen ochronny, który utrzymuje się przez kilka sekund.
Sojuszniczy bohaterowie znajdujący się na tym obszarze zyskują natychmiastową tarczę, której wartość wzrasta w ciągu kilku sekund, gdy znajdują się na tym obszarze.
MY – Mieszające Światła
Hwei maluje trzy wirujące światła, które krążą wokół niego przez kilka sekund.
Kolejne 3 ataki lub zaklęcia Hwei zadają dodatkowe obrażenia magiczne i dodają manę przy trafieniu.
Obraz: Gry Riot
Skórki Udręki reprezentują bardziej udręczoną stronę Hwei’a jako artysty — co ma sens, biorąc pod uwagę, że miał on bardzo bliskie starcie z Jhinem, najbardziej złowrogim i stylowym seryjnym mordercą w Runeterze. Skórki Torment są bardzo przydatne, zapewniają wizję sojusznikom lub przeszkadzają wrogom.
E – Temat: Udręka
EQ – Ponure oblicze
Hwei rzuca przerażającą twarz, która uderza pierwszego trafionego wroga, zadając obrażenia magiczne i zmuszając go do ucieczki na krótki czas.
EW – Spojrzenie otchłani
Hwei maluje na docelowym miejscu otchłań, która zapewnia wizję i namierza najbliższego widocznego wrogiego bohatera.
Po krótkim opóźnieniu oko strzela w namierzonego bohatera, unieruchamiając pierwszego wroga na swojej drodze na kilka sekund i zadając mu obrażenia magiczne.
EE – Miażdżąca Paszcza
Hwei maluje miażdżące szczęki, które zadają obrażenia magiczne trafionym wrogom i przyciągają ich do środka, spowalniając ich o określoną wartość, która szybko zanika.
Hwei to ciekawie wyglądający mag, ale jestem bardzo ciekaw nowych zmian Riot na mapie Summoner’s Rift. Oprócz usunięcia przedmiotów mitycznych i dodania nowego terenu, pojawiło się wiele nowych celów Pustki. Baron, klasyczny boss przesiadujący w rzece, otrzymał przeróbkę wizualną. Zanim pojawi się sam wielki człowiek, dół Barona będzie teraz zajęty przez Voidgrubs i Voidmites. Czerwony jeżyn i niebieski golem zostaną spaczeni w Pustkę po 20 minutach gry. Herold Szczeliny również powraca, a gracze mogą jeździć na nim jak na kucyku, a następnie rozbijać go o konstrukcje, zadając ogromne obrażenia.
Te sezonowe zmiany mają na celu utrzymanie świeżości gry poprzez regularne ulepszanie głównych elementów rywalizacji. Mechaniki nowego sezonu są obecnie dostępne na serwerach testowych Riot i możemy się spodziewać, że pojawią się – wraz z Hwei – na początku 2024 roku.